Nu blir jag mer eller mindre inte bakfull (då räknar jag inte "bakfylleångest" som bakfylla då den såklart endast går att bota genom att INTE dricka), men detta har nog med att jag så gott som alltid gör följande:
7 dagar i veckan ser jag alltid till att hålla min vätskenivå så hög som möjligt (tränar "alla" vardagar), detta sviktar dock under timmarna jag festar förstås.. men bra förberedelse att maximera vattenintaget utan att spränga blåsan såklart!
Innan festen äter jag ordentligt... gärna kött, potatisgratäng med mycket bea

(pizza eller annat fet mat funkar ju kanon)
Intag dryck, gärna med chips+dipp, godis eller liknande.. sen när det bär ut på krogen är det ju bara flytande som gäller. För att må som en prins brukar jag alltid köra sprit+groggvirke och inget annat, mer än shot på krogen.. blandar man för mycket blir det oftast en värre bakfylla dagen efter?
Innan hemgång, fyllekäk!
Innan sängen, så mycket vatten det bara går att få ner (glömmer dock detta ibland när jag är för full)
Vaknar i 99% fallen helt utan nån sorts bakfylle-smärta, mer än torr i munnen = börjar dricka vatten det första jag gör
Ps. Jag är nog varit full 60-80ggr per år senaste 2-3åren, så att jag kan räkna "jobbiga" bakfyllor på mina två händer är fanimej ett mirakel! Immun mot bakfylla månne? Ds.