Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-11-27, 01:46
  #1
Medlem
Har dom senaste dagarna underhållit mig med att sitta inne på några camsidor när jag har varit uttråkad. Jag snackar om såna där sidor där tjejer sitter och chattar och väntar på att folk ska ge dom "dricks" för att köra upp saker i olika hål, massera brösten eller vad folk nu tänder på.

Den sidan jag har varit inne på är MyFreeCams, den är "gratis" med den enda nackdelen att man, om man inte ger dricks, knappt får se någonting då det byts till privat chatt illa kvickt när det ska hända något.

Men varför startar jag den här tråden då? Jo, jag har märkt att det på vissa av dessa showerna finns riktiga desperados. Dom har namn relaterade till camhoran, sitter och chattar och skriver smilies flera timmar i sträck, och inte minst donerar helt sjuka summor. En "token" kostar drygt en krona om jag har förstått det rätt, och folk verkar slänga iväg hela månadslöner på det där. Under några timmar i morse såg jag någon tjej kamma flera tusen "tokens", och det var några användare som donerade flera tusen tokens(=kronor) var för att hon skulle penetrera alla möjliga hål i kameran. Nu sitter jag och kollar på någon baltisk brud som bara har suttit och fnissat i ett par timmar, och några användare har givit henne upp till 5000 kronor var, utan att ens se ett bröst eller någonting. Killarna verkar tro att hon bryr sig om dem eller något.

Nu till min frågeställning. Hur kommer det här sig egentligen, att folk är beredda att betala sådana sjuka summor för camhoror? Tror dom verkligen att hon bryr sig om dem över huvud taget? Är det rentutav synd om dessa grabbar, är det ett beroende? För jag har svårt att tänka mig att personer som spenderar tusentals kronor under bara några timmar (hon verkade ju känna dem från tidigare också..) inte är beroende. Är det någon som har erfarenhet av det här? Hur mycket har du donerat som mest, och varför?
Citera
2010-11-27, 02:47
  #2
Medlem
mixxxers avatar
*host* aa de är.. ehm, äckligt
Citera
2010-11-27, 03:26
  #3
Medlem
tjejerna som ligger i toppen på den sidan kör alltid public shows så du har väl missat de
Citera
2010-11-27, 04:34
  #4
Medlem
Tycker där är hur många som helst som kör med gratis shower där man inte behöver betala en krona...
Citera
2010-11-27, 04:36
  #5
Medlem
Tack för tipset, hittade sjukt många som visade allt! vettefan om du talar sanning eller bara haft otur.
Citera
2010-11-27, 11:25
  #6
Medlem
f_strongbads avatar
Nu ligger Sammie Rhodes i topp...

Många visar allt i public efter att någon gett en massa tokens
jag brukar bara sitta och invänta det..

bekräftelse och pengar är väl mångas drivkraft? så varför är det
konstigt?
Citera
2010-11-27, 11:29
  #7
Medlem
Är folk verkligen så ensamma/desperata att de vill bli vän med camhoror? fattar de inte att tjejerna bara vill ha deras pengar och så länge de låtsas vara vänner så får de ju självklart mer pengar?

Var in på myfreecams nyss, fanns i alla fall 5-6 cams där de visade allt utan någon privatshow.
Citera
2010-11-27, 11:41
  #8
Medlem
rojass avatar
Ensamma,mycket pengar.Varför går folk till horor?
Citera
2010-11-27, 13:29
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acer102
tjejerna som ligger i toppen på den sidan kör alltid public shows så du har väl missat de

Citat:
Ursprungligen postat av greviegreven
Tycker där är hur många som helst som kör med gratis shower där man inte behöver betala en krona...

Citat:
Ursprungligen postat av MrAwsome
Tack för tipset, hittade sjukt många som visade allt! vettefan om du talar sanning eller bara haft otur.

Citat:
Ursprungligen postat av f_strongbad
Nu ligger Sammie Rhodes i topp...

Många visar allt i public efter att någon gett en massa tokens
jag brukar bara sitta och invänta det..

bekräftelse och pengar är väl mångas drivkraft? så varför är det
konstigt?

Citat:
Ursprungligen postat av Noiseblast
Är folk verkligen så ensamma/desperata att de vill bli vän med camhoror? fattar de inte att tjejerna bara vill ha deras pengar och så länge de låtsas vara vänner så får de ju självklart mer pengar?

Var in på myfreecams nyss, fanns i alla fall 5-6 cams där de visade allt utan någon privatshow.

Citat:
Ursprungligen postat av rojas
Ensamma,mycket pengar.Varför går folk till horor?

Jag kanske lade för mycket tyngd på delen att dom knappt gör något för sina "tokens", det var inte riktigt den viktigaste frågan. Självklart finns det säkert flera som gör allt möjligt för mindre summor tokens, men jag refererade bara till de jag hade sett, som faktiskt kunde sitta och chatta helt vanligt för att dra in flera tusen. Hur kommer det sig att dessa tjejer (oavsett hur stor andel detta är) kan göra det tror ni?

Och den viktigaste frågan: Varför spenderar folk hur många tusen som helst på det? Tror ni det är ett beroende?

Kanske ska sätta ytterligare ljus på en fråga till då flera i tråden verkar tycka det är helt normalt att donera 5000:- på en camsida en och samma kväll. Är det någon som har erfarenheter av det här? Varför spenderar ni så mycket på det?
Citera
2010-11-27, 14:13
  #10
Medlem
pyro860s avatar
Då har du varit hos fel tjejer.

Logga in på sidan sen trycker du runt på lite olika och då jävlar får man se gratis
Citera
2010-11-28, 01:41
  #11
Medlem
Idag söker alla flickor bekräftelse på att dom duger
Ett fåtal har gjort det till ett sätt att tjäna pengar också
Citera
2010-11-28, 10:04
  #12
Medlem
saagverks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDrugsDontWork
Jag kanske lade för mycket tyngd på delen att dom knappt gör något för sina "tokens", det var inte riktigt den viktigaste frågan. Självklart finns det säkert flera som gör allt möjligt för mindre summor tokens, men jag refererade bara till de jag hade sett, som faktiskt kunde sitta och chatta helt vanligt för att dra in flera tusen. Hur kommer det sig att dessa tjejer (oavsett hur stor andel detta är) kan göra det tror ni?

Och den viktigaste frågan: Varför spenderar folk hur många tusen som helst på det? Tror ni det är ett beroende?

Kanske ska sätta ytterligare ljus på en fråga till då flera i tråden verkar tycka det är helt normalt att donera 5000:- på en camsida en och samma kväll. Är det någon som har erfarenheter av det här? Varför spenderar ni så mycket på det?

Det fetmarkerade på slutet sätter ljuset på en fråga som i mina ögon är både intressantare och svårare att förstå, än det att en tjej väljer att sitta och fnissa lite framför en kamera, visa ett knä, och dra in en slant.
I det fallet kan man i alla fall se ett ekonomiskt motiv, kombinerat med den inte helt nya viljan många har att visa up sig, medans den betalande "publikens" beteende för min del mer närmast påminner om ett bisarrt spelmissbruk.

Jag skulle gärna höra någons förklaring, om det nu finns nån, till varför man väljer att betala sådana pengar för faktiskt ingenting, kan det vara någon sorts "live" känsla som kittlar nerven och gör att folk på ett underligt vis känner sig delaktiga?
Mäniskan upphör aldrig att förvåna.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback