2009-06-26, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rebarsson
Står något om att hans barn inte är hans biologiska barn på Aftonhoran, stämmer det?

Kom precis på en sak. Alla hans barn är ju vita??? Skulle inte de blivit svarta om det var hans biologiska barn? Hans gener borde ju ge svart hudfärg!

jag tror, utan ,att veta säkert att det blir vita barn om han har blekt huden. Om en vit person lyckas svärta sig permanent får han ju svarta barn.
Citera
2009-06-26, 16:00
Moderator
Dretskols avatar
Och plötsligt var alla stora fans till MJ.
Stöttade ni honom när han pillade på småpojkar också?
Citera
2009-06-26, 16:03
Bannlyst
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/2501914/Michael-Jacksons-last-moments.html

Citat:
An Emergency Room source at UCLA hospital said Jackson aides told medics he had collapsed after an injection of potent Demerol — similar to morphine.
Citera
2009-06-26, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
jag tror, utan ,att veta säkert att det blir vita barn om han har blekt huden. Om en vit person lyckas svärta sig permanent får han ju svarta barn.

Nu är jag inget proffs men jag tror inte att sådana ändringar påverkar DNA:t. Förlorar jag t.ex. armen kommer inte mina barn födas med en arm. Försämrar jag min syn pga av för mycket TV-tittande kommer inte mina barn födas med samma synnedsättning. Jag känner par där en perosn är svart och den andra vit och barnen brukar bli ganska mörka. Michaels barn är ju hur vita som helst.
Citera
Medlem
Knasibass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esox
Förstår inte hur Michael Jackson ens kan utgöra en diskussion, och framför allt inte hans död - men jag är väl för "ung" (en definitionsfråga) antagligen.
Du förstår inte att man vill diskutera den största popartisten genom tiderna?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/2501914/Michael-Jacksons-last-moments.html

Självmord?
Citera
2009-06-26, 16:09
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakenshield
Och det vet inte de som envist försvarar och förespråkar hans oskuld heller.
Nej men känner man till Michael och hur han är som person med sitt enorma engagemang för barn så är det troligtvis så att han är oskyldig. Fattar inte att så många gått på den där pedofil hypen som media drog igång. Folk gillar antagligen att gotta sig i andras olycka så de vill att det skall vara sant. Folk i USA stämmer varandra till höger och vänster så att någon skulle hitta på något liknande om MJ var bara en tidsfråga. De var ute efter pengar.
Citera
2009-06-26, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rebarsson
Jag känner par där en personer är svart och den andra vit och barnen brukar bli ganska mörka. Michaels barn är ju hur vita som helst.

Jo men det är ju det jag säger det beror på att han har blekt sin hud. Då får hans barn också väldigt ljus hud.
Citera
2009-06-26, 16:13
Medlem
Strattakasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackjackster
Måste bara ge lite uppmärksamhet till alla stackars uppmärksamhetssökare som i sina tragiska liv gör allt för att få lite uppmärksamhet på gott och ont.

Måste bara salutera er och säga att ni är RIKTIGT coola som skriver komentarer som negerpojke och peddo. Man måste vara coolare än SHAFT om man är så cool att man skriver "peddo" i en MJ tribute tråd.

Berätta gärna hur man blir lika cool som er.

Mannen blev friad av rätten, det är inte första gången pengarkåta smuts försöker tjäna sig en hacka på kändisar. Så länge ingen av oss har konkreta bevis på att han var pedofil så är han oskyldig.

Killen hade en taskig uppväxt och ville skänka andra barn den glädje han inte upplevde, tyvärr kan det uppfattas fel men jag är helt säker på att han gjorde det genom sina starka känslor att göra världen en bättre plats.

Word! Bra talat! Måste själv säga att jag är fortfarande ganska chockad. Fick meddelandet i natt och första tanken var "Vafan har aftonhoran kokat ihop nu igen!" Tyvärr blev det ju kort därefter bekräftat. Känns svårt att smälta att han är borta. Känns ju som en sådan person som alltid bara ska finnas där.

MJ levde ett ensamt och kämpigt liv, och jag tror verkligen han hade velat ta farväl av världen på ett annat sätt. Han är även en av de kändisar som har skänkt mest pengar åt välgörenhet. Hans kulturella arv tillsammans med hans goda sidor är det sättet jag väljer att komma ihåg honom som.

Vila i frid, King of Pop, Michael Jackson!
Citera
2009-06-26, 16:14
Medlem
Mr YMCAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Då får hans barn också väldigt ljus hud.
Läs på lite om genetik va
Citera
2009-06-26, 16:17
Medlem
singularitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camiso
Han ligger på en kall brits där obducenten just nu snittar upp honom för att komma fram till att han dog av??
Jag tror den obducenten är lite rädd..För det är ju "The King Of Pop" han skär i....

Det skulle vara spännande om obducenten upptäckte hur han bar sig åt för att bli vit.
Citera
2009-06-26, 16:24
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
Det skulle vara spännande om obducenten upptäckte hur han bar sig åt för att bli vit.

Hmm, blir obduktionsprotokollet offentligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in