Detta var fan bland det värsta som hänt
Hade ju biljetter till london för ville verkligen vara en av dom som fick se han
Visst hans kropp var nedbruten efter allt skit han drabbades av som t ex när han bröt näsan under ett nummer som dom aldrig lyckades laga riktigt och sen vitilagon(stavaskit..) som han fick stora komplex över så han sminkade sig massor för att dölja det och sen är det säkert inte omöjligt att han gjorde några blekmetoder vilket han nekat till men det vettefan.. MEN Kommer alltid se han som under 80-talet i mina ögon för då var han till och med grymt snygg!
Och sen till alla små barnrumpor som ser han som en pedofil som jag också gjorde när jag var yngre och inte visste vem fan han var. Så är min teori att idioterna bara ville åt hans pengar fast att han var bland dom snällaste på denna skitplanet som bara ville ge dom det han aldrig fick som ung. Ungen/arna fick säkert sova i hans säng och det var antagligen bara drf...
Moonwalka vidare i himlen KUNGEN! En dag kommer jag att få se dig göra det