Citat:
Ursprungligen postat av AdrianUnlimited
fyfan nu behöver jag hjälp. var på en fest på söndagskvällen och natten blev lång och jag konsumerade nästan en liter Gin + lite annat. Vaknade imorse och tänkte att jag mår hur bra som helst men fick snart inse att jag fortfarande var full och bakfyllan inte kickat in än. Efter jag käkat middag blev jag snart tvungen att spy och har sedan dess legat i sängen hela dagen och allt snurrar och mår skit illa. försökte äta nån kvällsmat innan men det kom upp direkt igen. har druckit runt omkring 4 liter vatten idag totalt, tagit en bakistablett en cvitamin tablett, tryckt i mig druvsocker tabletter + ätit en banan (fruktos som ska vara bra). Mår fortfarande lika dåligt som imorse och kan inte sova och känner att jag måste spy när som. Vad ska jag göra

?
Hur gick det för dig, dog du?
Har en otäck bakfylla just nu, har drucket en gainer, rökt en cigg, käkat chips, suget en negerkuk, spelat lite dator, vart och köpt glass, ätet mat, bland annat, men mår fortfarande piss, paracetamol får jag inte äta heller.
Vad ska jag käka/dricka för att få bort illamåendet samt huvudvärken? Tips på narkotika undanbedes.