2009-07-08, 00:09
Bannlyst
Jag sörjer för världen har förlorat inte bara en artist av världsklass utan även en godhjärtad och generös man. Nu ska jag njuta av kungen på tv. Synd att jag inte fick se han irl..

RIP Michael Jackson.
Citera
2009-07-08, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av itchy
Eftersom MJs musik aldrig har intresserat mig har jag inte heller haft något intresse att se några live-spelningar.

Ingen är intresserad av dej heller.
Citera
2009-07-08, 00:10
Medlem
Rossoneris avatar
Hur orkar ni hålla på? Ni som käftar mot varandra är bara patetiska, som små barn.

Åter till ämnet: Grym konsert på fyran, vilken jäkla energi han hade på Billie Jean. Synd bara att reklamen sabbar endel...
Citera
2009-07-08, 00:10
Medlem
TheMules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Men för fan!

@ 1:00 "I'm proud to be a black american".
http://www.youtube.com/watch?v=aRDDbm3FbIU

Sjukomen vitiligo gav honom stora pigmentfläckar och jag tvivlar dock inte på att han valde att jämna ut fläckarna, kanske genom blekning. Ingen vet.

Fail.

Fast...vitiligo gör väl inte så att ansiktets benstruktur blir "vitt"?

Citat:
Hans första "offer", som han aldrig blev dömd för, var svart.

Ja...och? Han föredrog vita barn.
Citera
2009-07-08, 00:11
Medlem
Noetlovskijs avatar
Under BAD-turnén var ALLT live förutom Smooth Criminal, som förvisso framförts live EN gång.
Citera
2009-07-08, 00:12
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMule
Fast...vitiligo gör väl inte så att ansiktets benstruktur blir "vitt"?

Ja...och? Han föredrog vita barn.

Han kanske tänkte att det skulle passa bättre med en vit persons struktur än en svarts med bred näsa och stora läppar till en vit hy? Samt komplexet för sin näsa, som han blev retad för av sin far under sin uppväxt. Kallades Big-Nose. Det var nog där det började.

Och vad då föredrag vita barn? Vet du något vi inte vet? Har du bevis som någon annan inte fått ta del av?
Citera
2009-07-08, 00:12
Medlem
Michaels barn

http://i26.tinypic.com/15qqkra.jpg
Citera
2009-07-08, 00:13
Medlem
De var länge sen jag fällde så många tårar när jag hörde Mariah Carey sjunga "I'll be there". Så vackert....saknar ord....
Citera
Medlem
itchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilseed
Ingen är intresserad av dej heller.

Nej, jag begär inte att någon skall vara intresserad av mig, men det är inte mig vi diskuterar, det är MJ.

Du verkar dock ha lite svårt att förstå detta.
Citera
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Under BAD-turnén var ALLT live förutom Smooth Criminal, som förvisso framförts live EN gång.

Sjukt stark av MJ.
Citera
2009-07-08, 00:15
Medlem
Bob Luntas avatar
Jag fick faktiskt en tår i ögat när Paris sa att hon älskar sin pappa. Det var sorgligt som bara fan. Och den ensamma mikrofonen på det. Fy vad det var deppigt här hemma då.
Citera
2009-07-08, 00:15
Medlem
Citat:

Nej, Man In The Mirror var inte live heller. Även Thriller, Bad och The Way You Make Me Feel mimades under den andra delen av turnén med några undantag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in