2009-06-28, 14:07
Medlem
Hur fan kan inte MTV tillägna denna helg till MJ?

det är han som gjort mtv till vad det är idag.

utan honom hade mtv inte varit lika stort
Citera
2009-06-28, 14:17
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allers

Jag tror det kommer visas konserter och de borde spela igenom alla videos han gjorde i ett sträck ..
Citera
2009-06-28, 14:18
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allers

Håller med.
Bara ett futtigt minneskollage eller vad man nu skall säga som visas då och då.
Med tanke på hur mycket Michael Jackson spelades på MTV för 20 år sedan borde det spelas Michael Jackson och visas dokumentärer om honom dygnet runt hela veckan nu när han har dött.
Citera
2009-06-28, 14:24
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Håller med.
Bara ett futtigt minneskollage eller vad man nu skall säga som visas då och då.
Med tanke på hur mycket Michael Jackson spelades på MTV för 20 år sedan borde det spelas Michael Jackson och visas dokumentärer om honom dygnet runt hela veckan nu när han har dött.

De kanske förbereder något ..
Citera
2009-06-28, 14:26
Medlem
elelitos avatar
Kommer garanterat bli minneskonserter till ära åt honom, vi kan bara hoppas på något enormt direktsänt i stil med Live Aid.

VH1 som är en systerkanal till MTV hade MJ tema i helgen, antar att SVT slänger upp något liknande nån helg som kommer.

Time ska tydligen släppa något extranummer om Michael Jackson (har bara hänt en gång tidigare då vid 9/11) förresten:

http://www.time.com/time/specials/michael-jackson/

Kul också att höra att varenda människa som kommit i kontakt med honom beskriver han som allt annat än dryg, arrogant och elak, utan snarare som en av de vänligaste och generösaste (på alla plan) personer de mött. Vilket bara där gör han till en bättre människa än den genomsnittliga flashbackarn, som varken kan visa empati eller respekt till världens kanske mest kända person.
Citera
2009-06-28, 14:28
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
De kanske förbereder något ..

Ja, hoppas verkligen att det är som du säger. Om inte , då blir jag redigt besviken och förbannad. Tänk vad MTV eg gjort för hans karriär? MYCKET!

VH1 har ju iaf visat det bättre. varit specialare med videos blandannat. Men det borde visas dokumentärer, varför inte också intervjun med Oprah, konserter etc.
Citera
2009-06-28, 14:29
Medlem
Tuesdays avatar
Tror ni det blir en offentlig begravning? Arma barn, som de förmodligen jagas av pressen nu.
Citera
2009-06-28, 14:31
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Tror ni det blir en offentlig begravning? Arma barn, som de förmodligen jagas av pressen nu.

Jag har hela tiden tyckt att maskerna varit en mkt bra ide av Michael för barnens skull. Ja, och hela familjen. Visst, dom har blivit jagade förr, men nu lär det ju vara än värre kan jag tänka mig.

Jag tror att det blir en offentlig, alt att man ordnar så fansen runtom i världen kan komma till ställen och sörja.

Har hört att dom planerar nåt sånt iaf. Det sisnämnda.
Citera
2009-06-28, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Istället två åtskilda begravningar. En som ej är för allmänheten och hans fans, och en begravning som är tillägnad hans familj och närmaste.
Citera
2009-06-28, 14:51
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumbo
Enda personen som är kändare än MJ är nog Jesus, annars är han helt klart kändaste figuren globalt mässigt. Stog även i guinnes rekordbok.

Det är nog mycket möjligt. Jag ville vara på den säkra sidan och garderade mitt svar men det förvånar mig inte det minsta om han finns med i guiness.
Citera
2009-06-28, 15:15
Medlem
Det har även gjorts en tribute till MJ. Puff, The Game och Chris Brown är bland annat med. Mycket bra och känslosam!

http://www.youtube.com/watch?v=eqIYG1WPqVk

Vet inte om den har postats tidigare men ändå. Magisk låt!
Citera
2009-06-28, 15:19
Medlem
Eternys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalley
Det har även gjorts en tribute till MJ. Puff, The Game och Chris Brown är bland annat med. Mycket bra och känslosam!

http://www.youtube.com/watch?v=eqIYG1WPqVk

Vet inte om den har postats tidigare men ändå. Magisk låt!

Grym låt, tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in