Hahah, vilka javla historier, konkelbar pa nastippen - hahah, underbart! ... eller, nej, men.. ja, du forstar. Haha!
Jag har inte haft nagot riktigt dundermisslyckat ons, men igar sa var jag med om en lite rolig sak.
Ar i Australien at the moment, sa tjejen jag gick hem med visade sig bo pa i ett dorm room. (manga baddar i ett stort rum, ofta vaningssangar). Hon hade sjalvklart top bunk, men - vad gor man inte. Hoppade upp, slet av kladerna och borjade harja som alltid. Dryga 15 minuter in efter forsiktigt smygjuckande sa orkade jag inte mer, drog pa i vanlig kraft och hela sangen borjade knaka och braka. Horde hur resten av de 7 som inte narvarade i sanghoppandet borjade snurra och gnalla och vanda sig sadar "argt" i sangen. Efter bara nagra minuter sa orkade inte tjejen under oss langre. Hon utbrast, i en sa ofantligt snall ton sa jag trodde inte det var sant:
"I'm really, really sorry to interrupt guys... but could you, please, take that somewhere else? Toilet, shower, outside - wherever... just right above my head, please..."
Jag svarade:
"Mehhh, alright - sorry"
Hon svarade:
"It's alright. I'm so sorry".
Inte direkt roligt nar man laser om det, men jag kunde inte sluta skratta pa morgonen efterat nar jag fortfarande var lite smadragen och fann det hela otroligt kul,