2011-06-10, 19:04
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wahlberg999
Kul som fan

mvh

Verkligen!

Tycker att alla som vill haka på är välkomna. Men efter den 31/12-2011 sätter vi stopp. För att alla ska kliva in på samma villkor. Dvs; alla ska ha lika lång tid och förutsättningar på sig.

Hur utser vi vinnaren? Jag tycker vi gör det tillsammans. Utifrån resultat och visuella framsteg. Vilket bygger på att vi alla slänger upp bilder längs vägen. Det får bli en bedömningsfråga.

Fråga: Ska vi göra som ett vinlotteri på ett företag? Dvs att alla satsar tex 500 kr eller 1000 kr till en gemensam pott. Och den som vinner får prispotten i pengar eller i (hehe) ASS?

Vore lite coolt, visst?
Citera
2011-06-10, 19:05
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoingPro
Förutsatt att jag har hittat tillbaka till benträningen i vinter så är jag med på den lilla tävlingen. Vinnaren får en gratis blast?

Bra idé, att alla som medverkar bidrar lite till nåt sorts pris till vinnaren. Tex. en burk proteinpulver eller något annat mysigt.

Låter bra med prispotten Ivan, beroende på hur många som är med kan vi ju besluta om hur mycket man ska lägga. Haha vems ASS vinner vi?

Sorry Ivan att jag posthorar. Av någon anledning läser jag senaste inläggen först och sedan bakåt idag.
Senast redigerad av WhiskeyGinWine 2011-06-10 kl. 19:14.
Citera
2011-06-10, 19:17
Medlem
Mr-zippos avatar
Jag erbjuder valfri vial ur biogens sortiment till vinnaren

Hoppar in som spons hehe
Citera
2011-06-10, 19:29
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Ja du, bra fråga faktiskt. Oavsett hur bedömningen blir så kommer det ju aldrig gå att få den 100 % objektiv. Antal tappade kilon tycker jag inte ska vara med i bedömningen iaf.
Jag har faktiskt inga förslag att komma med, men bra att du tog upp den frågan, hur ska vi göra folket?
Räkna i % e de bästa o mest rättvisa
Citera
2011-06-10, 19:30
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Bra idé, att alla som medverkar bidrar lite till nåt sorts pris till vinnaren. Tex. en burk proteinpulver eller något annat mysigt.

Låter bra med prispotten Ivan, beroende på hur många som är med kan vi ju besluta om hur mycket man ska lägga. Haha vems ASS vinner vi?

Sorry Ivan att jag posthorar. Av någon anledning läser jag senaste inläggen först och sedan bakåt idag.

Whiskeygubben, vi är såå lika, hehe!

Japp, 2012 sparkar vi igång F161's första officiella defftävling !
Citera
2011-06-10, 19:33
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-zippo

Hoppar in som spons hehe

Sådärja! Första sponsorna är INNE!
Citera
2011-06-10, 19:41
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Räkna i % e de bästa o mest rättvisa

Där har du en poäng. Så klart. Men jag kan även tänka mig att den som lyckas gå ner rejält mycket är en värdig vinnare. Visst är den mäktigt att trimma ner sig till 5% BF från 10% men det är en jävla bedrift att gå från en fetis till bra beachform.

Ja, jag pratar om mig själv

Närå, jag bara skämtar. Vi får enas om det. Huvudsaken är att vi är ett gäng som hårdsatsar under 20-24 veckor. Ett gäng som är ärliga och sporras av varandra.

Kan bli en intressant tråd där flera uppdaterar om med- och motgångar i kombination med ASS och peppar varandra. Som delar med sig under resans gång.

Hur tänker ni andra? Själv ska jag träna som en GRIS sep-dec med kaloriöverskott. Ska även ligga på överskott vad det gäller testo. I mitt fall blygsamma 500mg varje vecka istället för 250mg ew.

Längtar redan
Citera
2011-06-10, 19:44
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:

Hoppar in som spons hehe

Haha du tänker så

Då hoppar jag på och erbjuder Forza Efedrin till vinnaren

EDIT. och eventuellt schyssta Dbollar!
Senast redigerad av WhiskeyGinWine 2011-06-10 kl. 19:52.
Citera
2011-06-10, 19:45
Medlem
Wahlberg999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF
Där har du en poäng. Så klart. Men jag kan även tänka mig att den som lyckas gå ner rejält mycket är en värdig vinnare. Visst är den mäktigt att trimma ner sig till 5% BF från 10% men det är en jävla bedrift att gå från en fetis till bra beachform.

Närå, jag bara skämtar. Vi får enas om det. Huvudsaken är att vi är ett gäng som hårdsatsar under 20-24 veckor. Ett gäng som är ärliga och sporras av varandra.

Kan bli en intressant tråd där flera uppdaterar om med- och motgångar i kombination med ASS och peppar varandra. Som delar med sig under resans gång.

Hur tänker ni andra? Själv ska jag träna som en GRIS sep-dec med kaloriöverskott. Ska även ligga på överskott vad det gäller testo. I mitt fall blygsamma 500mg varje vecka istället för 250mg ew.

Längtar redan

Äh mer bedrift börja på bulkad 20% och ner till 5-6% bf

Längtar som fan, sjukt sugen på att testa fasta två dagar i veckan sen äta överskott resterande dagar!

mvh
Senast redigerad av Wahlberg999 2011-06-10 kl. 19:51.
Citera
2011-06-10, 19:51
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF

Längtar redan

Att alla röstar fram en en vinnare är nog det bästa faktiskt.

