Jag har en väldigt balanserad kost med mkt inslag av mat som innehållr nyttigheter
försöker per varje månad minst få i mig detta:
2 kilo hjortkött (hjortentrecote/stek)
2 kilo nötkött (entrecote/ryggbiff)
1 hel kalkon
1 lammstek
50 chilisar (vanliga röda/gröna som är typ 15 cm långa)
en ingefära rot lika stor som en hand
en fläta vitlök (10 klasar)
10 råa gula lökar,
mkt rotfrukter, ej potatis,
1600 gram torsk
1 kilo musslor,
30 ägg
till frukost brukar jag äta en skål me yoghurt ca en halv liter, vari jag har solroskärnor, pumpakärnor, hasselnötter, mandlar, korinter, russin, torkad banan och färsk sharon frukt, samt 3 koppar espresso, annars startar inte min hjärna som den ska,
förutom på helger då äter jag våfflor till frulle både lördag och söndag,
till lunch - eftersom jag tränar innan ja äter, så brukar det bli pasta av ngt slag, med hjortkött/lök/chili/vitlök/ingefära, grädde, vitt vin,
Jag försöker att inte äta efter 1900, men om jag måste så blir det samma som frukost fast mindre,
Jag äter inget socker, förutom det i pastan, äter aldrig godis, etc, honung på sin höjd, sen dricker jag en halv liter ingefäravatten om dagen, det är jättebra för immunförsvaret och potensen,
försöker dricka så mkt som det går utan att bli överkissnödig, men tror jag snittdricker 3-5 liter vatten / ramlösa om dagen, inkl gingervattnet.
så rätt nyttigt om jag får säga det själv, tror min kropp mår oerhört bra, till förlust för hjärnan som bitvis mår sämre då jag knarkar ibland och då bli det oftast fullon, 10 xtc, kokain, gräs, valium, sprit, cigg,
snusr på tok för mkt ...men pallar inte tänka på det