2005-12-01, 20:27
Medlem
mr.pungs avatar
"Jacko i Drog-Skandal"

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,738408,00.html

Känns som Michael Jackson har folk som smugglar in droger åt honom ifall han nu skulle behöva dom...
Citera
2005-12-01, 20:31
Medlem
palefaces avatar
står ju att det han som smugglat, skulle jag va han skulle jag verkligen inte våga dra upp några droger i snoken iaf
Citera
2005-12-10, 09:56
Medlem
Lyckholms avatar
Michael Jacksons överdos

http://www.expressen.se/index.jsp?a=485938

Okej han släpper en ny samlingsplatta just nu. Då undrar man om det där bara är ett PR-trick för att skapa uppmärksamhet eller det verkligen hänt. Det sägs i artikeln att hans liv står på spel. Jag tvivlar. Det handlar nog snarare om en desperat jakt på pengar i samband med skivsläppet, så han försöker skapa uppmärksamhet.

Vad tror ni?
Citera
2005-12-10, 12:02
Bannlyst
Hmm, antagligen ett PR-jippo..

Edit:
Iofs, så verkar det väll ganska allvarligt, men eftersom att det inte änns står på CNN, så lär det väll kanske inte vara så väldigt allvarligt, däremot så hoppas jag att Jackson blir bra, och att det inte är något riktigt illa som har hänt...
Citera
2005-12-10, 12:03
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeLong
Hmm, antagligen ett PR-jippo..

Har jag mycket svårt att tro. Tror inte att Jackson kommer vara med oss under 2006.
Citera
2005-12-10, 12:13
Bannlyst
Nej, om expressen skulle skämta om något sådant, så skulle dom vara sjukare än jag trodde
Citera
2005-12-10, 12:22
Medlem
tweek_s avatar
Tror knappast det rör sig om ett PR-trick. Det är ju allmänt känt att MJ är i riktigt illa ute och mår skit, skulle inte förvåna mig ett dugg om han försöker ta sitt liv efter allt.
Citera
2005-12-10, 12:47
Medlem
Fulfittans avatar
Så rättvisan kommer att segra iallafall. Det här är ju för övrigt en bättre lösning än att han skulle sitta inlåst och kosta pengar.
Citera
2005-12-10, 13:09
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tweek_
Tror knappast det rör sig om ett PR-trick. Det är ju allmänt känt att MJ är i riktigt illa ute och mår skit, skulle inte förvåna mig ett dugg om han försöker ta sitt liv efter allt.

Kan det inte vara så att han försöker dra nytta av hela karusellen kring rättegången osv nu när han ger ut en ny samlingsplatta? Han hakar helt enkelt på skriverierna och försöker ragga fans genom att fejka sin dåliga "hälsa"? Eller snarare genom att mobilisera de få fans han har kvar, genom att försök få dem att stödköpa plattan? Han kanske räknar med att de mjuknar lite grann, om han ger sken av att må dåligt, och därför köper plattan?
Citera
2005-12-10, 13:41
Medlem
Pastor Sulas avatar
Man kan ju alltid hoppas att han har mer tur och lyckas nästa gång.
Citera
2005-12-10, 16:26
Medlem
mankers avatar
Som sagt i en annan tråd.. expressen är enda tidningen tillsammans med ngn skvallerblaska, i hela världen, som publicerat detta..

då CNN och BBC lägger upp det tror jag på det hela
Citera
2005-12-10, 18:46
Medlem
Ratzoos avatar
Var är barnen????

Har han "sina" barn med sig där nere i Arab-land?
Stackars dom i så fall - finns nog ingen socialtjänst
där. Brrrrr....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in