2010-12-13, 20:48
Medlem
Trekvartskants avatar
Underbar tråd!

Min roligaste upplevelse jag kan komma på just nu skedde när jag var 14 år. Träffade en tjej vid tillfället och vi hade sex ett par gånger. En dag bestämde vi oss för att strunta i skolan så vi kunde vara hemma hela dagen och idka älskog. Sagt och gjort, vi kör på, glada och ovetande av vad som komma skulle.
Mitt i akten hör jag ett avgrundsvrål från nedervåningen som lyder "MAAAAAAAALIN" (namnet är redigerat). Då har flickans mor kommit hem och upptäckt att hennes unge skolkat från skolan. Panik utbryter och tjejen ber mig gömma mig under sängen (?). Jag kastar mig under endast iförd kalsonger då steg börjar närma sig i trappan. Givetvis kommer hennes moder in i rummet med mina skor i handen. Hade aldrig träffat tjejens mamma förut och hennes familj var djupt religiösa och tillät inte att deras dotter hade pojkvänner. Hon ber mig komma fram och jag får kräla ut, svettig och röd som en tomat av skam.
Behöver väl knappast säga att det inte blev mer ligga av med den tjejen
Citera
2010-12-13, 21:01
Medlem
Flera av er som beskriver att strängen gått av "3-4 ggr".

Min har gått av en gång, varpå jag fick beskedet att den aldrig växer ihop igen. Hur går detta ihop?

Obs! Inte ute efter att "sätta dit ngn", utan bara nyfiken på om den kanske de facto kan gå ihop igen, eller om den gått av på flera olika ställen
Citera
2010-12-13, 22:37
Medlem
nbks avatar
Ingen som har den där bilden där det är en kille på en chat som berättar en historia om hur han råkade bajsa ner brudens vägg och stampa ihjäl hennes hund?
Citera
2010-12-13, 22:45
Medlem
nbks avatar
Har en bra fuckad.

Vaknade bakfull som ett cp förra vintern. Helt plötsligt får jag ett SMS från en brud jag haft lite flyktig kontakt med (ett par sms, några gillade bilder på facebook) och frågar om vi ska knulla. Jag flabbar lite och säger visst. Hon frågar vart jag bor, jag fattar att hon menar allvar och ger henne min adress och funderar på hur fan det här ska gå.

Hon kommer hem till mig. Jag försöker småsnacka lite men hon kastar sig i stort sett på mig. Jag sliter av henne kläderna och börjar trycka henne direkt. Efter omkring 5 minuters juckande inser jag att det är det stelaste och sjukaste sex jag varit med om. Dessutom måste den här tjejen vara en klockren hora som bara kommer hem till mig en onsdags förmiddag i januari. DESSUTOM var det oskyddat. Och tjejen var sådär. Och jag mådde allmänt pissigt och var verkligen inte på knullhumör.

Får ett jävla ryck, reser mig upp, drar på mig jeansen och ett linne och säger åt henne att det här håller inte, du får dra hem. Hon ser på mig som jag är helt jävla dum i huvudet (det är jag) och vägrar gå. I shit you not, hon drar inte. Tillslut sitter jag och petar henne i revbenen med tvfjärren för att hon ska sluta sura. Orkade inte spela trevlig ville bara ha ut henne så jag kunde få sova.

Helt plötsligt smäller hon till, reser sig upp och daskar mig i nyllet med sin handväska innan hon dramatiskt stormar ut i trapphuset. Har inte träffat henne sen dess.

Och ja, det var lika random som det låter.
Citera
2010-12-13, 23:14
Medlem
Var på PDOL 2008 (festival i norrland)
Jag var där med mitt grabb gäng , festivalen i fråga var sådär, bodde på festivalcampingen i tält , fick hem en tjej (jävligt ful) och full.. Väl i tältet går det hett till , hon suger av mig och innan jag skulle knulla henne så föreslog hon att jag skulle ta henne i röven ,pga mens.. Så sagt som gjort.. efter 10-15min doggy, small hon typ , sedan sket hon ner sig och jag spydde henne på ryggen av ren reaktion och small sedan just efter .. Vaknade tidigt morgonen efter med en väl doftande lukt och ett jävla miffo vid min sida ,det är bland de västa jag har varit med om
Citera
2010-12-13, 23:52
Medlem
Cryptins avatar
En tjej jag träffat kort på en fest två dagar innan bjöd hem mig för att "se på film", vilket ledde till sex...

