2009-06-26, 03:45
Medlem
__Alez__s avatar
Han låg i en vit kista? och åker nu iväg i en vit skåpbil.
Citera
2009-06-26, 03:46
Medlem
Liberations avatar
var det militärer och grejer som eskorterade liket?!
Citera
2009-06-26, 03:48
Medlem
Jesusvodkas avatar
Egentligen så spekulerar jag kring hur vida Michael Jacksons död är diskussionsrelaterat då allting verkar rätt uppenbart, Alla nyhetsartiklar påstår att han dog av hjärtstillestånd på sjukhuset och att han dels det hamnade i en djup koma.

Han kom, gjorde många berömda och omtyckta låtar , inspirerade människor världen över med både sin musik och dans och slutligen dog han som en legend. Inte alla personer som uppnår det.

Det här är en stor händelse precis som när Elvis Presley och John Lennon dog.

Nu sprang jag bara förbi den här tråden så om det finns några "Bevis" på att han tog sitt liv så ska jag genast ångra mig.
Citera
2009-06-26, 03:48
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cold dead nezh
Ditt resonemang tar priset i kategorin Trådens Dumjävel.

Hört devisen oskyldig tills motsatsen bevisats?

. det betyder inte att han ÄR oskyldig. bara att lagen ser honom som oskyldig.. dödar du 56 personer utan spår som domstolen kan fälla dig för gör det inte dig mindre psykopatisk.
Citera
2009-06-26, 03:50
Medlem
addims avatar
Det blir ingen presskonferens inom de närmaste 2 veckorna. Jag ger upp nu.
Citera
2009-06-26, 03:50
Medlem
Liberations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusvodka
Egentligen så spekulerar jag kring hur vida Michael Jacksons död är diskussionsrelaterat då allting verkar rätt uppenbart, Alla nyhetsartiklar påstår att han dog av hjärtstillestånd på sjukhuset och att han dels det hamnade i en djup koma.

Men vad man spekulerar kring är orsaken till hans cardiac arrest (tror det är hjärtstillestånd, no?)
Det är därför de ska utföra en obduktion
Citera
2009-06-26, 03:51
Medlem
Han blev muslim innan han avled, så att han skulle begå självmord tror jag icke.
Citera
2009-06-26, 03:52
Medlem
wAkE-uPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackjackster
Han blev muslim innan han avled, så att han skulle begå självmord tror jag icke.
trodde att de bara var rykten
Citera
2009-06-26, 03:54
Medlem
Jesusvodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wAkE-uP
trodde att de bara var rykten

Kändisvärlden är bara rykten.
Citera
2009-06-26, 03:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
. det betyder inte att han ÄR oskyldig. bara att lagen ser honom som oskyldig.. dödar du 56 personer utan spår som domstolen kan fälla dig för gör det inte dig mindre psykopatisk.

Eftersom du vet mer än domstolen som friade honom så vore det roligt att höra sanningen.
Citera
2009-06-26, 03:57
Medlem
Liberations avatar
jag måste säga att jag känner mig officiellt gammal. Barn som föds från och med typ ett par timmar sen kommer aldrig se MJ på tv, inte se chockerande löpsedlar om honom och inte höra sjuka nyheter om saker han gjort... Vi kommer vara gamlingarna som sitter där med våra käppar och pratar om vår ungdom som pågick under tiden som MJ levde. Oj vad gamla vi är
Citera
2009-06-26, 04:02
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GentleGiant
Eftersom du vet mer än domstolen som friade honom så vore det roligt att höra sanningen.

va domstolen säger har INGET med att göra hurvida någon är skyldig eller inte.

men okej. jag vet jag inte har något att säga om om han är eller inte är skyldig, likaså inte du. så jag ska sova lite nu. puss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in