Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-06, 17:42
  #1
Avstängd
PsychadelicFracts avatar
Hittade ingen tråd som var generellt om dessa magiska svampar, endast toppisar.

Vad är en bra dos för att uppnå level 3-4? Är det mycket mindfuck på Cubensis?
Tänkte beställa lite på nätet, hur stor chans tror ni det kan vara ifall det skickas inrikes i en zipbag att bli taget?

Mvh
Citera
2010-12-06, 17:57
  #2
Medlem
Psilocybin som psilocybin, enda skillnaden mellan toppisar och cubensis är potens. Skickas det inriket är chansen att bli taget så gott som noll, vi har ingen inrikes tull. Dos är svårt att säga, alla har olika tolerans och potens skiljer sig från batch till batch. För mig skulle jag säga att 4-5g av mina egenodlade svampar ger mig level 3-4.
Citera
2014-04-15, 11:39
  #3
Medlem
makduis avatar
Jahapp.. hittade ingen stor svamptråd och undrar då lite varför inte denna fått fart.. men jag undrar vad folk med mycket erfarenhet säger om att trippa på svamp i ett mörkt rum under ljusa dagen så att man kan kolla ut genom sin bonad iaf om man vill.. det blir ju dock ljusare i rummet då såklart..

Intog svamp förut under natten och då så vart mina ögon totalt rödsprängda av nån orsak.. jag tror att det kan ha och göra med mörkret av nån konstig orsak.
Citera
2014-04-15, 14:24
  #4
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Jahapp.. hittade ingen stor svamptråd och undrar då lite varför inte denna fått fart.. men jag undrar vad folk med mycket erfarenhet säger om att trippa på svamp i ett mörkt rum under ljusa dagen så att man kan kolla ut genom sin bonad iaf om man vill.. det blir ju dock ljusare i rummet då såklart..

Intog svamp förut under natten och då så vart mina ögon totalt rödsprängda av nån orsak.. jag tror att det kan ha och göra med mörkret av nån konstig orsak.

(FB) Svampinfo / frågetråd

Måste dock säga att den inte var lätt att hitta om man inte vet att den heter just svampinfo. Jävligt dåligt faktiskt att det inte räcker med att bara söka på svamp.
Citera
2014-04-16, 22:28
  #5
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
(FB) Svampinfo / frågetråd

Måste dock säga att den inte var lätt att hitta om man inte vet att den heter just svampinfo. Jävligt dåligt faktiskt att det inte räcker med att bara söka på svamp.

Ok tack då kan jag kopiera min mitt citat för att få mig själv att verka mindre lat
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback