2010-12-07, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W3ST
OT: blev du 18 i november eller ?! bete dig ist om du ska skriva här

onT: Drog hem en brud vi hade det mysigt framför en gammal god rulle vid namn Chocolate och precis när det börjar hetta till och hon går ner på mig kommer exet in.....

Så du var otrogen? (Antog att det var ditt EX då ni var hemma hos er)

Hatar otrogna människor, ska du vara otrogen och tycker att det är värt det kan man lika gärna säga det till sin partner.

Lider med alla ovetande offer - Själv skulle det aldrig falla mig in, och kommer aldrig att göra det

So, where were we? (Soz for OT)
Citera
2010-12-07, 20:29
Medlem
Blev av med oskulden med ett ONS, det var i slutet av en sommar..
Klockan började närma sig 05 på morgonen när jag, min bäste vän och två tjejer gick hem till en av tjejerna. Hade blivit relativt nykter.

1: Hon började suga av mig, sprutade efter 20 sek.
5min senare.
2: Hon började rida, sprutade efter 20 sek.
5min senare.
3: Hon började rida igen, sprutade efter 20 sek.

2h när jag ska dunsta hittar jag inte min tisha, bar överkropp börjar jag min första walk of shame(walk of YEEEAH I GOT LAID) och påvägen åker min farsa förbi och plockar upp mig. Luktade öl och fitta, farsan sa inget men antar idag att han förstod.
Citera
2010-12-07, 21:30
Medlem
Handgranaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torreez

Hatar otrogna människor, ska du vara otrogen och tycker att det är värt det kan man lika gärna säga det till sin partner.

Lider med alla ovetande offer - Själv skulle det aldrig falla mig in, och kommer aldrig att göra det

Kände du att du tillförde tråden med nåt?

OnT;

Blev uppraggad av en tjej på nåt sunkhak på söder i somras, efter lite snack drar vi hem till henne på Södermalm och börjar knulla lite smått i duschen, när vi ska ta det vidare in i sovrummet ser jag att hon har en enorm Hammarby-flagga ovanför sängen så jag säger lite spontant "Jaså du är ett gammalt bajen-fnask?" Varpå tjejen börjar storlipa, jag står och funderar lite på vad fan det är frågan om när hon vänder sig mot mig och vrålar "Hammarby har räddat mig ur en svår tid i mitt liv!" Då drar jag på mig kläderna och sticker hem, bajare och biopolär är åtminstone ett syndrom för mycket för min smak.
Citera
2010-12-07, 21:39
Medlem
-flame4fame-s avatar
Skön tråd

En gång var på en fest och jag var dyngrak. Som vanligt när jag är dyngrak får jag upp den halvt som bäst och medan jag juckade så bra det gick utan att veta vad eller vem jag juckade i så krympte den allt mer och det hela slutade med att jag däckar på bruden när jag doggar henne. Morgonen efter såg jag att hon var rätt stor så tro fan att det var mjukt att ligga på. Hon hade snällt lagt mig till rätta i sängen och stoppat om mig. Jag drog så fort jag vaknade.

En annan gång samma sak. En rätt go brud utomhus i anslutning till en fest bakom ett båthus av nåt slag. Ballen krymper och krymper och till slut drar jag upp byxorna och mumlar något och lägger mig i gräset typ 200 meter bort där jag även vaknar nån gång på morgonen.

En annan gång var jag också dyngrak på krogen och en brud lockar med mig hem och vi knullar i hennes soffa. Vaknar på morgonen och ser att hon är rätt fet men det värsta var att hennes kompis pojkvän som ägde lägenheten sa på andra sidan väggen att "jag borde slå ner snubben som kommer hit och lägger sig". Sprang ut i kalsonger med kläderna i handen.
Citera
2010-12-07, 21:44
Medlem
Ostraffads avatar
Har två O.N.S som gått ganska åt helvete iaf.

Ena var på en festival, fick in en flamma till tältet för att hon skulle "sova" med mig. Efter lite strul börjar hon rida och mitt i sexet blir hon helt galen. Börjar riva, klösa och slå mig. Full som jag är försöker jag ignorera detta faktum men efter ett tag får jag nog och kastar av mig henne. Hon blir helt crazy och fortsätter att leka med lillkillen där nere samtidigt som om klöser mig hårt som fan över bröstet ( naglarna var som knivar). Då får jag den briljanta iden att låtsas att någon ringer och låtsasprata lite i mobilen varefter jag jag låtsas somnar, vilket jag efter ett tag även gör.

