Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-02, 23:18
  #1
Medlem
Läst någon kalsongtråd men det är ungefär = Vilket märke har ni

Så räkna hur många kalsonger ni har, märken och vilka har bäst hållbarhet?

Jag har

10st Björn borg,5 Frank Dandy,5 Calvin Klein och 2 st HM
Dom som hållt bäst av alla kalsonger jag haft är ett par svarta Guru som jag körde sönder helt! Saknar dom!
Citera
2010-12-02, 23:36
  #2
Medlem
YngreHerres avatar
Björn Borg är skönast men det håller inte för fem öre, dåligt din jävla tennislegend..
Citera
2010-12-02, 23:37
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YngreHerre
Björn Borg är skönast men det håller inte för fem öre, dåligt din jävla tennislegend..

Vad har du får några och märke? Modell? Hur många? Vilka är bäst då?
Red ut detta nu!
Citera
2010-12-02, 23:43
  #4
Medlem
Kör med Frank Dandy, Björn Borg, Calvin Klein och Resteröds.

Frank Dandy är HELT klart skönast. Tycker även att de håller bäst. Kan inte hålla med om att Björn Borg håller dåligt. Har nog inte haft ett enda par som gått sönder.

Resteröds är snyggast.
Citera
2010-12-02, 23:45
  #5
Medlem
sorbitols avatar
Har mest Resteröds och A.O. kalsonger och måste säga att A.O. är grymt bra! 129kr/paret så speciellt dyra är de ju inte heller. Fortfarande mjuka och sköna efter många tvättar

http://www.aosverige.com/shop/produc...klassisk-herr/

Skulle gissa på att jag har runt 10 par kalsonger totalt om det är av intresse.
Citera
2010-12-03, 00:43
  #6
Medlem
PourchGhoulss avatar
Jag kör på Björn Borg och inte ett enda par har gått sönder än.
Citera
2010-12-03, 00:44
  #7
Medlem
Samma här, jag kör med BB, men tycker de håller ändå rätt god kvalité.
Citera
2010-12-03, 11:18
  #8
Medlem
Har 48 st BB, 1 st Casall, 1 st Tiger underwear och 1 st Frank Dandy... BB är skönast utan snack... Kör på modellen short short... Har aldrig haft problem med kvaliteten på BB... Notera att de ska ALDRIG köras i torktumlaren... Det sliter alldeles för mkt på resåren som då riskerar att tappa elasticitet... Uppgiften kommer inte från mig utan från BB själva...
Citera
2010-12-03, 19:52
  #9
Medlem
hauswifes avatar
Använder Björn Borg, Tiger och Resteröds. Tigers är skönast men pajade 2 månader efter att jag köpte dem, alltså inte efter 2 månaders användning. Resteröds är snyggast men oskönast, iallafall för mig som har ganska smala lår. Björn Borg håller rätt bra, några börjar ge med sig efter ett tag och de har ett brett utbud till bra peng enligt mig.
Citera
2010-12-03, 20:40
  #10
Medlem
Kurt-Ingavarzs avatar
The White Briefs säger jag ju!
Citera
2010-12-03, 21:34
  #11
Medlem
ChaChings avatar
Kör med HM sen kanske ett halvår tillbaka, inte ett enda par har gått sönder överraskande nog. Innan körde jag mycket olika märken, mest Tiger. De höll i högst två månader innan man hittade ett hål vid pungen.
Citera
2010-12-03, 23:05
  #12
Medlem
GOOD-TO-MEs avatar
I termer av vilka som håller bäst är ju de där Manbasic som man köper på dressman eller något jävligt hållbara. Jag gillar dem för de är lite tjockare och även väldigt mjuka...Björn borg är sköna som fan men jag hatar små tajta kalsonger så jävla gay sen tycker jag den där hipster typen av boxers som björn-borg och CK's är så obekväma då dom pressar sönder kuken om du inte ska ha häng på kalsongerna också vilket vore överjävla äckligt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback