2021-05-24, 21:59
  #9457
Medlem
Måste slå ett slag för den frysta gyrosen, samt de frysta grönsaks nuggetsen, båda av märket Culinea!
Citera
2021-05-26, 08:37
  #9458
Medlem
sebno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PremiumBananas
Deras nya bonussystem är ju skräp. Det var ju bättre förut i appen när man fick "skraplotter" som man vann rätt ofta, och fick någon gratispryl ofta värd mellan 5-15kr.

Nu har man bytt ut detta mot att man ska handla för en viss summa, första målet är 1000kr (vilket för singelhushåll man kanske når 1-2 gånger i månaden) och då får man någonting. Nådde nyligen 1000kr och fick då.... tadaaaa 10kr rabatt?!? wtf. Förut fick jag många skraplottsvinster i månaden och nu kommer deras bonussystem i praktiken av en tia i månaden?


Ja jag kan bara hålla med. Handlar ofta på Lidl (blivit mindre av det för att det blivit för likt "drakarna") då dom oftast är den enda matbutiken som kan ha små förpackningar till samma pris.

Kommer nog upp i summan varje månad för "bonus" men det roliga med skraplotterna, även fast jag inte skrapade alla eller hämtade ut allt, så var det ändå roligt att få testa varor jag inte annars hade köpt. Ett par av dessa vinster jag fick åker nu med ner i kundkorgen vid besök. Smart merförsäljning av Lidl ändå.
Citera
2021-05-26, 15:25
  #9459
Moderator
Gromguttens avatar
Den lilla røda alkoholfria "Apertivo"

Køpte ett sexpack av en slump, det kommer jag definitivt att gøra igen. Serveras välkyld och är en mycket angenäm och smakrik upplevelse, inte alltid som det kan sägas om alkoholfria drycker. En knapp deciliter * sex flaskor før 15 spänn. Det är min "Panaché"-upplevelse før i år.
Citera
2021-05-27, 13:50
  #9460
Medlem
Svenglens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Den lilla røda alkoholfria "Apertivo"

Køpte ett sexpack av en slump, det kommer jag definitivt att gøra igen. Serveras välkyld och är en mycket angenäm och smakrik upplevelse, inte alltid som det kan sägas om alkoholfria drycker. En knapp deciliter * sex flaskor før 15 spänn. Det är min "Panaché"-upplevelse før i år.

Kan kanske bli svårt att hitta på en regelbunden basis då jag har för mig att Aperitivon enbart finns när det är Italienska veckor.
Citera
2021-05-27, 14:24
  #9461
Medlem
Annacondas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Den lilla røda alkoholfria "Apertivo"

Køpte ett sexpack av en slump, det kommer jag definitivt att gøra igen. Serveras välkyld och är en mycket angenäm och smakrik upplevelse, inte alltid som det kan sägas om alkoholfria drycker. En knapp deciliter * sex flaskor før 15 spänn. Det är min "Panaché"-upplevelse før i år.
Har inte testat den från Lidl, men jag tror att det är samma dryck som de har på Systembolaget - för 44 kr (ockerpris!):
https://www.systembolaget.se/produkt/alkoholfritt/sanbitter-rod-199901/ .
Den ska väl likna Cinzano?
Citera
2021-05-27, 15:26
  #9462
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenglen
Kan kanske bli svårt att hitta på en regelbunden basis då jag har för mig att Aperitivon enbart finns när det är Italienska veckor.

Det är helt korrekt, men på vissa Lidlar så pågår veckan längre än tänkt...

Kommer ihåg en gång i min gränsbutik där de fortfarande hade produkter från førra rundan med "Asiatisk vecka" när nästa vecka startade... (Asiatiska veckan suger verkligen. )
Citera
2021-05-27, 15:27
  #9463
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annaconda
Har inte testat den från Lidl, men jag tror att det är samma dryck som de har på Systembolaget - för 44 kr (ockerpris!):
https://www.systembolaget.se/produkt/alkoholfritt/sanbitter-rod-199901/ .
Den ska väl likna Cinzano?

Det är en alkoholfri Rosso ja, 6 styck småflaskor før 15. Testa den.
Citera
2021-05-27, 21:56
  #9464
Medlem
Annacondas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Det är en alkoholfri Rosso ja, 6 styck småflaskor før 15. Testa den.
Den från bolaget har jag testat och jag gillar den . Jag menade bara att den är löjligt dyr där när man kan köpa den på Lidl för en tredjedel av priset. Själv köper jag varken den ena eller andra .
Citera
2021-05-27, 22:03
  #9465
Medlem
En SKITbra sak att ha på dasset https://www.lidl.se/p/praktiska-prylar-till-ditt-hem/pall/p48734
Citera
2021-05-27, 23:22
  #9466
Medlem
Det här tipset har väl getts en massa gånger och för många är det väl super-duper-självklart men för de som inte tänkt på det;

Var på Lidl precis när dom öppnar för det brukar finnas bra skit med ordentligt rabatt på som oftast försvinner typ en timme efter öppning.. har fått tag på saker som 500g blandfärs lådor för 5 kronor styck, fanns typ 10 stycken och jag köpte upp alla
Citera
2021-05-28, 06:32
  #9467
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sebno1
Ja jag kan bara hålla med. Handlar ofta på Lidl (blivit mindre av det för att det blivit för likt "drakarna") då dom oftast är den enda matbutiken som kan ha små förpackningar till samma pris.

Kommer nog upp i summan varje månad för "bonus" men det roliga med skraplotterna, även fast jag inte skrapade alla eller hämtade ut allt, så var det ändå roligt att få testa varor jag inte annars hade köpt. Ett par av dessa vinster jag fick åker nu med ner i kundkorgen vid besök. Smart merförsäljning av Lidl ändå.
Håller med, mycke trevligare med skraplott. Har påpekat det på deras fb sida.

/J
Citera
2021-05-28, 08:53
  #9468
Medlem
19As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Håller med, mycke trevligare med skraplott. Har påpekat det på deras fb sida.

/J

Om det inte är någon kupong jag ska använda har jag slutat scanna "kortet" p.g.a. detta.
Rabattnivån är helt enkelt för låg för att jag ska bry mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in