2009-11-16, 18:00
Bannlyst
dom har några snabbpizzor som kan vara dom godaste pizzorna jag någonsin ätit. förutom det vägrar jag handla på den där skitkedjan
Citera
2009-11-16, 18:12
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-Pulse
dom har några snabbpizzor som kan vara dom godaste pizzorna jag någonsin ätit. förutom det vägrar jag handla på den där skitkedjan

Ap ap ap......finns mycket prisvärt och mycket godare än svennekedjorna.
Korvar (speciellt påläggen), potatissalladerna (grymma). Vårrullarna med kyckling
Citera
2009-11-16, 18:14
Medlem
De har jättegoda frukostflingor med chokladsmak (som vetepuffar eller havrepuffar) fyllda med choklad.
Citera
2009-11-16, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Ja, men har du smakat dem? De har en äcklig "fisksmak" som man gärna vill vara utan. Gråa vidriga bitar, men visst är de billiga men oätliga enligt min mening. Jag skulle inte ens bjuda min gamla mormor på dessa uberäckliga fiskpinnar!
Tror dessutom att Lidl´s paket är på 400 gr för drygt 10kr och då är det ju ändå billigast.

Åfan, nä har inte smakat dom, bara såg att de var billiga
Citera
2009-11-16, 18:33
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sono_dio
Åfan, nä har inte smakat dom, bara såg att de var billiga

Tänkte också de var ett kap när jag såg priset, men som sagt vad är de knappt ätliga
Euroshopper är ena jäkla hycklare, det enda jag köper är deras vita bönor och pastan.
Citera
2009-11-16, 18:49
Medlem
Trolldockans avatar
Ni som missade att Lidl hade brittisk vecka för fjorton dgr sen eller så gick miste om en av de godaste cheddar-ostar jag smakat! Makalös.
Sen gick inte den veckans vinägerchips av för hackor heller. Hoppas de kör det igen.
Då ska jag jäkla handla på lidl igen. Fast jag avskyr dem.
Citera
2009-11-16, 18:59
Medlem
Kläppskogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snejana
De har jättegoda frukostflingor med chokladsmak (som vetepuffar eller havrepuffar) fyllda med choklad.
Du menar de med nougatfyllning? Min son missbrukar dem. Han smyger upp före mig och äter frukost för att jag inte ska se att han bara äter de där kuddarna...

Jag handlar gärna glass, räkor och lufttorkad skinka på Lidl. Tyvärr är sortimentet rätt märkligt, så jag börjar med att handla det som är bra och billigt på Lidl, sedan går jag till Ica och köper resten, för det är alltid en massa på listan som inte finns på Lidl.
Citera
2009-11-16, 21:12
Medlem
Hispers avatar
Kommentarer om personers utseende är inte riktigt topic för tråden -> Inlägg raderade.

/Mod
Citera
2009-11-16, 22:43
Medlem
Medianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolldockan
Ni som missade att Lidl hade brittisk vecka för fjorton dgr sen eller så gick miste om en av de godaste cheddar-ostar jag smakat! Makalös.
Sen gick inte den veckans vinägerchips av för hackor heller. Hoppas de kör det igen.
Då ska jag jäkla handla på lidl igen. Fast jag avskyr dem.

Jag köpte helt grymma shortbread. Jag frågade veckan efter om de hade något kvar men de hade hunnit skicka tillbaka allt. (Vad är vitsen med det?) Han trodde inte det skulle återkomma förrens om ett år.
Citera
2009-11-19, 23:45
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Man får ett flak riktigt god öl för 99:- den här veckan. Givet köp.
Citera
2009-12-06, 21:34
Medlem
Continental Ops avatar
de säljer en platta 33 cl pripps 3.5 för femti spänn nu!!
grafenwalder är iofs bättre men det är fett billigt
Citera
2010-01-06, 13:28
Medlem
FordEscis avatar
Köpte mig en burk Pelingsoppa igår. Åt den idag med välbehag, fan vad god den var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in