Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-06, 15:14
  #1
Medlem
Tjena, ska på studentfest på onsdag och temat är "crazy christmas". Egentligen tror jag att man kan skita i "Crazy" och bara vara vafan som helst inom Jultemat.

Kommer att spy på alla jävla tomtar och rudolfar som man lär se den kvällen, jag skulle vilja komma på nånting originellt! Folk som har några förslag / tidigare erfarenheter?
Citera
2010-12-06, 15:17
  #2
Medlem
ChuteBoxes avatar
Grinchen eller vad han heter, han som förstör julen?
Citera
2010-12-06, 15:18
  #3
Medlem
En brinnande bock.
Citera
2010-12-06, 15:21
  #4
Medlem
Pelicans avatar
https://www.flashback.org/t1334727 Fråga där istället, mycket bra tråd!
Citera
2010-12-06, 16:00
  #5
Medlem
Tack för svaren hittills! en brinnande julbock lät ju spännande.. men vad ska jag ha för vätska för att de ska brinna länge? klassisk tändvätska?

Citat:
Ursprungligen postat av Pelican
https://www.flashback.org/t1334727 Fråga där istället, mycket bra tråd!

Tackar! Ska skumma igenom, jultemat är ju en klassiker så det lär ha dykt upp i tråden ju


Kom gärna med fler förslag här dock man vet ju aldrig vad den andra tråden kan ha missat.
Citera
2010-12-06, 17:49
  #6
Medlem
Klä ut dig till Pluto, hunden på kalle-anka julafton du vet.
Sen har du en bra ursäkt att gå & torrjucka på alla tjejer hela kvällen
Citera
2010-12-06, 19:26
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Repertor
Klä ut dig till Pluto, hunden på kalle-anka julafton du vet.
Sen har du en bra ursäkt att gå & torrjucka på alla tjejer hela kvällen
Citera
2010-12-06, 22:28
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChuteBoxe
Grinchen eller vad han heter, han som förstör julen?

De och brinnande bock får min röst
Citera
2010-12-06, 23:27
  #9
Medlem
UnderwearMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArcticStrokes
Tack för svaren hittills! en brinnande julbock lät ju spännande.. men vad ska jag ha för vätska för att de ska brinna länge? klassisk tändvätska?



Tackar! Ska skumma igenom, jultemat är ju en klassiker så det lär ha dykt upp i tråden ju


Kom gärna med fler förslag här dock man vet ju aldrig vad den andra tråden kan ha missat.

Du har inte funderat på att det kan bli rätt varmt att festa loss och dansa om du går runt och brinner hela kvällen? Sen brinner ju sprit ganska bra så drickandet kan också innebära vissa problem
Citera
2010-12-07, 01:01
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnderwearMan
Du har inte funderat på att det kan bli rätt varmt att festa loss och dansa om du går runt och brinner hela kvällen? Sen brinner ju sprit ganska bra så drickandet kan också innebära vissa problem
Jag löser det på något sätt Kan redan se alla fördelar med det dock, slippa hålla på med tändare/tändstickor varje gång man ska röka o.s.v
Citera
2010-12-07, 02:20
  #11
Medlem
snamuss avatar
Ta på dig en Arne Weise-mask.
Klä ut dig till ett skorsten.
Klä ut dig till ett granbarr.
Citera
2010-12-07, 08:44
  #12
Medlem
gggannas avatar
Stjärngossestrut + kattöron och svans = lussekatt!

...tyckte jag var skitkul iaf. :3
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback