• 1
  • 2
2010-12-05, 17:37
Medlem
BraZZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av big_bob
Handla inte från spicenordic. Dom är så falska man kan bli. Försöker kränga iväg skit titt som tätt.
Har lagt ut massor med pengar på grejer som inte funkar hos dom. Handla på spicelandet- Det är trots allt mkt billigare, även om dom nu kanske är en aning mindre starka.

Om de är någon som är falsk så är de väll du.

Antar att dessa mixar inte fungerar särskilt bra. Fungerar gör de antagligen, men som med tex remix och boom osv, så är de i princip bara första holken som slår på, sen blir de bara korta rus på några minuter... Så nje!
Citera
2010-12-05, 17:52
Medlem
NephruruSs avatar
Bygger verkligen inte upp samma tolerans på escape som på t.ex boom.
Citera
2010-12-05, 18:00
Medlem
BraZZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NephruruS
Bygger verkligen inte upp samma tolerans på escape som på t.ex boom.

Vad för sorts cannabinoider finns de i escape?
Citera
2010-12-05, 20:39
Medlem
big_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BraZZen
Om de är någon som är falsk så är de väll du.

Jag ligger iaf inte med hästar
Citera
2010-12-05, 22:10
Medlem
rakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliri
Jag har nu inte rökt nått från spicelandet men om jag har förtsått rätt så har SN fortfarande en aning starkare grejer än spicelandet, Jag sitter iaf nu på en påse boom och har blivit kapad av aina också så jag kan iaf försäkra dig om att du kommer inte bli besviken på boom och SN, Visst de är inte mary jane vi snackar om men de bästa du kan koomma på den lagliga marknaden så att säg...
Inte det bästa man kan komma, det är nog dom mixar som kommer från MP. Sen är många av mixarna mer fucked up än CB och tycker inte dom går att jämföra riktigt rättvist då ruset skiljer sig rätt mycket på vissa mixar jämfört med det på CB.

Spicelandets mixar tycker jag dock påminner om lite soft indica.
Citera
2010-12-05, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rake
Inte det bästa man kan komma, det är nog dom mixar som kommer från MP. Sen är många av mixarna mer fucked up än CB och tycker inte dom går att jämföra riktigt rättvist då ruset skiljer sig rätt mycket på vissa mixar jämfört med det på CB.

Spicelandets mixar tycker jag dock påminner om lite soft indica.

Det är just det jag är ute efter, något som påminner om lite mys indica som man kan gotta sig med nu när det är snö ute och börjar närma sig jul. Men vill samtidigt bli väck
Citera
2010-12-05, 23:12
Medlem
ja det är ju därför mn köper skiten för bli bäng om man vill bli lite mysig/soft får man ta ett glas vitt känner jag.. Blir beställa en påse boom tror jag men så fort man får mer peengar ska jag nog testa
Citera
2010-12-06, 11:25
Medlem
Destiny048s avatar
ESCAPE: Hela kroppen dunkar, man har svårt att sitta still, återigen samma nackdel som remix har. Självklart är allt överdrivet roligt!
Jämfört med remix så är det mycket mer upp än ner, skönare känsla istället för den där sega och långsamma känslan från remix.

Escape: 4.5 av fem toasters för dess:
1. För att den är uppåt
2. Smilet man får på läpparna är betydligt stark

Remix: 3.5 av fem toasters för dess:
1. Gör en slö och skön
2. Perfekt när man ska somna

Min polare sitter brevid och säger: det rinner någonting ur mitt öra känns det som, så fort man hör musik fastnar man i musiken....
Citera
2010-12-06, 12:37
Medlem
iflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Destiny048
ESCAPE: Hela kroppen dunkar, man har svårt att sitta still, återigen samma nackdel som remix har. Självklart är allt överdrivet roligt!
Jämfört med remix så är det mycket mer upp än ner, skönare känsla istället för den där sega och långsamma känslan från remix.

Escape: 4.5 av fem toasters för dess:
1. För att den är uppåt
2. Smilet man får på läpparna är betydligt stark

Remix: 3.5 av fem toasters för dess:
1. Gör en slö och skön
2. Perfekt när man ska somna

Min polare sitter brevid och säger: det rinner någonting ur mitt öra känns det som, så fort man hör musik fastnar man i musiken....

Frågan är gillar du indica liknande eller sativa liknande ? Antar att escape är som du säger uppåt och då verkar du gilla mer åt sativa hållet. Jag gillar med indica hållet så man är grötig och skön på samma gång i "planeten" .

Edit: Kan tillägga att jag inte har testat Remix utan enbart Boom men utifrån läsarna är boom mer åt indica än sativa men önskade att boom var som batch1
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in