Citat:
Ursprungligen postat av
Isnatt
Men den här veckan trodde jag att dom skulle ha fryst gyros för det stod i min app (matpriskollen) men på plats fanns ingen gyros

Citat:
Ursprungligen postat av
Retsina
Jag hade nitat nån jävel i butiken! Vill tipsa om den marinerade laxen på bit!
Nita dom som gör Appen matpriskollenistället, det är ju dom som fuckat up, inte Lidl.
Citat:
Ursprungligen postat av
heino
Tror det står Saeby på Lidls makrillfilé. Det är den som finns på netto ibland. Den gillar jag iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av
JerryCotton
Lidl kör väl på sitt egna märke Nixe även gällande 3-packen? Har aldrig sett annat.
Nixe är Lidls märke och står på alla, gissar att norska Saeby tillverkar alla, men singelpacken är närmast den norska "original"-smaken (för de som gillar julkryddad makrill). Trippelpacken har den vanliga, neutrala smaken, väldigt bra, hög och jämn kvalitet med hela och stora bitar istället för en massa makrillmos dränkt i floder av tomatsås som det kan vara med billiga märken. Fyllig tomatsås. Bra!
Citat:
Ursprungligen postat av
416.5hp
Nästa vecka är det pangpris på en hel platta Coquette gulaschsoppa: 12 burkar om 400ml för 99kr totalt.
Jag vet inte om jag har provat någon Coquette-konserv tidigare. Har någon provat soppan? Är den bra? Bättre eller sämre än Felix?
Jag har testat soppan och den var OK men stark som katten, fick sura uppstötningar hela dagen efter att ha satt i mig en. Annars hade det varit ett bra lunchalternativ att ta med till skola och jobb.