Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-05, 18:47
  #1
Medlem
Hejsan!
jag är en kille på 21 år och har ett problem...sexlust.

Jag har ingen sexlust alls och det är skitjobbigt, speciellt nu när man träffat en jätte härlig tjej och vill kanske bli seriös med just denna. Kommer ju aldrig funka utan sex.
Hade ett förhållande förut i 1,5år och då gick det ibland men jag har aldrig njutit av sex trots att jag så gärna vill göra detta.

Har nog aldrig haft någon vidare sexlust överhuvudtaget någon gång i livet och detta har gjort att jag börjat mixtra lite med diverse mediciner för att se om det kanske blir bättre men utan resultat.

Saker jag provat:

Testosteron - Hände inte ett skit förutom att jag fick stånd lite oftare men sexlusten var fortfarande frånvarande.

SSRI- Går just nu på detta i hopp om att jag kanske är depprimerad som gör att jag inte känner någon lust men hepp, hände inget där heller förutom att jag typ inte kan få orgasm längre.

Bupropion - Hade stora förhoppningar på detta men nix, hände ta mig fan inget där heller.

Börjar få slut på alternativ och undrar om någon kanske har ett hum vad som är fel?
Efterssom jag går på testosteron så är läkare helt uteslutet med tanke på att det är olagligt.

Tack på förhand.
Citera
2010-12-05, 19:02
  #2
Avstängd
kaktuskrukas avatar
Sluta upp med SSRI så kommer du bli kåt igen och börja runka utav bara helvete..
Citera
2010-12-05, 19:06
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktuskruka
Sluta upp med SSRI så kommer du bli kåt igen och börja runka utav bara helvete..

Tror du det är så lätt?
Min sexlust var rubbad långt innan jag började med SSRI.
Citera
2010-12-05, 19:12
  #4
Avstängd
kaktuskrukas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proviron
Tror du det är så lätt?
Min sexlust var rubbad långt innan jag började med SSRI.

Ja, jag har själv tagit det och det förstörde hela min sexlust fick inte ens upp den på flera veckor, slutade med den efter ett halvår, tog även då lång tid innan sexlusten blir som den var förut, men det gäller att man runkar mycket, enligt min teori, ju mer du runkar ju mer kåt blir du..
Citera
2010-12-05, 19:18
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktuskruka
Ja, jag har själv tagit det och det förstörde hela min sexlust fick inte ens upp den på flera veckor, slutade med den efter ett halvår, tog även då lång tid innan sexlusten blir som den var förut, men det gäller att man runkar mycket, enligt min teori, ju mer du runkar ju mer kåt blir du..

ofan ofan, får väl prova sluta med den och hoppas att den blir bättre då men tror ju inte den kommer bli helt återställd med tanke på att den inte var bra innan heller. Ju mer man runkar ju mer kåt blir man? trodde det var helt tvärt om faktiskt.
Citera
2010-12-05, 19:25
  #6
Medlem
Mår du bra psykiskt?
Citera
2010-12-05, 19:26
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avicenna
Mår du bra psykiskt?


Jag mår helt ok psykiskt men det kanske kunde varit bättre.
Citera
2010-12-05, 20:00
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proviron
Jag mår helt ok psykiskt men det kanske kunde varit bättre.

Det enda som kan sänka den manliga sexlusten är psykisk ohälsa och är den stabil kan naturmedel förbättra den.
Citera
2010-12-05, 20:09
  #9
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avicenna
Det enda som kan sänka den manliga sexlusten är psykisk ohälsa och är den stabil kan naturmedel förbättra den.

Det där hittade du på själv eller? Rätt övertygad om att det finns en massa fysiska faktorer som kan påverka en mans sexlust, testosteronproduktionen lär vara en sån t.ex. Dock är det väl ofta så att det är psykiska faktorer som påverkar oss män också, när vi har bristande sexlust, om inte annat för att vi förväntas ha konstant hög sexlust.
Citera
2010-12-05, 20:18
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avicenna
Det enda som kan sänka den manliga sexlusten är psykisk ohälsa och är den stabil kan naturmedel förbättra den.

Vilka naturläkemedel syftar du på?

Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Det där hittade du på själv eller? Rätt övertygad om att det finns en massa fysiska faktorer som kan påverka en mans sexlust, testosteronproduktionen lär vara en sån t.ex. Dock är det väl ofta så att det är psykiska faktorer som påverkar oss män också, när vi har bristande sexlust, om inte annat för att vi förväntas ha konstant hög sexlust.

Jo jag börjar nästan tro att det är en fysisk faktor som sabbar min sexlust men det är inte testosteronproduktionen iallafall. Vet du någon annan fysisk faktor som det kan vara?
Citera
2010-12-05, 20:42
  #11
Avstängd
kaktuskrukas avatar
lovar dig om du slutar med SSRI och börjar runka utav bara helvete så kommer du bli kåt igen..

Fast då tar du ju en risk att du kommer må sämre när du slutar medicineringen.
__________________
Senast redigerad av kaktuskruka 2010-12-05 kl. 20:48.
Citera
2010-12-05, 20:51
  #12
Avstängd
kaktuskrukas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proviron
ofan ofan, får väl prova sluta med den och hoppas att den blir bättre då men tror ju inte den kommer bli helt återställd med tanke på att den inte var bra innan heller. Ju mer man runkar ju mer kåt blir man? trodde det var helt tvärt om faktiskt.

Ska inte säga säkert, men tror att spermaproduktionen ökar ju mer man runkar..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback