Citat:
Ursprungligen postat av Crow31
Sen måste man hålla med TS. Ifall man på allvar påstår att vissa människor är mindre värda än andra, så är man inte värst skarp.
Du menar alltså att en hiv-våldtäktsmördarpedofilrånarplankande skattesmitare är lika mycket värd som en trebarnsmorsa som jobbar extra i hockey-hallen för att ha råd att låta sina söner spela hockey? Vilken vidrig människosyn du har.
Citat:
Ursprungligen postat av roztem
Det kan ha vara med att västvärlden fuckade afrika, med koloniseringen. De tog allt bra dem hade och lämnade skit tillbaka.
Liberia, Etiopien blev aldrig koloniserade. Samma skit där. Haiti har varit "fritt" längre än Finland. Inte går finnarna runt och gruppvåldtar spädbarn och skyller allt på svensken och ryssen?
Citat:
Ursprungligen postat av sunderling
Bara för att jag kanske förlorar en debatt mot en rasist betyder det inte att rasisten vann.
Du borde slå upp vad förlora betyder.
Citat:
Ursprungligen postat av Satya
Har aldrig sett en undersökning utav IQ som visat på att vita kommit före sydost asiaterna.
Jag har aldrig sett någon som tyder på motsatsen heller. Jag har däremot sett många omräkning och spekulationer. Ett test med olika vita kontrollgrupper och en nordasiatisk kontrollgrupp som göra samma test har jag inte sett. Sedan måste man tänka på att det är stor skillnad beroende på vilka "vita" man jämför med. Tyskland (109.3) mot Frankrikes (96,1) ger en skillnad på 13,2 poäng, enligt en undersökning.
Det är mycket snack om nordasiaters men det är långt ifrån lika utforskat som den vad det gäller negerns. Sitter du och trycker på något kan du väll visa det?
Citat:
Ursprungligen postat av sunderling
Jag känner nu i efterhand att det inte är någon idé att diskutera detta på Flashback av alla ställen. Flashback är emot allt som människor i Sverige håller med om. Med få undantag.
Bara för att jag gjorde en trådstart om Rasister och vilka jävla svin de är så är jag helt plötsligt dum i huvudet och skriver som en barnunge och vad fan det är. Rasister är inte lika mycket värda som vi vanliga människor är, så enkelt är det.
Om nu Hitler var så jävla smart, varför sköt han sig själv?
Han var garanterat bra på få saker, sen var han lika inrutad och dum i huvudet som ni andra.
Haha vad oväntat. Nu passar det att värdera människor? Så det går alltså? Om du inte har något att komma med håll käften. Du har inga som helst belägg för någonting du skriver.
Citat:
Ursprungligen postat av rooy
Åh min favorit