2024-10-26, 23:03
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickeNickname
Typ Pandemin, ,2020

Tja, inflationen drabbar ju även Lidl och sedan så har ju kronkursen dalat gentemot euron och många andra valutor. Kronan är ju är ju en leksakspeng. På min lokala ICA har ju dansk fläskfilé, som ett exempel, blivit 3 ggr dyrare sedan innan pandemin, även danskt bacon och korv har blivit mycket dyrare. Finns ju inget som har blivit billigare eller hållit samma pris.
Citera
2024-10-27, 10:17
Medlem
2n00b4Us avatar
Såg att någon rekommenderade kebaben som såldes på Lidl, är även sugen på att deras Chicken Nuggets, men jag antar att kebaben inte alltid finns tillgänglig i butiken.
Citera
2024-10-27, 10:30
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Såg att någon rekommenderade kebaben som såldes på Lidl, är även sugen på att deras Chicken Nuggets, men jag antar att kebaben inte alltid finns tillgänglig i butiken.
Om du menar Görans kebab så finns den i standardsortimentet.
Citera
2024-10-27, 10:34
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Om du menar Görans kebab så finns den i standardsortimentet.

Det var en annan kebab tror jag som flera rekommenderade.
Citera
2024-10-28, 01:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NickeNickname
Tidigare var Lidl en guldgruva, men senaste köp enligt mig anmärkningsvärt dyrt
finns inte många varor som konkurrerar med Willys/Ica
Finns en del men inte i närheten av vad som fanns innan Pandemin
Tyska korvar gått upp 75%
Deras snitzel 2 st 120%
Ostar upp 50%
LösGodis ok, håller samma som ICA iallafall
WTF Liksom

Det är dyrt för att vara utländsk mat.
Citera
2024-10-28, 08:37
Medlem
Lidl har ändrat villkoren i appen. Någon som vet vad de ändrat?
Citera
2024-10-28, 10:52
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
Lidl har ändrat villkoren i appen. Någon som vet vad de ändrat?

Som det står i appen, dom vill att man ska låta dom dela data med Meta för anpassad reklam (man kan godkänna villkoren men neka att dela infon).
Citera
2024-10-28, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Som det står i appen, dom vill att man ska låta dom dela data med Meta för anpassad reklam (man kan godkänna villkoren men neka att dela infon).

Var står det om detta och var står det om ändringar? Jag ser följande information i androidappen men jag hittar inget om ändringar i respektive dokument. (Och det går inte heller att söka i dem i appen.)

Citat:
Ändring av Allmänna villkor och Integritetspolicy

Vi vill informera dig om att vi har uppdaterat våra Allmänna villkor och Integritetspolicy.

Jag godkänner Lidl Plus allmänna villkor.

Du kan hitta den senaste informationen om vår databehandling i Lidl Plus integritetspolicy.
Citera
2024-10-28, 17:26
Medlem
Hittade hjortkorv nere i en frysdisk. (Med bild på GW)
Kollade lite snabbt på innehållet och det är relativ låg fett och salt, vilket indikerar kvalitet.
Nån som provat? Eller ens sett den? Det var på en ny Lidl jag såg den som jag inte varit på innan.
Citera
2024-10-28, 17:38
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Det var en annan kebab tror jag som flera rekommenderade.

Nä. Det var den. Om du snackar kycklingkebaben. Den är okej men väldigt väldigt tunn, liksom genomskinlig nästan. Schysstskäks är mycket mycket bättre. Om inte den gått ned sig som deras vanliga kebab har gjort. Den är ju som att köpa läder nuförtiden. Jättesynd. Den var ju typ bra för typ ett år sen.
Citera
2024-10-28, 17:48
Medlem
Köpte mandlar honung för 24kr påse 14:e Okt . Någon som vet om det var bara ett tillfälle besök ?

Går inte att i butiken nu.
Citera
2024-10-28, 23:01
Medlem
CoZeCos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Nä. Det var den. Om du snackar kycklingkebaben. Den är okej men väldigt väldigt tunn, liksom genomskinlig nästan. Schysstskäks är mycket mycket bättre. Om inte den gått ned sig som deras vanliga kebab har gjort. Den är ju som att köpa läder nuförtiden. Jättesynd. Den var ju typ bra för typ ett år sen.

Nej det var en tillfällig kebab som var på besök förrförra veckan tror jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in