2009-06-26, 02:24
Medlem
Saandros avatar
Undra hur Chris Tucker tar den här nyheten. Han var tydligen ett stort fan av MJ och hjälpte honom enormt mycket och gav honom stöd i rätten osv. När han var hos Jay Leno så verkade de nästan som de umgicks.
Citera
2009-06-26, 02:25
Medlem
temps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebarsson
Är det bara jag som inte har ljud på CNN's stream? Hade det innan bögen länkade till filmerna från hans familjekväll men nu hör jag inget =(

Till höger i listan, välj den andra videonlänken så får du ljud. En är utan ljud. En är med.
Citera
Medlem
addims avatar
När är den officiella presskonferensen om tillkännagivandet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av addim
När är den officiella presskonferensen om tillkännagivandet?

alla väntar på den
Citera
2009-06-26, 02:26
Medlem
Barack Obamas död/mord är det enda dödsfallet som hade kunnat bli en större nyhet?
Citera
2009-06-26, 02:27
Medlem
CpGurrAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlatinumGold
Haha kolla på han: http://tinyurl.com/michaelsuicide

Lagom, haha fan garvar än. Ska länka den på msn haha. Nu lär ju familjen Jackson vara glada, finns nog en hel del pengar att roffa åt sig.
Citera
2009-06-26, 02:28
Medlem
Tjock_och_Rökers avatar
Vi fick idag vara med om någonting väldigt stort, vi fick vara med om en före detta levande legend, levande i våra sinnen, levande i musiken, gå bort. En fantastisk musikkreatör som lämnade moder jord. Tyvärr.

Jag minns vad jag gjorde när jag fick beskedet. Jag satt naken framför datorn. Detta kommer mina barnbarn få höra om. Jag var naken när han förklarades död. Tragiskt men sant. Jag var helt naken. Och han dog. RIP MJ.
Citera
2009-06-26, 02:30
Bannlyst
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8119951.stm
Citera
Medlem
wehrmachts avatar
Nu kan man alltså göra sin röst hörd på CNN.

På:
Hemsidan
Facebook
Twitter
Telefon

Hur kommer det se ut om 10 år? 10 alternativ till?
Citera
Medlem
Överraskande och tråkigt. Michael var en väldigt märklig, men ändå underhållande figur.

Läste ganska nyligen att han låg i hårdträning för turnén och var i bättre form än någonsin. Och idag läste jag att han genomgått en 4 o 1/2 timmes läkarundersökning och befunnits frisk, och det verkar ju faktiskt troligt. En sådan där stor turné måste ju kosta multum att arrangera, så jag antar att arrangörerna ser till att ha någon form av försäkring så de ersätts om något skulle inträffa så att konserter måste ställas in. Det är väl rimligt att försäkringsbolag mfl ser till att kolla upp hälsan på den enda person som är oumbärlig i sammanhanget, innan de riskerar massor med miljoner? Så jag skulle nog gissa att han var i rätt bra form ändå. Och 50 är ju inte särskilt gammalt. Om han skulle begått självmord hade han väl gjort det när pedofilhistorian var som störst, då hade han ju dessutom inte tre barn att finnas till för. Misstag med sömnpiller och/eller annat knark kanske? Sånt är ju inte helt ovanligt i kändiskretsar...

Farrah Fawcett dog också idag. Också tråkigt, men inte lika överraskande. Känns lite trist på nåt vis att hon nu blir "överskuggad" av mannen med näsan.
Citera
2009-06-26, 02:31
Medlem
chribsson2s avatar
Fint skrivet av Andres Lokko:
Citat:
Vi kanske inte ser det just nu, men ingen annan artist, oavsett val av uttrycksform, har format den sista delen av 1900-talet lika starkt som Michael Jackson.

Nej, ingen. Inte en enda
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5432755.ab
Citera
2009-06-26, 02:31
Medlem
Jag tycker att vi ska ha en global sorgdag för Michael jackson (dvs inte en tyst minut)

nu på måndag blir bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in