2021-07-10, 08:15
  #9601
Medlem
Cindells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
WTF?! Inte bara så att de oftast har mer i reklambladet än på sidan då, det tycker jag att man ser ganska ofta. Hoppas att det är så, risotton står på listan...

Det kan nog stämma att de visar mer i reklambladet än på hemsidan. Jag hittade båda sorterna Arancini på Lidl i min lilla stad.
Citera
2021-07-10, 10:41
  #9602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
En påse Ćevapi är också smidigt och enkelt att ha i frysen, fräs på några och käka med lite gräddfil/cremefrasihe som mellanmål.

Glöm inte Ajvar för tusan!
Citera
2021-07-10, 15:26
  #9603
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billingvar
Glöm inte Ajvar för tusan!

Jag brukar köpa ajvar varianten så brukar inte behöva extra om jag inte är på humör för lite extra hetta, då blandar jag en dip med ajvar & en klick cap bon Harissa.
Citera
2021-07-10, 18:25
  #9604
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billingvar
Glöm inte Ajvar för tusan!

Vilken kvalitetsutveckling de har haft på den produkten. Nu är det nästan balkansk toppnivå. 🙏

Mina affärer fick inga risottoleveranser. 😒
Citera
2021-07-12, 20:38
  #9605
Medlem
welcometorealitys avatar
Staropramen Tjeckisk pilsner är svalkande gott iskallt, tipsar

https://assets.sainsburys-groceries.co.uk/gol/7697473/1/640x640.jpg
Citera
2021-07-12, 21:03
  #9606
Medlem
Bertil85s avatar
Piri Piri såsen smakade gott. Kan förstå vaför den är skriven om här.
Citera
2021-07-12, 23:03
  #9607
Medlem
Dranghoffs avatar
Fem spänn för mozzarellan den här veckan är schyst pris. En tomat och lite olja och vips har man en duglig insalata caprese. Helst ska man ha ett par basilikablad också.
Citera
2021-07-14, 21:55
  #9608
Medlem
Isnatts avatar
Har Lidl nån skinka eller kött på konservburk? Hade varit fint med nåt salt kött..
En sak som lidl borde ha är bambuskott. Finns under asiatisk vecka.
Dessutom har ingen av dom butiker jag besökt sista månaderna haft syltsocker, har det försvunnit ur sortimentet tro?
Citera
2021-07-15, 00:21
  #9609
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Har Lidl nån skinka eller kött på konservburk? Hade varit fint med nåt salt kött..
En sak som lidl borde ha är bambuskott. Finns under asiatisk vecka.
Dessutom har ingen av dom butiker jag besökt sista månaderna haft syltsocker, har det försvunnit ur sortimentet tro?

Hur svårt är det att köpa en förpackning pektin när man ändå är vid bakhyllan?
Citera
2021-07-15, 06:13
  #9610
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Hur svårt är det att köpa en förpackning pektin när man ändå är vid bakhyllan?
Har dom pektin?
Citera
2021-07-17, 20:20
  #9611
Medlem
felstavadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dranghoff
Sicilianska veckan …….. höjdpunkten – världens finaste choklad från Modica. Den värms upp till högst 45° C och är något helt annat än Marabous och Valrhonas kompakta ”choklad”. Den här är spröd och luftig och fyller hela truten med chokladaromer.
Lidl regerar verkligen fett.

Tack för chokladtipset, sitter med ett glas svalt rödvin med Modicachokladen, väldigt god, bland de bästa jag ätit.
Har köpt ett gäng, ingen verkar köpa det där jag bor så jag kommer nog bunkra lite till för att förgylla höstens whiskykvällar.
__________________
Senast redigerad av felstavadd 2021-07-17 kl. 20:22.
Citera
2021-07-18, 21:43
  #9612
Medlem
antisocialgubbes avatar
Såg på Lidl bladet att de har bra pris på Pleskavica eller hur det stavas. Dom frysta.
Nu nästa vecka.
På bild och text var det den naturella smaken.
Den finns även som Ajvar.
Undrar om priset gäller även Ajvar sorten för då vill jag handla 2påsar.

Den vanliga Naturell smaken är tråkig. Men Ajvarsorten är otroligt god tycker jag personligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in