Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF
Nästan lättare att säga vilka jag INTE har testat genom åren. Jo, jag vet att de allra flesta generellt har otroligt lätt att få kontakt med biceps. Alla utom jag. Och Stillgrowing. Vet att han liksom jag bara har en övning som verkligen tar. I hans fall är det koncetrationscurls. Där han blivit så stark att han repar med 42-43 kg.
Hammarcurls gillar jag. Men i mitt fall så tar de mest på musklerna i armbågsleden liksom underarmens ovansida som arbetar.
Vad är Axoncurl? Är det efter han AF-killen?
detta är den mest ultimata övningen som finns på jorden. precis som alla kostupplägg som alla gurus som inte har nån som helst ekonomiskt vinst i det hela dom skriver om, som är så avancerade att man måste ha matte Ö för att förstå dom. man bör ha en examen i proffesur från usa om man ens ska ge sig in på dessa oerhörda monster teorier. se upp så du inte blir ronny coleman på 5 dagar. det kan tydligen ske säger dom som är experter.
skulle tippa på att den här axonculren kommer ge dig 60 biceps ganska snart. ta det försiktigt.
hehe..
ja älskar gurus och alla de här inne som knäböjjer inför deras teorier

. det va de ja ville komma fram till bara,
det är tack vare dem som vi har så många proffs tror jag
Kämpa nu Ivan. ut och löp och kom ihåg. det finns inga professorövningar som tar dig framåt, det finns bara rått våld mot det kalla stålet du tar i som ger dig framgång.
en del kallar det vid massa flashiga namn på kändisar -ja kallar det för träna.
gillar din rapport ska du veta. uppdatera ofta
/T.big