2009-06-26, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Jo men det är ju det jag säger det beror på att han har blekt sin hud. Då får hans barn också väldigt ljus hud.

Nej genetik fungerar inte så. Däremot ser hans mamma och pappa inte renodlat svarta ut på alla bilder.
Citera
2009-06-26, 16:30
Bannlyst
Citat:
Jo men det är ju det jag säger det beror på att han har blekt sin hud. Då får hans barn också väldigt ljus hud.

Nej, precis som jag tidigare skrev så ändras inte folks genuppsättning om du ändrar din kropp. En person utan en arm kommer inte föda ett barn med ett arm, får du ett sår någonstans kommer inte barnet födas med det såret.
Citera
2009-06-26, 16:30
Bannlyst
http://www.youtube.com/watch?v=jCma5VvMCXg&feature=related

Greatest Audience - Guiness Book Of World Records
The highest-ever viewership was 133.4 million viewers watching the NBC transmission of Super Bowl XXVII on June 31, 1993. Michael was spotlighted during the half-time peformance.
Citera
2009-06-26, 16:32
Medlem
Dunder84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackjackster
Måste bara ge lite uppmärksamhet till alla stackars uppmärksamhetssökare som i sina tragiska liv gör allt för att få lite uppmärksamhet på gott och ont.

Måste bara salutera er och säga att ni är RIKTIGT coola som skriver komentarer som negerpojke och peddo. Man måste vara coolare än SHAFT om man är så cool att man skriver "peddo" i en MJ tribute tråd.

Berätta gärna hur man blir lika cool som er.

Mannen blev friad av rätten, det är inte första gången pengarkåta smuts försöker tjäna sig en hacka på kändisar. Så länge ingen av oss har konkreta bevis på att han var pedofil så är han oskyldig.

Killen hade en taskig uppväxt och ville skänka andra barn den glädje han inte upplevde, tyvärr kan det uppfattas fel men jag är helt säker på att han gjorde det genom sina starka känslor att göra världen en bättre plats.
Snälla informera mig om vart det står att detta är en tribute tråd?
Jag kan nämligen inte hitta det.
Jag kunde inte hitta det inatt heller när det rasslade in ett par tusen inlägg.
Står ni bakom MJ's personlighet och aningen udda böjelser så får ni tåla kritik och påhopp.

Att han gjorde bra musik det vet alla, även om inte alla uppskattar samma musik.
Citera
2009-06-26, 16:32
Medlem
Här har dem gjort en kanal enbart med MJ låtar för att hedra honom.

http://www.minradio.se/?forwardedfrom=minradio&rockklassiker/20
Citera
2009-06-26, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rebarsson
Nej, precis som jag tidigare skrev så ändras inte folks genuppsättning om du ändrar din kropp. En person utan en arm kommer inte föda ett barn med ett arm, får du ett sår någonstans kommer inte barnet födas med det såret.

Jag förstår inte varför du pratar om armar och sår?! Vi pratar ju om MJ och varför hans barn är vita. Det beror på att MJ blekte huden tidigt och därför blev hans barn vita. Om du lever i Australien länge och får en mörkare ton i huden får du mörkare barn. Känner du till en forskare som heter Darwin? Det är bara i USA som man för nekar honom.
Citera
2009-06-26, 16:38
Bannlyst
Most Successful Concert Series - Guiness Book Of World Records
Michael Jackson sold out for seven nights at Wembley Stadium, London, England in the summer of 1988. A total of 504,000 people saw Michael perform July 14-16, 22-23, and August 26-27, 1988.
Citera
Medlem
Dunder84s avatar
Citat:
Jag förstår inte varför du pratar om armar och sår?! Vi pratar ju om MJ och varför hans barn är vita. Det beror på att MJ blekte huden tidigt och därför blev hans barn vita. Om du lever i Australien länge och får en mörkare ton i huden får du mörkare barn. Känner du till en forskare som heter Darwin? Det är bara i USA som man för nekar honom.
För nekar du dig själv också?

