Flashback bygger pepparkakshus!
2015-01-30, 09:44
Medlem
pyttefnaxs avatar
Dom där pyttesmå färgglada kvargburkarna i olika smaker som sitter ihop i en karta är goda som godis.
Citera
2015-01-30, 11:49
Medlem
AndersM79s avatar
På tal om godis så är Lidls egna chips (crushed cocks) med paprikasmak riktigt goda.
Citera
2015-01-30, 16:36
Medlem
Bulkmodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
På tal om godis så är Lidls egna chips (crushed cocks) med paprikasmak riktigt goda.

Crushed cocks?? Tjejchips?
Citera
2015-01-30, 17:14
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79

Hoppas du menar Crusti Croc, för det andra lät inte så lockande
Citera
2015-01-30, 19:41
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Hoppas du menar Crusti Croc, för det andra lät inte så lockande

Aah! heter dem, ja. Jag skyller på auto-correct.
Citera
2015-01-31, 18:48
Medlem
Benziinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Hehe, det där är "blattemjölk", mest bara invandrare som köpper den till kaffe mm som inte dricker mjölk annars.

Jag har kört Lidl's blattemjölk i evigheter. Funkar fint alltså även för icke-blatte. Har inte druckit mjölk sedan barnsben, men för kaffet måste jag ha mjölk.
Så jag rekommenderar blattemjölk !

Gillar oxå Lidl's nya pizzasallad. Perfekt liten portion för kål-missbrukare
Najs!
Citera
2015-02-01, 12:21
Provade Coleslawsallad chef select.Inte god,lite för vass/sur eftersmak eller om det var för mycket ättika i den,inte i min smak iallafall.
Provade senare under veckan en annan coleslaw (större rund burk) dom hade.Lite mildare eftersmak.
Vet faktiskt inte vad för coleslaw jag käkat förut,men den hade inte alls så mycket majonäs i sig.
Den var hemmagjord av en fitnessnisse.Så mycket godare också.Får väl söka på nätet.
Senast redigerad av alfamats 2015-02-01 kl. 13:01.
Citera
2015-02-01, 12:54
Medlem
MartinStLouiss avatar
Lidl kommer sälja ett våffeljärn för 99 kr kommande veckan. Jag ska nog köpa det.
Citera
2015-02-01, 13:35
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alfamats
Provade senare under veckan en annan coleslaw (större rund burk) dom hade.Lite mildare eftersmak.
Vet faktiskt inte vad för coleslaw jag käkat förut,men den hade inte alls så mycket majonäs i sig.
Den var hemmagjord av en fitnessnisse.Så mycket godare också.Får väl söka på nätet.

Ja, mycket majjo. Drog i ett par grabbnävar vitkål och morötter och blandade i och det var ändå mer än tillräckligt med majonnäs. Hemlagat är ju självklart överlägset.
Citera
2015-02-04, 17:49
Medlem
Vad har hänt med Lidls roliga kampanjer (franskt, italienskt, spanskt, indiskt, engelskt osv)? Har inte varit ngt roligt på länge nu, de brukade ju avlösa varandra. Kampanjhyllorna gapar rätt så tomma.

Ny strategi?
Citera
2015-02-04, 17:54
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke-K
Vad har hänt med Lidls roliga kampanjer (franskt, italienskt, spanskt, indiskt, engelskt osv)? Har inte varit ngt roligt på länge nu, de brukade ju avlösa varandra. Kampanjhyllorna gapar rätt så tomma.

Ny strategi?
Asiatiska veckor fr o m måndag.

Tycker dom har dom hela tiden, men det är inte lika ofta dom har kul och spännande grejer, grekiska, asiatiska och indiskt är inget för t ex. Gillar amerikanska och engelska mest.
Citera
2015-02-05, 00:32
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke-K

Ny strategi?

Verkar som dom pausat lite över jul och nyår men dom tycks komma igång igen nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in