Jag kommer precis som du bulka från september till december. Doserna under bulken kommer nog ligga på 250 mg Testo E e5d och 300 mg Deca e5d. Jävlar vilket ös!! eller? nja..
Citera
2011-06-10, 20:28
Medlem
IvanDFs avatar
En generell uppdatering

Ni som läser min rapport vet att jag inte har kunnat träna ordentlig på snart en månad. Så jag kan inte återge en svettigt pass eller skryta om personbästa. Istället tänkte jag ta tillfället i akt att summera mina erfarenheter av 9 månader på testo.

Jag har passerat 40 år. Känns snudd på overkligt men så är det. Tiden går snabbt. Även för mig som oftast blir tagen för bra mycket yngre. Jag har alltid tränat hårt. Hårdare än de flesta. Ni som följt min tråd från början vet att jag varit uppe på elitnivå i vårt land i en kampsport. Jag har en hårdhet inombords som få andra slår. En talang för fokusering som jag har förstått är sällsynt. Jag har aldrig tagit ett bloss eller provat att snusa. Varför? Jo, redan som liten tyckte jag det var äckligt och ofräscht.

35 år senare står jag på toaletten och sticker sprutor i mig själv. Jo, jag ler när jag skriver det här. Speciellt som jag från början är spruträdd.

Det var som Heavy skrev i höstas "...oftast går man från orala till inject men du har gjort tvärtom". Och det är sant. Och på ett sätt förvånar det mig själv. Om jag ångrar det? Nej. Inte det minsta. Inte alls. Jag mår så bra, det känns så rätt. Det låter som drogpropaganda. Men jag mår så oerhört bra. Och jag tror att jag bara kommer att må bättre. Speciellt om 5-10 år. Och speciellt om jag jämför mig med jämnåriga kompisar. Djupt in i ryggmärgen så känner jag - och VET - att jag kommer ha bättre fysik, att jag kommer ha mer energi och vara piggare, att jag kommer vara kåtare och mer - mer av allt!

När du läser det här så vill jag att du kommer ihåg att jag just nu ligger på 250mg testo var 10:e dag. Det är inga sensationer jag upplever. Men ändå: Så lite mer av allt, att det sammantaget gör en stor skillnad. Jag ägnade ett år åt att fatta detta beslut. Och efter 9 månader så har jag inte fått annat än bekräftelser på att det var rätt beslut.

Rent krasst tror jag inte att det är någon större skillnad mot hur en klimakteriekärring känner sig efter att ha fått lite extra östrogen utskrivet. Faktiskt. Kvinnor säger att vi lever i ett mansdominerat samhälle. Men går du in på ett apotek så säljer de sexleksaker. Men bara för kvinnor. Inte för män. Och varje tjej har en dildo i sänglådan. Men om en kille säger att de har en fleshlight så är de genast äckliga. Lika självklart är det att kvinnor får hormonterapi. Lika självklart är det att män inte får det.

Jag är stolt över att marschera i frontlinjen. Det är jag.
Om 5-10 år är jag kvar här inne och ger tips och råd till de som då är +40 år.

Och apropå tips och råd. Jag vet att Heavy för ett par månader sedan skrev en hyllning till gemenskapen här på f161. Jag förstår honom. Med ASS i kroppen är man i dagsläget väldigt ensam. I mitt fall är det bara tjejen och två kompisar som vet. Men av dessa tre personer är det bara jag som kör riktigt dj*vla hårt. Så hade jag inte haft er andra här på f161 hade jag varit ensam. Och det är faktiskt en lättnad att kunna prata av sig. Precis som jag blir inspirerad av er andra.

Så tack alla f161:are!

För att helt byta ämne: Jag har gått över till att sätta injecten i axeln. Så klockrent, så enkelt. Varför tänkte jag ens tanken på att köra i utsida lår (även om det också går bra)? Axeln är perfekt! Man är van sedan barnsben att få sprutor där. Det känns inte. Det är ganska mjukt. I alla fall i förhållande till låret som är hårt. Man har bara översikt och koll och det är lätt att aspirera. Visst; jag tror att rumpan slår allt som inject-spot men om man som jag inte kommer åt gluten så är axeln så bra!

Ok, tillbaka till ursprungstanken. Dvs en summering. Pratar vi träningsresultat så har en lågdos testo givit mig så oerhört mycket. Förutom lite extra uthållighet på gymet så har det sporrat mig att sköta träningen bättre än någonsin. Och resultaten har inte väntat på sig. Jag har vidare axelbredd än ett kylskåp, jag har en prydlig skåra mellan pecsen ända upp till nyckelbenet och min rygg är rejält mycket köttigare.

Nu återstår att prioritera ben, mage och armar. Det står på höstens schema. Och i januari är vi flera som kör igång en deff inför sommaren 2012.

2011 blir ett bra år!

//Ivan
Citera
2011-06-10, 20:37
Medlem
CamelNoseCrisss avatar
en fråga bara, känns det nått kasst emot mot slutet på 10 dagars perioden? du tog 250 e10d , ja trodde man inte kunde kör så liten dos? men kan man de? då ska nog ja göra det med för o orka med jobbet denna säsong=)

lite ot vartifrån inhandlas denna lovordade galenika?

tack för intressant läsning föressten=)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in