Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-23, 18:24
  #1
Medlem
Hallo!

Ska nu skaffa egen lya och kan tyvärr inte släpa med min brors grymma högtalare som jag för tillfället använder. Behöver därför hjälp när jag ska skaffa ett nytt ljudsystem till lägenheten.

Är ganska lost när det gäller ljudsystem men vill helst ha så man kan koppla in datorn till dem och helst TV:n. (TV:n är inte det viktigaste).

Ge gärna förslag!!

Kan tänka mig att variera mig i priset med 1000 kr.
Citera
2010-11-23, 20:01
  #2
Medlem
nikolauss avatar
kika en sväng på fynda.se, ordentlig rea där nu!
Citera
2010-11-23, 21:48
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikolaus
kika en sväng på fynda.se, ordentlig rea där nu!

Är det något specifikt på rea just nu?

Har kikat där ett par månader men ser ingen skillnad mot förut, dock är det redan bra priser.
Citera
2010-11-24, 02:13
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberriez
Hallo!

Ska nu skaffa egen lya och kan tyvärr inte släpa med min brors grymma högtalare som jag för tillfället använder. Behöver därför hjälp när jag ska skaffa ett nytt ljudsystem till lägenheten.

Är ganska lost när det gäller ljudsystem men vill helst ha så man kan koppla in datorn till dem och helst TV:n. (TV:n är inte det viktigaste).

Ge gärna förslag!!

Kan tänka mig att variera mig i priset med 1000 kr.

I din prisklass skulle jag slå till på Logitech z-5500!
Citera
2010-11-24, 03:40
  #5
Medlem
derbicoolings avatar
Som sagt Logitech z-5500

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=303911

Rea nu med så de hamnar under 2500kr
Citera
2010-11-24, 18:22
  #6
Medlem
Ooooh, ser ju fet ut iaf!

Bra med surround ljud också för den delen!

Tack så hemskt mycket för förslaget, ska ge det någon dag då jag kollar runt lite själv.
Men kom fortfarande med mer förslag de som har
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback