2011-04-25, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJdarkness
Själv kan jag med handen på hjärtat säga att jag börjar bli sjukt less på Stockholm, men visst de finns ju sjukt mycket bra med Sthlm men känner att de blir lätt för mycket. Tankarna ligger just nu på att flytta men jobb som hanverkare är inte lätt å få utanför. Å allt man ser varje dag i stan gör att man helst inte vill uppfostra sin dotter här. När man flyttat så kommer jag sakna Sthlm

Jag är med dig. När det väl blir dags att slå ner rötterna stadigt så vill jag ha något idyll utanför stan.
Det jag dock saknar (bor inte hemma i stan atm) är att inte kunna gå till ica efter klockan 22.00 och bristen av typ.. aktiviteter som att gå på museum och kolla på utomhusteater och allmänt softa saker som inte sker på landsbygden i samma mån. Lite kulturliv helt enkelt.

Sen kan jag som stockholmare känna mig jävligt hatad vart man än åker. Stockholmare är måltavla för alla som inte bor i sörmland/uppland. De får alltid ta skit från alla andra städer när faktum är att stockholmare själva skiter fullständigt i er andra. Vi har vår lilla bubbla och vi ser inte ner på andra.

Det roligaste är ju annars när någon varit uppe i Stockholm och berättat hur mycket folk det är och hur dräggiga alla var. För oftast åker landsbygdsturisterna på någon dagstur där de spenderar 8 timmar på drottninggatan och i gamla stan och de enda som faktiskt vistas i de krokarna är just turister så det är ju er själva ni är ledsna på

(Sorry Ivan, menade inte att bomba tråden)....lite kanske..
Citera
2011-04-25, 17:56
Medlem
manhofs avatar
Har svårt att förstå hur man kan känna någon form av patriotism, lokal såväl som rikstäckande, i detta jävla skitland.

Hoppas Ryssen kommer, då ska jag välkomna dem med öppna armar!
Citera
2011-04-25, 18:23
Medlem
KeyboardCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manhof
Har svårt att förstå hur man kan känna någon form av patriotism, lokal såväl som rikstäckande, i detta jävla skitland.

Hoppas Ryssen kommer, då ska jag välkomna dem med öppna armar!

Om du provar att resa runt lite i världen så ska du se att Sverige inte är så dumt endå
Citera
2011-04-25, 18:28
Medlem
Starcrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aephir
BAH! allt söder om luleå = fjollträsk!

NEJ nu har du lite fel allt söder om Piteå.

GoingPro

du sa Stockholmare är det finaste man kan vara nä verkligen inte sthlmare är en sjukdom som det det tyvär inte finns botemedel för.

eller hur Aephir?
Citera
2011-04-25, 18:41
Medlem
manhofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeyboardCat
Om du provar att resa runt lite i världen så ska du se att Sverige inte är så dumt endå

Har bott utomlands, i både större och mindre städer. Känner mig hemma här dock, fastän det är skit. Och man lämnar inte en dam i nöd
Citera
2011-04-25, 19:15
Medlem
Apocalyptors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF
Hej!

Ja, det gör jag. När testot kickade in var skillnaden drastisk. Men fortfarande, nu när min kropp vant sig, är det en märkbar förbättring

Det låter ju bra.

Hur mycket måste du ta för att, -mmm, vet inte hur frågan skall ställas, men bli ungefär 25 igen?
Nu vet inte jag hur mycket testo en 25-åring har men det sägs ju att vid den åldern är man på topp.
Citera
2011-04-25, 20:47
Medlem
Aephirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apocalyptor
Det låter ju bra.

Hur mycket måste du ta för att, -mmm, vet inte hur frågan skall ställas, men bli ungefär 25 igen?
Nu vet inte jag hur mycket testo en 25-åring har men det sägs ju att vid den åldern är man på topp.

tror peaken på din egna testo produktion ligger lägre än så ca 18 däromkring om jag inte missminner mig.

men 250mg/EW räcker för att hålla över den nivån.
Citera
2011-04-25, 21:07
Medlem
Tappade precis all respekt för testocyp när jag såg att han är från Skåne...
Gräv bort skiten
Citera
2011-04-25, 21:34
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apocalyptor
Det låter ju bra.

Jag har läst svaret på den frågan tidigare men minns inte i detalj. Ni som vet får gärna ge ett exakt svar. Men 250 mg varje vecka ligger över kroppens egna produktion när testonivåerna är på topp.

//Ivan
Citera
2011-04-25, 21:41
Medlem
Tiortss avatar
är det inte runt 70 mg i veckan kroppens egna produktion är?
Citera
2011-04-25, 21:42
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manhof
Har bott utomlands, i både större och mindre städer. Känner mig hemma här dock, fastän det är skit. Och man lämnar inte en dam i nöd

Stockholm, ja...har sina bra sidor precis som hon har sina dåliga. Som alla städer. Personligen blir jag allt mer obekväm med trånga bussar och tunnelbanor där jag andas andra människors lungluft. Avgaser. Asfalt. Myller av människor. Samtidigt som det är en vacker stad (precis som många andra, svenska gamla städer med anor från medeltiden). Jag gillar blandningen av storstad och skärgård. När man själv kan välja hur lite eller mycket man får, oavsett om det handlar om uteliv eller grannar.

Jag är delvis uppvuxen i USA och Europa. Men Sverige är Sverige och ens hemstad är ens hemstad. Däremot mår jag bara allt sämre av perioden jan-april för varje år som går. Fast i år var den här perioden lättare och roligare än på många år. Av lite olika orsaker med där Galenika och bulk och fina framgångar var tre, i alla fall för mig :-)
Senast redigerad av IvanDF 2011-04-25 kl. 21:44.
Citera
2011-04-25, 21:47
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiorts
är det inte runt 70 mg i veckan kroppens egna produktion är?

Känns igen! Liksom nåt intervall i stil med 60-90 samtidigt som 250mg Galenika inte kan jämnställas med 250mg som kroppen själv producerat och vice versa osv.

Men oavsett: bara på 250 mg ew märkte jag en klar skillnad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in