Citat:
Ursprungligen postat av
Sereena
Kan då definitivt INTE rekommendera dom, smaklösa och flottiga på det där vidriga sättet som liksom limmar fast sig i munnen, knappt ätliga.
Ska du ha salami så köp deras Dulano Salami Pur Porc (den vita) istället, mycket godare.
+1. Salamifingrarna var väldigt dåligt smaksatta med hårda broskbitar i varje jävla finger, dessutom känns det som dem ljuger om köttinnehållet, var nästan bara fett i dem. Jag tänkte avnjuta en iskall öl med vad jag trodde skulle vara en underbar köttkorv men fick kväljningar av att äta den. Tapas de chorizo som säljs i runda förpackningar rekommenderar jag andra att köpa om man nu inte vill få kväljningar, Dulano Salami Pur Porc vet jag inget om
Jag provade dock deras Musslor i kryddad olja vilket var väldigt gott, sen undrar jag om någon provat deras "boquerones en aceite" eller på svenska, sardellfiléer? Boquerones är något av det bästa som finns men det ska ätas med en citronolja eftersom syrligheten passar så jävla bra in med dessa småfirrar. I övrigt undrar jag också hur Mahón osten och deras dadlar inlindade i bacon smakar, någon som har erfarenhet?