Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-23, 08:43
  #1
Medlem
Har haft detta problemet i några veckor nu men har börjat endast i samband med min deff/diet som för övrigt har gått bra! - 6 kg på 6 veckor. Går på kreatin monohydrat och Whey-100. Mitt schema är

måndag, onsdag, fredag: Överkropp exkl. Ländrygg. 1 styrkeset för varje övning och 2 supersets till de flesta övningarna (lägre vikter, högre repetitioner)
tisdag, torsdag, lördag: Underkroppen + ländrygg. Ren och skär styrka. Cardio på morgonen och gym på kvällen

Nu är det såhär. Varje gång jag kör vid Low Row ställningen så känns det så jävla mysko vid högra armvecket. Känns som att en ådra kommer explodera varje gång och det känns obehagligt så jag brukar oftast gå ifrån övningen. Brukar gå från 50 kg till 70 sedan 90 kg. Börjar redan få den känningen vid 50 kg. Det är ju inte ens tungt! Låg ju på 120 innan deffen och det gick felfritt! Det hjälper inte att vila heller. Finns det någon som varit med om samma? och är det farligt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback