2010-12-07, 06:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MarginalMan
Vafan spelar det för roll vart hon hade gaffeln? Hon högg mig oprovocerat, jag borde ha skurit ut horans lever medans hon levde, därefter styckan henne och bränt henne i bildäck och diesel.

Aaah, precis som barnen brukar göra i Favelan...

Spelar roll tycker jag, eftersom jag är väldigt intresserad av beteenden och då spelar sådana här detaljer ofta nyckelroller.
Citera
2010-12-07, 09:04
Medlem
fags avatar
Hahah, vilka javla historier, konkelbar pa nastippen - hahah, underbart! ... eller, nej, men.. ja, du forstar. Haha!

Jag har inte haft nagot riktigt dundermisslyckat ons, men igar sa var jag med om en lite rolig sak.

Ar i Australien at the moment, sa tjejen jag gick hem med visade sig bo pa i ett dorm room. (manga baddar i ett stort rum, ofta vaningssangar). Hon hade sjalvklart top bunk, men - vad gor man inte. Hoppade upp, slet av kladerna och borjade harja som alltid. Dryga 15 minuter in efter forsiktigt smygjuckande sa orkade jag inte mer, drog pa i vanlig kraft och hela sangen borjade knaka och braka. Horde hur resten av de 7 som inte narvarade i sanghoppandet borjade snurra och gnalla och vanda sig sadar "argt" i sangen. Efter bara nagra minuter sa orkade inte tjejen under oss langre. Hon utbrast, i en sa ofantligt snall ton sa jag trodde inte det var sant:

"I'm really, really sorry to interrupt guys... but could you, please, take that somewhere else? Toilet, shower, outside - wherever... just right above my head, please..."

Jag svarade:
"Mehhh, alright - sorry"

Hon svarade:
"It's alright. I'm so sorry".

Inte direkt roligt nar man laser om det, men jag kunde inte sluta skratta pa morgonen efterat nar jag fortfarande var lite smadragen och fann det hela otroligt kul,
Citera
2010-12-07, 15:13
Medlem
Jakebonds avatar
När jag legat färdigt med ett ONS en gång så skulle jag gå upp och pissa. Hon bodde fortfarande hemma hos päronen, sen så när jag ska krypa ner i sängen igen så skriker det till och en fjortonårig-ish pojke undrar "vad fan jag håller på med". Jag får ur mig: "Jag gick fel, skulle till syrdin", sen går jag ut och däckar.
Ganska pinsam historia, speciellt eftersom jag och tjejen har många gemensamma vänner och hon tyckte det var roligt att berätta för dem

En annan gång hade jag ett ONS som jag bytte nummer med bara för att liksom. Vi höll kontakten, träffades igen och blev tillsammans. Det är ju också ett ONS gone wrong, fast på ett annat sätt...
Citera
2010-12-07, 16:47
Medlem
AcidMs avatar
OOps.. dubbelpostat
Senast redigerad av AcidM 2010-12-07 kl. 16:52.
Citera
2010-12-07, 16:51
Medlem
AcidMs avatar
Citat:
Sommaren 2008 var jag på lokal i Götet, blev lite mer än måttligt salongs och hängde med en brud hem, kläderna åkte av, älskog de facto. Då jag ligger och kör henne i missionären känner jag ett kraftigt stick i ryggen, ryggar tillbaka och upptäcker en gaffel i hennes hand.

-Vafan håller du på med?
-Det är ju skönt!
-Nej för helvete, det är det verkligen inte, tar på mig kläderna och tar mig ur lägenheten snabbt som satan.

Har många gånger undrat vafan det var för fel på denna dam, aldrig riktigt kommit till konsensus med det hela.

Haha, gud så roligt. Jag har vart med om nästan samma grej. Drog hem med en kille jag hittat på en hemmafest när jag var 17, vi drog hem till honom då han var äldre och därmed bodde ensam. Vi hamnar i säng ganska snabbt, han kör mig bakifrån när jag plötsligt känner att han gör något som svider på min skuldra.
..Idioten har alltså dragit fram ett rakblad och skurit mig! "Men vadå? Gillar du inte det?".

Vi slutförde inte samlaget.

