2008-06-14, 15:24
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
(...) I så fall hade hans barn varit mulattungar/mörka. Det är väldigt sällan man får helvita barn med negrer eftersom negrernas gener är dominanta mot oss vita kaukasoider (och det är anledningen till att jag personligen aldrig tänker skaffa barn med en neger).

Nu är inte jag så bevandrad inom genetiken så det stör precis men jag har läst och hört om att tom helt svarta par fått vit/ljust barn så det är inte omöjligt anser de kunniga som forskat. Och som du själv säger - det är väldigt SÄLLAN osv. Mao kan det ju ske och kanske har det skett här.
.
Citera
2008-06-14, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Nu är inte jag så bevandrad inom genetiken så det stör precis men jag har läst och hört om att tom helt svarta par fått vit/ljust barn så det är inte omöjligt anser de kunniga som forskat. Och som du själv säger - det är väldigt SÄLLAN osv. Mao kan det ju ske och kanske har det skett här.
.

Du menar alltså att två helt osannolika genetiska spratt drabbat just honom? Först så får han vitligo och så av en slump blir barnen vita av en genetisk nyck? Låter detta sannolikt? Nej han har förstört sin egen hud med krämerna som skulle göra honom ljusare och han har med största säkerhet ingen inblandning i barnen. Tragiskt? Ja han är en tragisk figur!
Citera
2008-06-14, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Du menar alltså att två helt osannolika genetiska spratt drabbat just honom? Först så får han vitligo och så av en slump blir barnen vita av en genetisk nyck? Låter detta sannolikt? Nej han har förstört sin egen hud med krämerna som skulle göra honom ljusare och han har med största säkerhet ingen inblandning i barnen. Tragiskt? Ja han är en tragisk figur!

du tar rätt mycket för givet va? barnen är blandbarn, och det syns rätt klart vem som är far till dem. att en afroamerikan får barn med en vit kvinna innebär inte nödvändigtvis att barnen blir svarta, snarare mulatter. jag ser iaf stora likheter mellan michael och hans två barn:

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/01_05/jackson3SPLASH_468x617.jpg
Citera
2008-06-14, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frivol
du tar rätt mycket för givet va? barnen är blandbarn, och det syns rätt klart vem som är far till dem. att en afroamerikan får barn med en vit kvinna innebär inte nödvändigtvis att barnen blir svarta, snarare mulatter. jag ser iaf stora likheter mellan michael och hans två barn:

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/01_05/jackson3SPLASH_468x617.jpg

Tja eftersom jag skiter i MJ egentligen och vad han sysslar med så antog jag att tidigare debattörer hade koll på läget. Sen om du ser likheter och andra inte gör det bevisar väl ingenting eller hur?
Citera
2008-06-14, 18:55
Bannlyst
den gode MJ

fixade en fru och hon blev inseminerad...med germanska spermier..

Fan - om man kan se att det finns någon likhet med Wacko och hans avkommor så bör man göra en synundersökning...

Barnen är ju inte ens mulatter...

Inte undra på att Jackson pröjsat Debbie Rowe stora summor för att knipa käft..

tredje ungen har en ren surrogatmorsa...

Sjuka att han ens har vårdnaden om dem. Han borde lagt alla cash på terapi..
Citera
2008-06-14, 20:30
Medlem
MissTakens avatar
Citat:

Absolut inte. Jag berättade bara att det inte är en genetisk omöjlighet att svarta får vita barn.

Vad jag tror är att han bleker sig, "köpt" sina barn och är inte biologisk far till dem.

Tragisk är bara förnamnet anser jag!
.
Citera
2009-02-03, 18:17
Medlem
franknfurthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
han kanske ville slippa se ut såhär
http://www.slayerized.com/mjj/articles/vitiligo/vitiligo03.jpg

och om han nu har opererat sig till vit utseende så är det kanske för att det skulle se konstigt ut med ett vitt ansikte med en svart mans drag ?

Men för helvete, han har inte, och jag tror verkligen att det är möjligt att operera sig till vit. Och det du skriver är ju en av anledningarna till att han sett en aning bisarr ut, afroamerikanska drag i sitt nu vita ansikte. Jag vet att den här tråden är gammal, jag var bara tvungen att kommentera detta. Man blir som fan så lack utav att läsa sånt här, hur mycket man än försvarat Michael under åren.
Senast redigerad av franknfurther 2009-02-03 kl. 18:19.
Citera
2009-02-03, 18:42
Medlem
franknfurthers avatar
Bajsan10, jag håller med om att så fort man har något negativt att säga om MJ på de flesta forum så blir man sedd som värsta hatern. Du har förövrigt förklarat alltihop så bra i den här tråden, skönt att du gjort det så man slipper själv.
Citera
2009-02-03, 18:49
Medlem
Citat:
Och du din pedofilälskare har vilka bevis för att han är oskyldig? Du ska ha klart för dig att i Sverige hade han inte kunnat köpa sig fri din mupp! Så för att använda din vokabulär så håll käften själv! Ingen rök utan eld! Dessutom så är MJ ett vidrigt kräk!

En person är oskyldig tills motsatsen har bevisats, det är mycket lättare att bevisa att en skyldig person är skyldig än en oskyldig är oskyldig. Dessutom kan man inte under några omständigheter "köpa sig fri" på laglig väg i US, däremot kan man betala för att slippa häktningstiden.

Gissa vem den största idioten är härinne?
Citera
2009-02-13, 23:54
Medlem
4283s avatar
Michael Jackson - MJ:s ansikte äts upp av mördarbakterier!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4390528.ab

Hah! Så går det när man försöker bli vit!
Någon som har lite smaskiga bilder på hans sönderfrätta ansikte?
(http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00854/jackobred_854063l.jpg)
Eller vet någonting mer om hur han kommer att gå vidare med sitt förfärliga liv?

Det är alltså mördarbakterier som gör att hans ansikte fräts upp. Dessa bakterier kom till vid en infektion pga hans näsoperation.
Citera
2009-02-14, 00:11
Medlem
M.BlueEyess avatar
detta ämne var slut diskuterat för 10 år sen..
Citera
2009-02-14, 00:30
Medlem
KönsKlass avatar
Det är priset han får betala för alla sina ansiktsoperationer. Redan för bra många år sedan varnade experter inom plastikkirurgi honom för att ansiktet skulle börja falla sönder när han blev äldre. Tydligen var det väl värt att strunta i tyckte han, men nu verkar sanningen ha sprungit ikapp honom.

Det intressanta är ju att varje gång någonting händer honom så är det allvarliga sjukdomar och det ena mystiska efter det andra. Jag tror inte ett dugg på att det är någon köttätande bakterie. Det är bara sanningen som hunnit ikapp och de måste försöka släta över det på samma sätt som när de kom dragandes med att han fått den där sjukdomen som gjorde honom till en vit människa (namnet på den?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in