Jag har ett ganska kvalificerat ONS som gick åt helvete.
Är på krogen med par polare, hittar par brudar direkt, det är lite för tidigt.. eftersom man då måste hångla upp henne ett par timmar innan man kan gå o knulla istället för standard-proceduren.
I alla fall, får hem henne och ska börja göka, då säger hon att hon är oskuld, gött tänker jag givetvis, och hugger in på min råa köttbit.
Antiklimax blir det dock då hon är döda fisken, dvs ligger och gör inget hur man än säger åt henne att göra etc. Men ett ligg är ett ligg, så fick fixa biffen. Knullar klart, och fyllesover sedan.
Hon väcker mig 10.00 och säger att hennes buss går nu, okej sa jag, ha det fint, trevligt och träffas, standard procedure, bye.
Går o tuppar av i sängen igen. Vaknar 15.00 och går på toa, ser att jag har blod på fingrarna.. wtflux tänker jag, totalinspekterar dicken det första jag gör, den ser clean ut. Jaha, blir lite chockad.. går till sovrummet och upptäcker att hela jävla lakanen är fulla med blod, inkl. kudden.
Dessutom har det kommit blod på madrassen. = PHAIL
Värsta är väl att jag inte kommer ihåg vad hon heter ens.
(lakanen är slängda, madrassen har jag dock inte gjort ett attempt på att cleana än, inte vågat :O).
2:
Var på party resa i somras, hittade fräsch tjej, satte på henne kvällen efter då vi träffades igen, på stranden givetvis. Då medans vi knullar går först en neger fram o vill sälja klockor, nej säger jag, jag knullar.
Sedan kommer en dum britt o frågar om jag är Shaun. No, im swedish, and im fucking, bye.
Sen kommer ett jävla spanskt kid-gäng på 14-15år som snor mina byxor, telefon, lite cash, hennes kamera, handväska o lite mer triviala ting. Hon deppa mer än mig dock, eftersom hennes kamera var ganska fräsch. Dock hade vi världens bästa arg-depp-imba-sex efter det i en skogsdunge bredvid hennes hotell. Så iofs var det bästa sexet jag haft.
Hennes hotell låg dock på andra sidan av staden (Magaluf), så fick gå genom hela jävla samhället i kalsonger och skjorta (knulla med skjortan på).
Alla britter vråla givetvis walk of shame för allt vad de orkade, det var ganska ballt