Citat:
Ursprungligen postat av
Noetlovskij
Partners in Crime 1 + 2 finns som ljudböcker och ingår i Spotify Premium om man har det (alltså ingen extra kostnad förutom ordinarie prenumerationskostnad).
Dock är uppspelningstiden begränsad per månad, annars får man betala extra. Tror gränsen är 12 timmar/månad för att lyssna "gratis". Men jag ser också att böckerna är drygt 12 timmar långa, så ska man inte lyssna igenom hela i en sittning så klarar man sig nog fint.
Inget jättefan av uppläsaren, dock. Lite styltig och snubblar på några ord här och där.

Tack för info, detta har gått mig helt förbi att de fanns där. Spotify Premium har man ju, så det kan vara kul att friska upp minnet med onödiga Kiss-detaljer när man är på det humöret. Och kul för dom som inte äger böckerna att få ta del av dem, utan att bli ruinerade på andrahandsmarknaden, dessutom lockar det nog få att betala drygt 200kr för e-bok eller ljudbok, märklig prissättning.
Har noterat att Linnaeus första bok "Den osminkade sanningen" (utan Alex) finns tillgänglig begagnad på pocket för en spottstyver på Bokbörsen, om än den är snyggare som inbunden, kan ju vara något för dom som ännu inte läst. Mycket bra bok, en av de bästa biografierna om Kiss rent generellt tycker jag.