2009-07-02, 17:02
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Svara gärna på det Micke Bellman sa på sidan 299. Skall bli kul att höra lite nya bortförklaringar. Saken är den att det finns massvis med info där ute som vanliga ruttna människor (läs du) aldrig tagit del av utan bara lyssnar på medias version.
Jag har haft en hel del diskussioner med folk som sitter fast i sektträsket, framförallt hos Scientologerna. Ni MJ-fanboys och -fangirls är precis lika godtrogna och precis lika hjärntvättade som vad de är. Allt som är positivt tror man blint på oavsett om det finns något stöd för det eller ej, och allt som är negativt vägrar man tro på oavsett hur väl underbyggt det är...

Och precis som ni så vill de förbjuda/banna allt och alla som inte delar deras åsikter. I den här tråden är det så att om man inte anser att Michael Jackson var rent gudomlig och så nära Jesus som man kan komma (vilket på fullt allvar hävdats i den här tråden...) så är man djävulen själv, och skall bannas...
Citera
2009-07-02, 17:06
Medlem
Alla måste gå in och lyssna på "Jaguar Skills Michael Jackson Tribute Mix" den börjar 01h 11 min. Vilken jävla mix! om han kommer till en klubb i Stockholm så är jag där!

http://www.bbc.co.uk/radio1/trevornelson/
Citera
2009-07-02, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Jag har haft en hel del diskussioner med folk som sitter fast i sektträsket, framförallt hos Scientologerna. Ni MJ-fanboys och -fangirls är precis lika godtrogna och precis lika hjärntvättade som vad de är. Allt som är positivt tror man blint på oavsett om det finns något stöd för det eller ej, och allt som är negativt vägrar man tro på oavsett hur väl underbyggt det är...

Och precis som ni så vill de förbjuda/banna allt och alla som inte delar deras åsikter. I den här tråden är det så att om man inte anser att Michael Jackson var rent gudomlig och så nära Jesus som man kan komma (vilket på fullt allvar hävdats i den här tråden...) så är man djävulen själv, och skall bannas...
Då undrar jag hur väl underbyggt det var?
Citera
2009-07-02, 17:20
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscra
Då undrar jag hur väl underbyggt det var?
Hur väl underbyggt vad var?
Citera
2009-07-02, 17:21
Medlem
Citat:

Du har så fel käre vän, det är för det mesta det negativa som saknar källor. Men varför inte kommentera det son Micke Bellman sa käre vän?

Vi vill INTE förbjuda åsikter, vi vill att troll ska vakna upp någon gång och se det patetiska i vad han gör, du tar t.ex alla tillfällen till akt att kalla honom neger och missfoster och andra otrevliga saker enbart för att reta upp andra, detta är löjligt.

Dessutom så påstår du att han är 100% skyldig även fast han blev friad och första ungen flydde landet och massvis med annan info som talar emot att han skulle varit skyldig. Så vem är den hjärntvättade?

Ang jesus, Om inte michael jackson var lika god som jesus, säg då vem som är det eller om det går att vara det ens.

Du har fått för dig att vi säger att han kunde läka sjuka och gå på vatten, det säger vi inte men det är du för dum för att sålla bort.
Citera
2009-07-02, 17:39
Medlem
Och nu är MJ gårdagens nyheter ....

Hans 15min av berömmelse är slut nu ...
Citera
2009-07-02, 17:42
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc
Och nu är MJ gårdagens nyheter ....

Hans 15min av berömmelse är slut nu ...

Kom med något vettigt istället.
Citera
2009-07-02, 17:51
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
.

Vill du ha något väl underbyggt så rekommenderar jag att du läser "Michael Jackson Conspiracy". Den är skriven av journalisten Aphrodite Jones som närvarade under MJ:s rättegångar. Hon har gjort en bra reseach i ämnet och man får lite perspektiv på skvallerpressen.
Citera
2009-07-02, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micke Bellman
Vill du ha något väl underbyggt så rekommenderar jag att du läser "Michael Jackson Conspiracy". Den är skriven av journalisten Aphrodite Jones som närvarade under MJ:s rättegångar. Hon har gjort en bra reseach i ämnet och man får lite perspektiv på skvallerpressen.

Det kan du glömma att han tänker göra, han har bara bestämt sig att han är pedofil. Eller så vill han inte inse och tvingas erkänna för sig själv att all den tid och tanke han har ägnat åt att han var pedofil är förgäves.
Citera
2009-07-02, 17:54
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke Bellman
2005 avgjordes det i en rättegång. 1993 gjordes det upp med en rejäl summa pengar efter att MJ kollapsade, blev satt på tung medicinering och fick avbryta sin turné.
Nervsammanbrott! -- Det klassiska tecknet på skuld och dåligt samvete!
Citera
2009-07-02, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinkarnerad
Nervsammanbrott! -- Det klassiska tecknet på skuld och dåligt samvete!

Tror du på det där själv? Att bli anklagad för pedofili är nog det allra värsta man kan bli anklagad för.

Påstår du att det inte har förekommit massvis med fall då oskyldiga har mått otroligt dåligt fast dom inte är skyldiga?!

Isf är du helt ute och cyklar. Jag jämför det med om man skulle bli tvungen att sitta kopplad till en lögndetektor, även om man visste att man var oskyldig så skulle man vara nervös.

Bara skitsnack ifrån dig. Man läser ju dagligen om folk som säger att rättsprocessor är otroligt krävande på psyket. Till motsatt av det du säger så är det ju oftare så att den drabbade lider mer än den skyldige.

Ännu ett troll.
Citera
2009-07-02, 18:28
Medlem
Mr.Zebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Du förstår inte att dagens ungdomar gråter, det hajar jag, men faktum är att dom gör det och dom har en relation till honom och älskar hans musik så vad diskuterar vi egentligen?

Man skulle säkert kunna få fram en hög förtvivlande ungdomar som sörjer nyligen avlidne Karl Malden oxå... om man letade lite

Hoppas att det är så med Jackson oxå... han är inte värd att sörjas med kollektiva självmord...

Jag tror på människan... jag tror inte att de är så många...

Klart att det var synd att han inte hade chans att skapa något mer...
men det var ännu mer synd att han var wacho...

finns det verkligen skribenter här, som på fullaste allvar tror att han är helt oskyldig till alla anklagelser om pedofili?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in