2010-12-07, 13:30
Medlem
Pink-Snipers avatar
Jag brukar trycka i men en jävla massa vitaminer typ c och d vitaminer och sedan en tredjedels gurka.
nu är jag inte en sån som blir särskilt bakfull men när jag ha druckit alldeles förmycket brukar jag köra detta för att vara säker på att inte bli bakfull.
Citera
2010-12-07, 16:47
Medlem
jag kör med resorb vätskeersättning, treo/alvedon, mat men ändå blir jag jämt så bakfull så det mest ansträngande jag klarar av är att gå på toa vet inte om det kanske är bristen på god sömn snarare än alkohlen i sig som är boven, nån som vet?
Citera
2010-12-07, 20:24
Medlem
antagonistens avatar
En dusch och en ordentlig måltid så känner man sig som en ny människa.
Citera
2010-12-08, 00:05
Moderator
fredrik686s avatar
De dagar man vet att man ska dricka (ordentligt, inte en öl på krogen) så äter man ordentligt, och i de fall det går så, fyllekäk innan man går och lägger sig. Sedan tar jag och dricker 2 glas vatten och tar en resorb (vätskeersättning) och fyller även en ramlösaflaska som jag ställer vid sängen som jag dricker ur dels när jag ligger i sängen och inte har sömnat (om man inte är så full att man "somnar" på sekunden) sedan så är det även perfekt att kunna dricka ur den på "morgonen" och ligga och dra sig i sängen (om man inte är allt för pissnödig).

Alltså
  • bra mat före och under/efter
  • vatten
  • vätskeersättning
  • vatten vid sängen
Citera
2010-12-08, 00:21
Medlem
GOOD-TO-MEs avatar
Jag dricker alltid väldigt mycket vatten under tiden jag super och innan jag lägger mig, mest för jag alltid är så jävla törstig men man slipper ju huvudvärken och det.

Jag röker alltid en joint mot bakfyllan, jag röker väl alltid joints men just mot bakfylla hjälper dom bra, annars brukar jag mest ligga still i sängen dom första timmarna och kolla på tv, sen slöar jag mest av dagen och försöker äta så mycket som möjligt.
Citera
2010-12-08, 00:42
Medlem
Alvedon så fort jag vaknat, mat, sova i badkaret, cola, film i mjukiskläder! Bästa.
Citera
2010-12-08, 23:52
Medlem
BabySailors avatar
Iskall dusch!
Finns inget som slår det.
Citera
2010-12-10, 16:05
Medlem
Busfroe1s avatar
Jag är där nu, va ute igår och skulle ta några öl med en kompis som skulle flytta, detta eskalerade till att jag blev kalasnitad och vaknar idag med världens huvudvärk och allmänt illamående. Bakisskiten är avklarad, hjälpte rätt bra men huvudvärken, oh man den är för jävlig rent ut sagt. Och ikväll ska jag på en stor middag med mycket alkohol att förtära, vad göra?
Citera
2010-12-10, 18:53
Medlem
Sjveds avatar
I hälsokostaffärer finns det en del jox man kan intaga för att lindra baksmällan.
På Matas i Danmark finns det något som heter Nopal men jag vet inte om det fungerar.
Citera
2010-12-11, 03:13
Medlem
Busfroe1s avatar
E pissfull nu och villl veta hur jag fks fixca det, drciker vatten som bara den för fanenk.... Vad annars kan jag fgöra...`? Jag köra de nuer fingrar in hlasen men det funakde inte....
Citera
2010-12-12, 12:25
Medlem
1G Alvedon och 1L Glucos 10 % med tillhörande elektrolyter inf. funkar prima! Jobbigt dock att sätta nålen full, så bäst ha någon hemma nykter med stadig hand.
Citera
2010-12-14, 02:39
Medlem
AdrianUnlimiteds avatar
fyfan nu behöver jag hjälp. var på en fest på söndagskvällen och natten blev lång och jag konsumerade nästan en liter Gin + lite annat. Vaknade imorse och tänkte att jag mår hur bra som helst men fick snart inse att jag fortfarande var full och bakfyllan inte kickat in än. Efter jag käkat middag blev jag snart tvungen att spy och har sedan dess legat i sängen hela dagen och allt snurrar och mår skit illa. försökte äta nån kvällsmat innan men det kom upp direkt igen. har druckit runt omkring 4 liter vatten idag totalt, tagit en bakistablett en cvitamin tablett, tryckt i mig druvsocker tabletter + ätit en banan (fruktos som ska vara bra). Mår fortfarande lika dåligt som imorse och kan inte sova och känner att jag måste spy när som. Vad ska jag göra ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in