2011-07-24, 13:04
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cashbro
Du kommer ju få värsta lyckoruset i augusti höja testot och sen tok träna. Kroppen lär ju få en mindre chock

Japp; det räknar jag med
Citera
2011-07-24, 13:07
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palmbladet
ok men om du är barbapappa, vem är då jag? ja trodde ju att jag va han? hmm. får väl återgå att bli pelle svanslös igen då

ja sitter här med en pulserande åder i skallen. sustan kickar just nu.

har du testat tokhöja ditt prot nån gång?

/P

Du, jag har gyllene mellanväg:

Jag fortsätter vara Barbapappa.
Du får vara Barbastark!

Deal?

Nix, aldrig tokhöjt. Har som mest legat på 300 gram per dygn. Du själv?
Citera
2011-07-24, 16:12
Medlem
havregransgrats avatar
Jag tror magen ser till att bli av med tokhöjningen av protte ganska snabbt.
Men det finns ju alltid koltabbletter.
Citera
2011-07-25, 12:17
Medlem
IvanDFs avatar
En uppdatering

Av lite olika anledningar gick det 15 dagar istället för 10 mellan mina två sista stick. Hur jag upplevde det? Bra. I den mening att jag inte alls kände av det. Jag skulle antagligen kunna köra min hormonterapi a'la 250mg Galenika e14d. Något att fundera på.

Det sägs att när man tillför testo så kan det även ha en positiv effekt på fettförbränningen. I mitt fall verkar det stämma.

Jag har inte tränat sedan maj. Jag har inte alls skött kosten som jag brukar. Det har slunkit ner mycket mer snabba kolisar och öl och vin än vanligt. Trots det har jag samma midjemåttet som i våras samt ett nytt, trevligt fenomen: Ådrorna på biceps har de sista veckorna ploppat upp. Det har de aldrig gjort tidigare. Om det inte vore för detta skulle allt kunna förklaras med att jag nu återigen binder mindre vätska i och med att jag halverat doseringen av testo.
Allt detta samtidigt som jag inte kan se att jag har tappat massa/volym (även om jag säkert trots det har förlorat en del).

Det verkar helt enkelt som att jag sakta, sakta förbränner lite mer än tidigare.
Tiden lär utvisa om detta är en bestående effekt. Det vore trevligt.
Senast redigerad av IvanDF 2011-07-25 kl. 12:21.
Citera
2011-07-28, 16:14
Medlem
Kan bara instämma i det du skriver om ökad fettförbränning...känner av samma sak med. Även om jag inte kört lika länge som dig...
Citera
2011-08-03, 12:17
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rob-dy
Kan bara instämma i det du skriver om ökad fettförbränning...känner av samma sak med. Även om jag inte kört lika länge som dig...

Intressant!
Citera
2011-08-03, 12:24
Medlem
IvanDFs avatar
Jaha, då har man fått en semestermage och en ny bilring. I armhålan

Ibland är man bara så dum och dålig. Jag kan inte träna. Har inte gjort det sedan i maj/juni. Jag går bara och latar mig på dagarna. Rör mig sakta i skuggan. Och dricker samtidigt öl och vin och äter chips och ostbågar.

Fånigt att det går så lätt att förfalla helt.

På den ljusa sidan; trots att jag är fet(are) så ser det ut som jag behåller min massa. Saknar visserligen att känna mig hård i kroppen och ha träningsvärk men; det blir en välkommen återförening i höst igen. Det är i alla fall ingen fel på sukten efter brutalt hårda träningspass.

From september ska jag köra tungt en period. Tungt för mig = tunga vikter, färre reps och 500mg Galenika ew. Av erfarenhet så vet jag att det tar ganska exakt 3 veckor innan den högre dosen kickar in. Så borde jag redan nu sätta 500mg ew för att redan i början av september kunna växla ut på att den högre dosen är igång till 100% i kroppssystemet?

Någon som har input?
Citera
2011-08-05, 20:05
Medlem
havregransgrats avatar
Beror ju på hur het du är,men jag hade nog gjort det i alla fall under förutsättning att du kan börja träna så smått nu i augusti.
Citera
2011-08-06, 02:52
Medlem
Mr-zippos avatar
Vänta me höja tills du kan komma igång smått o får upp flödet litta mer innan du höjer o börjar köra tungt, risken e att något går kaput om du helt plötsligt börjar köra tungt plus dubbla dosen testo
De lär bli 1+1=3

Ät du dina chips o njut medan du kan kompis sen öser vi då finns de inget stop MEN tills den dagen
ÄT!! njut o finn dig i att du verkligen fått njuta av denna sommaren utan några dieter o begränsningar
För de e du värd.
Citera
2011-08-06, 11:53
Medlem
havregransgrats avatar
Det var just det jag menade med att under förutsättning att du kan träna.
Citera
2011-08-06, 11:55
Bannlyst
Jag ser att du har en manlig förebild iallafall, (avatar)
Citera
2011-08-06, 15:26
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Det var just det jag menade med att under förutsättning att du kan träna.
Vet men va tvungen formulera om de bara va smått uttråkad på jobbet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in