Citat:
Ursprungligen postat av
Dranghoff
Sicilianska veckan …….. höjdpunkten – världens finaste choklad från Modica. Den värms upp till högst 45° C och är något helt annat än Marabous och Valrhonas kompakta ”choklad”. Den här är spröd och luftig och fyller hela truten med chokladaromer.
Lidl regerar verkligen fett.
Tack för chokladtipset, sitter med ett glas svalt rödvin med Modicachokladen, väldigt god, bland de bästa jag ätit.
Har köpt ett gäng, ingen verkar köpa det där jag bor så jag kommer nog bunkra lite till för att förgylla höstens whiskykvällar.