Har ännu idag ett ärr som ser ut som ett litet kors på min vänstra skuldra!
Citera
2010-12-07, 16:51
Medlem
gggannas avatar
Jag hade fått hem en kille när jag ganska nyligen flyttat hemifrån. Själva natten gick väl bra, minns inte jättemycket då båda var jävligt packade. På morgonen så vaknar jag av att någon bankar som fan på dörren. Jag trodde det var någon polare, så försökte fortsätta sova, då jag plötsligt hör min farsas röst utifrån och hur han börjar fumla med nycklarna i låset (mina föräldrar hade extranycklarna till min lägenhet på den tiden).
Jag fullkomligt kastade mig upp ur sängen, skrek "Jag kommer jag kommer!" och slängde på mig en morgonrock. Lyckades komma fram till dörren i sista stund, så han kom aldrig in och såg mitt ONS som låg kvar i sängen; naken, bakfull och förvirrad.
Det visade sig att jag i mitt onyktra tillstånd dagen innan hade glömt min mobiltelefon på ett bord någonstans där vi festade, och han som hittade upp den hade ringt hem till mina föräldrar och bett dem hämta den...
Tur att far min aldrig behövde se något, men rätt pinsamt när ONS:et sedan berättade för våra gemensamma bekanta om den något jobbiga situationen...
Citera
2010-12-07, 16:54
Medlem
gggannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcidM
Haha, gud så roligt. Jag har vart med om nästan samma grej. Drog hem med en kille jag hittat på en hemmafest när jag var 17, vi drog hem till honom då han var äldre och därmed bodde ensam. Vi hamnar i säng ganska snabbt, han kör mig bakifrån när jag plötsligt känner att han gör något som svider på min skuldra.
..Idioten har alltså dragit fram ett rakblad och skurit mig! "Men vadå? Gillar du inte det?".

Haha, vafan träffar ni för sadistiska jävlar?!
Citera
2010-12-07, 17:33
Medlem
milgas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcidM

Har en liknande historia.
Det var på festival i somras då jag drog med en tjej till hennes tält för intimumgänge. Ashärlig pingla på alla sätt och vis.
När jag sedan börjar arbeta i missionärsställning känner jag något vasst i foten, men jag brydde mig inte så mycket. Sedan händer det en gång till och då vänder jag mig om och tittar vad fan det är frågan om. Då är det tjejens idiotiska polare som trycker in grillbestick i fotsulan min. Sen sa jag åt na' att sluta. Det gjorde hon också.
Citera
2010-12-07, 18:39
Medlem
FORSVARETSHUDSALVAs avatar
Ja detta var ju ganska äckligt.
Citera
2010-12-07, 18:43
Medlem
W3STs avatar
Citat:
Din mamma måste ha jobbat som hyttstäderska på ålandsbåten och halkat i en pissfläck, blivit gravid och fått dig. Hur känns det att din egen mor har smittat dig med AIDS? Gå med gud.

OT: blev du 18 i november eller ?! bete dig ist om du ska skriva här

onT: Drog hem en brud vi hade det mysigt framför en gammal god rulle vid namn Chocolate och precis när det börjar hetta till och hon går ner på mig kommer exet in.....
Citera
2010-12-07, 19:40
Medlem
Träffade en supermysig kille på krogen och det ena ledde till det andra och vi bestämde oss för att lämna stället tillsammans. Problemet var att vi bodde en timme bort åt olika håll och inget utav dessa alternativ var tänkbara på grund av att taxin skulle bli för dyr och det skulle bli långt hem för en utav oss dagen efter. Vilket som bestämde vi oss för att åka till hans jobb en bit bort (han hade en verkstad på en stor nedlagd militäranläggning). Vad som sedan hände var att han från ingenstans fixade fram en madrass och ett täcke, vi tog en taxi, nådde vårt mål och insåg att täcket på något sätt fallit ur från taxin efter vägen, vi "bäddade" och sedan föll vi båda i en djup sömn. Dagen efter vaknade jag i ett tomt vitt rum med enbart en madrass på golvet, i en enorm ödelagd byggnad, bakfull, oknullad och en timme hemifrån.

När man inte ens får knulla så vet man att det är ett misslyckat one night stand.
Senast redigerad av Brun-7 2010-12-07 kl. 19:42.
Citera
2010-12-07, 20:00
Medlem
Jamazzs avatar
Citat:
Finns ju en annan jävligt smarrig händelse också nu när jag kommer att tänka på det. Killen hänger med en brud hem till henne efter krogen. Snubben är så jävla packad att han skiter på sig i sömnen. De är båda nakna eftersom de knullat tidigare på natten, snubben rullar över bruden i skiten, därefter väcker han henne, ursäkta baby, men jag tror det har hänt en olycka, du har skitit på dig.
Inget ONS, men en liknande förjävla rolig berättelse finns här:
https://www.flashback.org/showpost.php?p=13188853&postcount=38
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in