Sicket litet troll vi har här.

Du menar alltså såhär: om jag bor tillräckligt länge i ett land med hög närvaro av den ljusa punkt vi kallar solen, skall jag bli så brun att det genereras till mina avkommor?

Är du dum eller?
Läs Biologi A igen.
--------------------
Darwin förspråkade evolutionsläran och "survival of the fittest".
Vad har den gode mannen med detta att göra?
Har han sagt att dina barn blir bruna om du solar mkt?
Blir en negers barn vita då om de flyttar till grönland?
Senast redigerad av Dunder84 2009-06-26 kl. 16:40. Anledning: Dumhet nr 2
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blackjackster
Måste bara ge lite uppmärksamhet till alla stackars uppmärksamhetssökare som i sina tragiska liv gör allt för att få lite uppmärksamhet på gott och ont.

Måste bara salutera er och säga att ni är RIKTIGT coola som skriver komentarer som negerpojke och peddo. Man måste vara coolare än SHAFT om man är så cool att man skriver "peddo" i en MJ tribute tråd.

Berätta gärna hur man blir lika cool som er.

Mannen blev friad av rätten, det är inte första gången pengarkåta smuts försöker tjäna sig en hacka på kändisar. Så länge ingen av oss har konkreta bevis på att han var pedofil så är han oskyldig.

Killen hade en taskig uppväxt och ville skänka andra barn den glädje han inte upplevde, tyvärr kan det uppfattas fel men jag är helt säker på att han gjorde det genom sina starka känslor att göra världen en bättre plats.

Pajas och troll och gud vet vad. Ska du pinka och gå och lägga dig nu när du fått säga din hjärtas mening om din egen lille snuttjulle som gillade att snutta på småpojkaras snoppar, så ska du se att mamsen snart kommer och stoppar om dig.
Varför tror du han betalade en massa pengar till pojkarnas familjer för att de skulle ta tillbaka anmälan mot honom? Han betalade säkert de i rätten också för att han skulle bli friad. Tragiskt med alla människor som sitter och försvarar ett peddo och som vägrar ta avstånd från vad den lösnästa peddot höll på med.
Citera
2009-06-26, 16:42
Bannlyst
Awards
Michael has more awards than any other artist.

Entertainer Of The Decade
With the #1 (Thriller)and #2 (Bad) ranked albums in the world Michael was the 1980's Entertainer Of The Decade.
Citera
2009-06-26, 16:43
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunder84
För nekar du dig själv också?

Sicket litet troll vi har här.

Du menar alltså såhär: om jag bor tillräckligt länge i ett land med hög närvaro av den ljusa punkt vi kallar solen, skall jag bli så brun att det genereras till mina avkommor?

Är du dum eller?
Läs Biologi A igen.
--------------------
Darwin förspråkade evolutionsläran och "survival of the fittest".
Vad har den gode mannen med detta att göra?
Har han sagt att dina barn blir bruna om du solar mkt?
Blir en negers barn vita då om de flyttar till grönland?

Det är ju självklart det här! När en rörmokare får barn är det mer sannolikt att barnen får overall och börjar meka med toan. Inget konstigt med det. Det kallas det sociala arvet. När Micke känner sig lite blek och får barn doppar han dem lite i väteperoxid. Det är heller inget konstigt, utan är just det sociala arvet.
Senast redigerad av JagHarEnLiten 2009-06-26 kl. 16:59.
Citera
2009-06-26, 16:45
Medlem
singularitets avatar
Michael jackson blev vit för att han ville vara vit och hade en jävla massa pengar under en period. Hans dröm var att vara vit helt enkelt.

Sedan gifte han sig med en vit kvinna och barnet blev vit. Svårare än så blev det inte. Han hade väl tre barn och inga barn med en svart kvinna.

Dom enda gånger jag har sett michael jacksons barn så hade dem en handduk över huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in