Dagen efter frågar polarna om jag varit i slagsmål och efter mycket tjatande berättar jag för dom om detta absurda om inte sjuka O.N.S, och oj vad de garvade .

Fick även hem en brutta en sen fredagsnatt, låg henne och full som man var glömde man helt av kondomen. Efter sexet ligger vi i sängen och bruden säger något i stil med "åh vilken mysig pöl det är i sängen" vilket jag tänkte var normalt då jag tänkte att detta var biprodukten av sexet

Efter ett tag går bruden till toaletten då jag tänder lampan och ser något hemskt. BLOD över hela sängen. Jag tänker först så full och dum som man kan vara ibland att detta var från något skärsår som man lätt får efter ett krogrunda.

Efter det kollar jag min lille skallige och får en chock. Det var inte bara sängen som var helt röd utan även den lille... Bruden kommer samtidigt in i rummet och ser vad som har hänt och efter en pinsam tystnad säger hon "ah eh jag ska nog gå hem" vilket jag gladligen medstämmer i.
Citera
2010-12-07, 22:00
Medlem
Jag har ett ganska kvalificerat ONS som gick åt helvete.

Är på krogen med par polare, hittar par brudar direkt, det är lite för tidigt.. eftersom man då måste hångla upp henne ett par timmar innan man kan gå o knulla istället för standard-proceduren.

I alla fall, får hem henne och ska börja göka, då säger hon att hon är oskuld, gött tänker jag givetvis, och hugger in på min råa köttbit.

Antiklimax blir det dock då hon är döda fisken, dvs ligger och gör inget hur man än säger åt henne att göra etc. Men ett ligg är ett ligg, så fick fixa biffen. Knullar klart, och fyllesover sedan.

Hon väcker mig 10.00 och säger att hennes buss går nu, okej sa jag, ha det fint, trevligt och träffas, standard procedure, bye.

Går o tuppar av i sängen igen. Vaknar 15.00 och går på toa, ser att jag har blod på fingrarna.. wtflux tänker jag, totalinspekterar dicken det första jag gör, den ser clean ut. Jaha, blir lite chockad.. går till sovrummet och upptäcker att hela jävla lakanen är fulla med blod, inkl. kudden.

Dessutom har det kommit blod på madrassen. = PHAIL

Värsta är väl att jag inte kommer ihåg vad hon heter ens.

(lakanen är slängda, madrassen har jag dock inte gjort ett attempt på att cleana än, inte vågat :O).

2:

Var på party resa i somras, hittade fräsch tjej, satte på henne kvällen efter då vi träffades igen, på stranden givetvis. Då medans vi knullar går först en neger fram o vill sälja klockor, nej säger jag, jag knullar.

Sedan kommer en dum britt o frågar om jag är Shaun. No, im swedish, and im fucking, bye.

Sen kommer ett jävla spanskt kid-gäng på 14-15år som snor mina byxor, telefon, lite cash, hennes kamera, handväska o lite mer triviala ting. Hon deppa mer än mig dock, eftersom hennes kamera var ganska fräsch. Dock hade vi världens bästa arg-depp-imba-sex efter det i en skogsdunge bredvid hennes hotell. Så iofs var det bästa sexet jag haft.

Hennes hotell låg dock på andra sidan av staden (Magaluf), så fick gå genom hela jävla samhället i kalsonger och skjorta (knulla med skjortan på).

Alla britter vråla givetvis walk of shame för allt vad de orkade, det var ganska ballt
Senast redigerad av Poolguy 2010-12-07 kl. 22:05.
Citera
2010-12-07, 22:17
Medlem
haha fan va klockren tråd.
ÄNTLIGEN! ska jag få skriva av mig om vad jag var med om förra året. så jävla sjukt