... som ledde till ett nästan två och ett halvt års förhållande
Citera
2010-12-14, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenriz64
Lyckas få ihop det med en brud på krogen och vi bestämmer oss för att dra till henne. Hon ber mig att vara lite tyst eftersom att hennes mamma ligger och sover. Visst tänker jag. När vi väl ska börja köra igång så frågar hon om jag kan binda fast henne i sänggaveln och håller upp två sådana snören. Kollar lite skeptiskt på henne men går till slut med på det. Jag varnar henne dock att jag inte kan skit om knutar. Det är lugnt tycker hon, det var bara att gå ner till köket och hämta en kniv eller sax om vi inte skulle få upp knutarna på efterhand. Okej då, tänker jag och börjar knyta. Nej, för löst tyckte hon, så jag drar till med en jävla helvetes knut som heter duga. Efter att ha känt mig som en våldtäktsman i cirka 30 minuter får jag nog och säger att jag vill sova. Hon går med på det och ber mig knyta upp skiten. Går ej. Så jag frågar om hon har några mjukiskläder jag kan låna, i fall att hennes mor har vaknat upp och blivit sugen på en nattmacka. Så många andra har ju gjort den missen. Hon hänvisar mig till en låda i garderoben där det ska ligga ett par pösiga byxor och en stor svart hoodie. Funkar perfekt tänkte jag och trallade ner för trappan för att leta upp köket och en kniv. Hittar en kniv som ser schysst ut och ska precis vända mig om för att gå upp då jag hör ett jäkla tjut. Så jag springer upp i tron om att hennes armar har somnat och hon lyckats dragit skiten ur led eller något liknande. Väl där uppe står hennes mor och glor häpet på sin fastbundna nakna dotter. Jag går fram till modern i hopp om att jag ska kunna förklara. Det jag dock inte tänker på är att jag är helt svartklädd med en kökskniv i högsta hugg. Hon vänder sig om, vrålar till utan dess like och svimmar. Så där står jag, med en fastbunden och vrålande brud och en avsvimmad mor. Det enda jag ser framför mina näthinnor är stora röda bokstäver som formar meningen "stick innan grannar och polis är här". Sagt och gjort så slänger jag kniven i backen, kastar av mig hennes kläder och trasslar på mig mina egna, rusar ut i mörkret, aldrig för att återvända.

Rätt kul såhär på efterhand.

detta KAN inte ha hänt på riktigt?..
Citera
2010-12-14, 00:39
Medlem
feteprophetens avatar
Jag var med om en helt sjuk sak för bara några månader sedan.

Var på lokal, träffade en riktigt snygg tjej, allt verkar bra, hon är fem år äldre och hon kan föra normalt samtal. Vi Hänger kvar ett tag innan hon frågar om jag ska med hem till henne.

Jag är ju kille så jag följer ju med, tänker göra kaos med hennes sovrum, men det visar sig att det är hon som ska göra kaos med mitt mentala välmående.

Vi börjar med normalt sex, allt verkar bra, vi förflyttar oss till en fåtölj där jag sätter mig och hon rider mig med ryggen åt mitt håll. Skönt.

Sen efter 5 minuter känner jag att det blir förbannat varmt och blött, vill inte överreagera så jag försöker analysera situationen innan jag skriker ut, Vad fan, Har du pissat på mig?

Ja det hade hon ju gjort sa hon som om det var så det gick till.

Blir vansinnig, slänger av kvinnan i fråga från mitt könsorgan torkar av mig med hennes täcke innan jag klär på mig och löper hela vägen hem till min lägenhet 5 kilometer bort, pisset blev kallt i kylan kan jag tillägga.

Ibland gråter jag.
Citera
2010-12-14, 01:20
Medlem
Olikasakers avatar
Jag var med om ett one-night-stand som verkligen gick åt helvete.

Hon är nu min fru.
Citera
2010-12-14, 01:33
Avslutad
Haha detta var en kul tråd!
Kanske inte så många som gått åt helvete men fula och feta brudar har man ju doppat den i.
Som en gång när jag förde in penis i fetman själv, en donna som såg ut precs som Hagrid i Harry Potter.
Hade ångest i flera veckor efteråt!
En polare till mig gränslade brudens ansikte, höll fast hennes armar och ben och smällde av världens jävla dödsrökare i nyllet på en donna, (nu hans flickvän sedan 5 år tillbaka)haha.
Senast redigerad av AlexxHooker 2010-12-14 kl. 01:47.
Citera
2010-12-14, 03:20
Medlem
gucci_manes avatar

kan ju upplysa om att de första inte var nåt ONS och att de andra gjorde mej illamående.
Citera
2010-12-14, 05:05
Medlem
oskhimselfs avatar
ONS1
Var på ett ställe som heter Retro i Danmark!.
& står o röker med en grogg i handen & från ingen stans kmr det upp en brud till mig som börja snacka o slutar med att jag strular upp henne in på toan sätter henne doggy i en kvart tjugo minuter vinglar stolt ut från toan ( full som fan ).. & vinglar fram till mina polare o pekar på Bruden & säger kolla horan jag nys satte på.. Då vänder sig en av mina polare om o kollar bort o säger haha då är vi två...
Jag fattar inget för stunden.

Dagen efter får jag reda på att TVÅ av mina polare legat med samma brud på samma toa & alla tre fick klamydia (Y) så jaa.. Lyckad kväll??..

ONS2/FLICKVÄNNEN.

Jag är ute o festar med mitt ex hos henne tjej polare. vi kör snura flaska ( vi var alla i 16 årsåldern ).
Jag får i uppgift att strula med mitt ex bästa kompis jag säger då nej i med att jag är tsms med mitt ex då!. Mitt ex bara gör det... det är lungt jag blir inte sur det är ju bara en lek!. Sagt o gjort jag strula upp hennes kompis slutar med mitt ex, jag & hennes polare drar hem till mig har tre kant & från ingen stans börja tjejerna slåss med varandra eftersom jag kläppt den dumma kommentaren till mitt ex..
"damn detta borde vi göra oftare hon här tjejen kan sina grejer"
Då säger mitt ex fine fuck you biter mig i läppen så de sprutar blod o börja slåss med sin kompis i all tulmunt kmr min store bror in i rummet o ser allt... Som tur är bor man inte hemma längre så hör inte det så ofta längre!..

Men det var ju ett ämne som man fick höra nästan dagligen i tre år hemma!!..

(EX:ET & jag blev tsms morgonen efter igen höll ett o ett halvt år till.. Sen bestämde vi oss för att bara va vänner.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in