Citat:
Ursprungligen postat av blackjackster
Måste bara ge lite uppmärksamhet till alla stackars uppmärksamhetssökare som i sina tragiska liv gör allt för att få lite uppmärksamhet på gott och ont.
Måste bara salutera er och säga att ni är RIKTIGT coola som skriver komentarer som negerpojke och peddo. Man måste vara coolare än SHAFT om man är så cool att man skriver "peddo" i en MJ tribute tråd.
Berätta gärna hur man blir lika cool som er.
Mannen blev friad av rätten, det är inte första gången pengarkåta smuts försöker tjäna sig en hacka på kändisar. Så länge ingen av oss har konkreta bevis på att han var pedofil så är han oskyldig.
Killen hade en taskig uppväxt och ville skänka andra barn den glädje han inte upplevde, tyvärr kan det uppfattas fel men jag är helt säker på att han gjorde det genom sina starka känslor att göra världen en bättre plats.
Word! Bra talat! Måste själv säga att jag är fortfarande ganska chockad. Fick meddelandet i natt och första tanken var "Vafan har aftonhoran kokat ihop nu igen!" Tyvärr blev det ju kort därefter bekräftat. Känns svårt att smälta att han är borta. Känns ju som en sådan person som alltid bara ska finnas där.
MJ levde ett ensamt och kämpigt liv, och jag tror verkligen han hade velat ta farväl av världen på ett annat sätt. Han är även en av de kändisar som har skänkt mest pengar åt välgörenhet. Hans kulturella arv tillsammans med hans goda sidor är det sättet jag väljer att komma ihåg honom som.
Vila i frid, King of Pop, Michael Jackson!