2012-03-11, 21:04
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calimmacil
Någon som har en aning om Lidl har några avfallspåsar/soppåsar som är värda att köpa? Icas extra starka är riktigt bra, men kostar 1 krona per påse Oo. Euroshoppers för 5kr/25st är helt värdelösa och går sönder hela tiden. Något tips?

Jag är lite osäker på vilka påsar Noe- menar, men jag har köpt soppåsar på Lidl och är mycket nöjd. Dessa är vita/genomskinliga, mycket rymliga, slitstarka och med rejäla handtag. Köpte ett paket för 4-5 månader sen och det är minst en tredjedel kvar. Kan tyvärr inte jämföra med något annat märke och har inte kvar förpackningen.

Det var troligtvis den billigaste varianten på Lidl som gick att hitta. Rekommenderas i vilket fall.
Citera
2012-03-11, 21:42
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Ja, äntligen hade de hårda tandborstar på Lidl igen! Det finns ju inte att köpa någon annanstans. Alla jäkla tandborstar är ju så mjuka nu för tiden att man får gnugga ihjäl sig för att få tänderna ordentligt rena.
Kanon! Tackar för infon!

~Paul~

PS Håller med ang. borstarna
Citera
2012-03-13, 21:54
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dePaul
Kanon! Tackar för infon!

~Paul~

PS Håller med ang. borstarna

Blev närmast euforisk när jag såg att de gjort comeback i sortimentet. 2 borstar för 10 spänn! Bunkrade upp med några förpackningar för säkerhets skull.
Citera
2012-03-13, 21:59
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Blev närmast euforisk när jag såg att de gjort comeback i sortimentet. 2 borstar för 10 spänn! Bunkrade upp med några förpackningar för säkerhets skull.
Jag kontaktade min kära mor som i morgon förhoppningsvis beger sig till Lidl och handlar ett gäng. Jag byter tandborste ca 1 till 2 ggr per månad så det gäller att ha ett gäng hemma för framtida bruk .

Jag brukar köpa mina hårda borstar när jag befinner är på utlandsresor. Tyvärr har jag inte varit utomlands i år så mina tandborstar har tagit slut.

~Paul~
Citera
2012-03-13, 22:16
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Åh, hårda tandborstar! Fifan va bra. Jag brukar också bunkra upp när jag är utomlands, speciellt Jordan V om jag kan hitta den. Tack för tipset!

/#LOUDmouth#
Citera
2012-03-13, 23:25
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Åh, hårda tandborstar! Fifan va bra. Jag brukar också bunkra upp när jag är utomlands, speciellt Jordan V om jag kan hitta den. Tack för tipset!

/#LOUDmouth#

Jordan V hårda är ju guld värda. De hårda på Lidl är av märket Dentalux och är näst bäst efter Jordan tycker jag (av de märken jag testat).
Citera
2012-03-15, 15:43
Medlem
Noe-s avatar
Någon som har koll på om brien som kostar 24.90 kr för 500 gram nästa vecka är vettig? Lite synd att min lokala lidl är väldigt dålig på att ha alla produkter som finns i reklambladen men ibland blir man istället positivt överraskad med erbjudanden på annat. Liten sugen på att köpa våffeljärnet för 169 kr blir man också men det lär användas högst två gånger per år...
Citera
2012-03-19, 19:00
Medlem
Noe-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calimmacil
Någon som har en aning om Lidl har några avfallspåsar/soppåsar som är värda att köpa? Icas extra starka är riktigt bra, men kostar 1 krona per påse Oo. Euroshoppers för 5kr/25st är helt värdelösa och går sönder hela tiden. Något tips?
Ursäkta dubbelposten men var på Lidl och kollade in påsarna igen. De kostade också 1 kr/st och var av något märke på n jag inte kan komma på just nu. Köpte även brien för 24.90 kr denna veckan, helt okej, antagligen smaklös enligt finsmakarna men klart mycket bättre än andra budget brier jag testat som varit rent förjävliga.
Citera
2012-03-23, 00:34
Medlem
JerryCottons avatar
Ett Lidl no no... Köp inte deras curry, visst, den är billig men "smakar" bara gurkmeja, som knappt smakar något. Du får ingen riktig currysmak, endast färgen från gurkmejan. Köp inte!
Citera
2012-03-23, 00:39
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Provade Erdanous degknyten fyllda med fetaost och spenat idag. Så jävla goda!

/#LOUDmouth#
Citera
2012-03-23, 13:56
Medlem
SithBoboSiths avatar
Kolla vad som händer nästa vecka: http://i43.tinypic.com/eai1dj.jpg

Citera
2012-03-24, 20:41
Medlem
calimmacils avatar
Citat:
Ett Lidl no no... Köp inte deras curry, visst, den är billig men "smakar" bara gurkmeja, som knappt smakar något. Du får ingen riktig currysmak, endast färgen från gurkmejan. Köp inte!

Tack för varningen. Deras vitlökspulver(ja hemskt med vitlök i pulverform men det är smidigt i olika kryddblandningar) är dock helt ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in