Hade hemmapartajj sen runt 6tiden på morgonen är jag den ända vakna och jag e kåt som helvette. får en ide att ringa en brud jag hållt på med tidigare. ringde henne o hon svarar. full som fan frågar jag om hon vill komma o kröka, hon svarar att hon e sugen men har ingen alcohol. JAG FIXAR DET! så mötte henne med någon äcklig martini o juice blandning sedan gick vi hem till mig. Var så helvettes kåt så jag skicka ut alla ur huset. Sen började det sköna. Hon börjar dansa medans jag sitter i datorstolen skitnöjd o ända jag tänker på att få köra henne. O jag blev ännu nöjdare när hon fråga om jag ville filma allt. SÅKLART jag tar fram luren o filmar när hon står å strippar. Det var början på det roliga men inte slutet av denna helvettes kväll.

får det på film när hon strippar sen efter det börjar vi köra. o då menar jag verkligen köra järnet. Handklovar slets fram.

när jag ska ta en pause å gå å dricka vatten o torka bort svett kommer jag tillbaks. då har hon låst sig själv med handklovarna och SVALT jag ni läste rätt SVALT NYCKEL JÄVELN. jag frågar vad hon har gjort av nyckeln hon säger att hon la den någonstans i panik. hon börjar skrika o svimma av flertal gånger. jag får panik o letar efter nyckeljävlen. HITTAR INGEN NYCKEL. o hon fortsätter svimma o vakna o ligger ner o skriker o sprattlar som exor fakking cisten. jag bestämmer för att klä på henne o ta henne upp till vardags rummet. hon börjar skrika att jag ska ringa ambulans för hon e helt borta. jag tvekar inte en sekund, ringer ambulans i panik för att hon e helt exorcist skadad. var så jävla skraj. när jag pratar med telfontjejen på 112 så svimmar bruden av igen o sparkar sönder min altandörr..... JÄVLIGT KUL med tanke påatt jag bor hemma. jag berättar situationen o hon skickar ambulans. Jag säger till bruden på luren att hon inte får lägga på för jag kommer få panik eftersom tjejen brevid mig är helt crazy. hon lägger på.....

Jag ringer upp i panik igen för att prata o de på andra sidan luren ber mig lugna ner mig. andas lugnt o väntar på jävla ambulansen. När jag tror att ambulansen kommit så är det inte en ambulans utan en polisbil som stannat utanför. Berättade via telefonen att hon hade handklovar på sig o nyckeln var borta så de antog att det var riktiga polishandklovar. Polisen kommer in o lugnar ner henne o hjälper mig o leta efter nyckeln som hon svalt. men vi letar ändå runt i mitt rum. Sedan kommer nästa bil, YES AMBULANSEN tänkte jag . de lugnade exorcisten bruden lite men hon hade fortfarande handklovarna på. Så polisen tillkallar brandbil som får komma o knipsa upp handbojjorna. SKÖNT JÄVLA ONE NIGHT STAND

slutade med att jag fick EN ambulansbil EN brandbil och EN polisbil utanför huset. + en trasig ruta som jag fick senare betala. ringde farsan o berätta vad som hänt, han åkte hem på dirren. han var i norra finland för att fira sin födelsedag, så på köpet pajja jag hans födelsedag också. Kan säga att det var ganska pinsamt när polispersonalen ambulanspersonalen o brandpersonalen o jag står brevid som en jubelidiot med en brud brevid mig som har handklovar som sitter fast.

tog ett tag innan jag kunde köra ett ons igen.

sorry för stavfel o sorry för att jag skrev en bibel om denna händelse. orkar ni inte läsa allt läs slutet där står det hur allt sluta.
Citera
2010-12-07, 22:20
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torreez

Hörru mr/ms WHINE, du fattar att hans ex kom in oinbjuden? Du kommer aldrig vara otrogen mot någon för ingen kommer någonsin bli ihop med dig.
Citera
2010-12-07, 22:29
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philleeh
Hahahaha fyfan vad jag garvade.
Kan förstår ångesten du lär ha haft när du ska förklara för farsan att det står en polis-,ambulans- och brandbil utanför och en tjej i handklovar i huset

Orkar inte quotea han och ta bort asmycket text men har en följdfråga: Var hon naken under tiden alla tjänstemän var där? Var du naken? VARFÖR svalde hon nyckeln? Måste kommit fram... Har du pratat med henne efter.

Insåg att det här inte var EN följdfråga men episkt inlägg kräver episkt mycket frågor Cool fucking story!
Citera
2010-12-07, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handgranater
Kände du att du tillförde tråden med nåt?

