2021-01-26, 20:13
Medlem
Bertings avatar
De har snacks i standardsortimentet som jag tycker om, potatisstrips. Ligger i en påse liknande salta pinnar, 3 smaker Paprika, Sour onion och den tredje har jag glömt. Har enbart testat Paprika men den har varit slut i över en månad nu. Bra snacks för en tia.

Idag såg jag att de utökat plockgodiset med flera lakritssorter som man känner igen, bra!
Citera
2021-01-29, 20:26
Medlem
pantywankers avatar
Bring the pain sauce=Tabasco X Large.
Stark utav helvete. Glöm att hälla direkt på maten för då går den inte att äta. Däremot perfekt att hälla en skvätt i grytan eller köttfärssåsen för att få lite hetta istället för att behöva ödsla massor av svart eller cayennepeppar.
https://www.chilihead77.de/2016/05/l...ain-sauce.html
Citera
2021-01-31, 08:26
Medlem
Ni som gillar bröd. Jag gissar tillfälligt men de har iaf funnits i två veckor.... Blåbärsbröd. Hela familjen gillade det skarpt. Rekommenderas
Citera
2021-01-31, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bustedforlife
Ni som gillar bröd. Jag gissar tillfälligt men de har iaf funnits i två veckor.... Blåbärsbröd. Hela familjen gillade det skarpt. Rekommenderas
Det har funnits i flera månader och vad jag vet finns det framöver också. Dock så inte säkert det ligger framme då det ska tinas från frysen. Så om du vill ha brödet men det inte finns så fråga om du kan få köpa det fryst.
Citera
2021-02-04, 22:02
Medlem
Elementarts avatar
Har någon testat renskav som som säljs på Lidl denna vecka?
Citera
2021-02-04, 22:15
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Har någon testat renskav som som säljs på Lidl denna vecka?

Testa sist dom hade och smaken är helt okej, men bitarna var väldigt grova och knastriga, så jag föredrar dom mindre förpackningarna med tunna skivor istället, get bättre resultat.
Citera
2021-02-04, 22:32
Medlem
Annacondas avatar
Köpte frysta räkor häromdagen. Jag tror att det är ett nytt märke: Ocean Sea, Greenland Prawns, 900g, ca 70kr/kg. Jag tyckte att de var mycket goda och fräscha för att vara frysta - speciellt honorna; vissa med rom mellan benen och vissa med rom direkt under huvudskölden.
Citera
2021-02-07, 13:27
Medlem
elbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annaconda
speciellt honorna; vissa med rom mellan benen och vissa med rom direkt under huvudskölden.
Intressant, hur tolkas det?
Citera
2021-02-07, 13:29
Medlem
elbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Vad fan. Nu har jag varit på tre olika Lidl här i Stockholm men ingen av dom hade dom annonserade stekpannorna. Ja, jag läste det finstilta och kollade inte på dom affärer som inte skulle ha dom.

Nån som har sett dom någonstans i Stockholm?
Du kan ringa och fråga kundtjänst om närmaste lidl med en vara på lager
vet dock inte hur trovärdigt svaret är
Citera
2021-02-07, 18:54
Medlem
Isnatts avatar
JODDELAIHO!
Alptema nästa vecka. Tror inte jag brukar handla nåt speciellt, så har ni några goa tips tro?
Citera
2021-02-07, 19:13
Medlem
ChuchuJellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
JODDELAIHO!
Alptema nästa vecka. Tror inte jag brukar handla nåt speciellt, så har ni några goa tips tro?

Smulpajerna, alla smaker är svingoda.
Citera
2021-02-07, 20:20
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChuchuJelly
Smulpajerna, alla smaker är svingoda.

synd att de är så stora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera