Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-03, 23:11
  #13
Medlem
Akuts avatar
Jag har runt 40 kalsonger, men man underwear är dem bästa har runt 20 av dem. Håller otroligt bra och framförallt sitter dem otroligt bra.
Citera
2010-12-04, 00:39
  #14
Medlem
You-got-claweds avatar
Har testat allt från Armani, D&G, Hugo Boss till Björn Borg. Dock är de bäst kvalité de som man köper på GAP i USA.
Citera
2013-12-22, 17:50
  #15
Medlem
Dem flesta kalsongerna är ju tighta i början men sedan blir större. Har köpt tre par Frank dandy, snygga och sköna. Får se hur länge dem håller.. Köpte 3 par dyra polo ralph lauren förut gick sönder snabbt som bara den, skit kalsonger. Dressman har hållit längst av mina erfarenheter
Citera
2013-12-22, 23:51
  #16
Medlem
Hjortronsylts avatar
Använder främst ett märke som hete Muchomalo. Grymt bra passform och roliga motiv.
Ganska dyra dock, men tycker att alla utom ett par har varit av god kvalitet.

Har väldigt många par kalsonger, men det beror mest på att jag tvättar så sällan

Andra par som fungarar bra för mig är Nudie, Tiger och Björn Borg.
De italienska märkena är helt värdelösa. Har testat Armani, Dolce & Gabbana, Cavalli och Diesel och de är alla helt urusla vad gäller komfort och passform. Kvalitet vet jag inte då jag vägrat använda dem mer än ett par gånger.
Citera
2013-12-23, 01:44
  #17
Avstängd
Faderbills avatar
Jag har bara ett par... Brukar köpa nya först när resåret spricker.
Citera
2013-12-23, 02:03
  #18
Medlem
M5Chrilles avatar
Problemet för mig brukar vara sladdriga resårer efter en tids brukar och tvättar. De 2-3 Björn Borg jag har med tjocka resårer verkar hålla bäst i det avseendet. Calvin Klein är snygga men picken ligger konstigt i dem. De har några skumma sömmar i mellangården och är utformade som om man ska gå med semi-bånge hela tiden. I Björn Borg ligger den på plats.
Citera
2013-12-23, 02:06
  #19
Medlem
Men underwear från dressman är grym! 3 för 249 kr och dom håller och sitter på plats under lång tid.
Citera
2013-12-23, 02:10
  #20
Medlem
drdrb257s avatar
Har alltid använt Dressmans kalsonger, och aldrig har ett par gått sönder.
Citera
2013-12-26, 21:00
  #21
Medlem
De märken jag har : Hugo Boss, Resterröd, Björn borg,Hm, Frank dandy och Man.

Har typ 18 par och de jag tycker är skönast är Frank, Björn, Resterröd och Man.
Man är jävligt prisvärda faktiskt!
Citera
2013-12-28, 14:03
  #22
Medlem
Gillar inte bomullskallingar. Har hittat ett kanadensiskt märke som heter Gregg Homme. Håller formen och jag har inte kunnat slita ut dom än. Är i microfiber tror jag.
Citera
2013-12-29, 20:37
  #23
Medlem
Inte många boxer som håller. Har alltifrån Clique(?) från team sportia till 300kronors Armani. Resåren blir ALLTID SKIT SKIT SKIT efter typ 10 tvättar. Måste jag välja någon som jag upplever håller formen bäst så är det David Beckahms boxer från HM.
Citera
2013-12-29, 21:41
  #24
Medlem
Kör på Brothers och Resteröds Original. Sen några andra enstaka från andra märken, Nudie bl.a. Nudie-kallingarna sprack i resåren redan efter en tvätt, men jag fick ett nytt par gratis och dom har hållit ca 3 månader nu iaf. Kallingar bör man byta en gång om året eller max vartannat år, och det är så länge dom jag kör på håller också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback