• 1
  • 2
2010-12-03, 03:47
Medlem
Destiny048s avatar
Okej!

Så jag har provat remix, gillar det skarpt!

Hur är skillnaden med Escape?
(http://spicelandet.se/produkter.html)

Citera
2010-12-03, 12:17
Medlem
big_bobs avatar
Undrar precis samma sak.
Citera
2010-12-03, 12:50
Medlem
jag med är sugen på att köpa någon av dom men undrar vilken som är bäst
Citera
2010-12-04, 13:59
Medlem
Destiny048s avatar
Har fått både min Remix påse från SN och Escape från Spicelandet!

Nu kör vi grabbar kmr med rapport senare
Citera
2010-12-04, 17:15
Medlem
NephruruSs avatar
Escape har en längre rus tid samt är ca 140kr billigare.
Mer bodyload än mindfuck som på t.ex Remix
Remix ger däremot ett mkt kraftigare rus i huvudet och är i mina ögon skönare för stunden men man blir besviken när påsen är slut efter en kväll.
Citera
2010-12-04, 18:54
Medlem
big_bobs avatar
Jag beställde Escape idag med.
Jag kommer nog bli nöjd med tanke på priset.
Om jag blir det så har dom mig som stamkund. Spicenordic kan slänga sig i väggen med sina lurendrejerier och maxade priser!
GÖR SOM JAG, BOJKOTTA SPICENORDIC!
Visst, dom har vissa produkter som har vart bra. Men dom är väldigt falska, och har även haft en jävla massa skit produkter!

Jag hoppas på att Spicelandet är lite proffsigare av sig och håller produkterna vid en stadig kvalité och mer realistiska priser. Det återstår att se.
Citera
2010-12-04, 21:30
Medlem
Tja har inte beställt från spicelandet men har rökt en hel del boom bacth2 och 1 från SN.. självklart förstår jag att den inte är lika bra som b1 men jag undrar hur är den gemfört med escpace/hitman, rustid och hur mycket mängd man måste lägga. skulle vara tacksam för svar..
Citera
2010-12-04, 22:04
Medlem
Vet inte hur stor skillnad jag känner helt ärligt. Blir nog att beställa Escape istället för Remix. Känns som att Escape var något mer potent än Hitman. Dock är det inget som är i närheten av SNs gen2 mixar givetvis.
Citera
2010-12-05, 14:38
Medlem
Eftersom jag pissar så funderar jag på att inhandla min första påse rökelse nu under veckan, har lite beslutsångest om jag ska beställa från SN eller Spicelandet. Hört och läst både bra och dåliga saker om Boom men eftersom man nästan får 2 påsar från Spicelandet till priset av en påse Boom från SN så undrar jag vad som är de smartaste köpet. SN eller Spicelandet?
Citera
2010-12-05, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ston3d
Eftersom jag pissar så funderar jag på att inhandla min första påse rökelse nu under veckan, har lite beslutsångest om jag ska beställa från SN eller Spicelandet. Hört och läst både bra och dåliga saker om Boom men eftersom man nästan får 2 påsar från Spicelandet till priset av en påse Boom från SN så undrar jag vad som är de smartaste köpet. SN eller Spicelandet?

Jag har nu inte rökt nått från spicelandet men om jag har förtsått rätt så har SN fortfarande en aning starkare grejer än spicelandet, Jag sitter iaf nu på en påse boom och har blivit kapad av aina också så jag kan iaf försäkra dig om att du kommer inte bli besviken på boom och SN, Visst de är inte mary jane vi snackar om men de bästa du kan koomma på den lagliga marknaden så att säg...
Citera
2010-12-05, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliri
Jag har nu inte rökt nått från spicelandet men om jag har förtsått rätt så har SN fortfarande en aning starkare grejer än spicelandet, Jag sitter iaf nu på en påse boom och har blivit kapad av aina också så jag kan iaf försäkra dig om att du kommer inte bli besviken på boom och SN, Visst de är inte mary jane vi snackar om men de bästa du kan koomma på den lagliga marknaden så att säg...
Får vänta och höra om fler har saker att tillägga men just nu så lutar jag nog mot en påse Boom.
Citera
2010-12-05, 16:13
Medlem
big_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ston3d
Får vänta och höra om fler har saker att tillägga men just nu så lutar jag nog mot en påse Boom.

Handla inte från spicenordic. Dom är så falska man kan bli. Försöker kränga iväg skit titt som tätt.
Har lagt ut massor med pengar på grejer som inte funkar hos dom. Handla på spicelandet- Det är trots allt mkt billigare, även om dom nu kanske är en aning mindre starka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in