.

Citat:
Ursprungligen postat av HaxxarN
Hörru mr/ms WHINE, du fattar att hans ex kom in oinbjuden? Du kommer aldrig vara otrogen mot någon för ingen kommer någonsin bli ihop med dig.

Whaha, sicken miss jag gjorde

Hjärnan kopplade EX till nuvarande partner - så inlägget skrevs tänkandes att han var otrogen

Ber om ursäkt, skall redigera posten, och HaxxarN - God Jul
Citera
2010-12-07, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxarN
Orkar inte quotea han och ta bort asmycket text men har en följdfråga: Var hon naken under tiden alla tjänstemän var där? Var du naken? VARFÖR svalde hon nyckeln? Måste kommit fram... Har du pratat med henne efter.

Insåg att det här inte var EN följdfråga men episkt inlägg kräver episkt mycket frågor Cool fucking story!

Jag klädde på henne innan ambulanspersonalen kom men dock kunde jag ju inte klä på tröjja ordentligt då armarna var fast i handklovarna :S jag klädde såklart också på mig innan de kom. Vistja glömde skriva varför hon svalde den. Hon hade glömt ta sina mediciner eller nåt sånt, fick aldrig veta vad som egentligen gick snett. men hon har fått sånna här knas attacker tydligen efter då hon "glömt ta sina mediciner" :S
Citera
2010-12-07, 23:27
Medlem
Hah, härlig tråd! Tror (tyvärr) att jag skulle kunna fylla den själv..
Har några händelser jag genast kommer att tänka på!

- Var ute på krogen, fick i mig alldeles för mycket att dricka och var på ganska flirtigt humör. Upptäcker dock att killen jag raggat på hela kvällen bland annat hänger med en nära vän till min bror, så jag lät bli honom för att försöka undvika jobbig ryktesspridning till brorsan.. När klockan närmar sig stängdags har jag däremot hittat en annan trevlig pojk och följer villigt med honom till hotellet han bodde på, inte alltför långt ifrån krogen. Väl på plats hamnar vi rätt snart i säng, men efter lite drygt 15 min (då vi båda var väldigt inne i vad vi höll på med...) öppnas hotelldörren, och in ramlar ytterligare 3 killar. Först då reflekterar jag över att vi ligger i en av många sängar på rummet, faktum är att vi faktiskt ligger i underslafen till en våningssäng.. För att göra det hela ännu roligare visar det sig att killen jag raggat på tidigare, som då umgicks i samma kretsar som min bror, var en av killarna som kom in på rummet. SUCK, tänkte jag, men såg till att i fyllan avsluta det som påbörjats, "väl gömd" av täcket, klädde sedan på mig och traskade hem.. Ett ONS man såhär i efterhand ångrar..

En annan gång följde jag med en dåvarande "elev" till mig hem efter ytterligare en törstig kväll (undervisar vuxna på kvällstid ibland inom, ptja, låt oss säga friluftsliv, så han var varken för ung eller något olagligt byte, kanske lite omoraliskt, men ja..). Nåja, lyckas iaf med den fantastiska konsten att ha sex i garaget på hans arbetsplats (kameraövervakat, har det visat sig i efterhand..), innan vi drar hem till honom och avslutar det hela där. När jag plikttroget smitit ut tidigt på söndagsmorgonen inser jag inte bara att jag inte vet vart jag är, utan också att jag glömt väskan med innehåll inne i lägenheten. Tvingas därför ringa på dörren och fråga vart jag är, hur jag kommer hem och lite försiktigt smyga in och leta rätt på väskan.. Då känner man sig diskret och duktig!

Har även släpat med mig en sydeuropeisk grabb hem som av någon märklig anledning var fruktansvärt självgod och i princip skulle strippa för mig. Jag som gillar rätt manliga grabbar finner det svårt att titta på när grabben sätter t-shirten i munnen, visar magmusklerna och i princip ger mig en mild variant av lap-dance.. Just då ångrade jag mig rätt brutalt, men några minuter senare visade det sig att jag nog hade gjort rätt som fått med mig honom hem, han visste så att säga vad han gjorde.. men nej, inga fler gånger..

Finns nog många fler, men.. det får räcka här, annars blir ångesten för stor för en vanlig tisdagskväll..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in