2010-11-22, 15:49
Medlem
Mujahids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Men japaner är ju varken kulturellt eller rasligt närstående oss vita européer.
Att de är oerhört intelligenta och inte särskilt destruktiva är korrekt, men bara för det finns det ju naturligtvis ingen anledning att massimportera dylika.
Om vi tar in tillräckligt många japaner och om dessa ynglar av sig blir ju ändå vi svenskar (och vita européer) till slut en minoritet, och det vill vi ju inte.
Vita Europa kan och bör dock ha ett intensivt handelsutbyte med Östasien.
Vita är en minoritet i världen och sjunker för varje dag. Det är en oundviklig framtid vi pratar om herr straybullet. Ni kommer bli uppblandade och bli en mindre minoritet. När klimatflyktingarna börjar röra sig om cirkus 50 år så förstår du min poäng och hela din "kamp" blir meninglös när det väller in 3 miljoner PER ÅR in Europa.

Ashkenazi judarna är smart i världen om man ska tro nazisterna här på forumet. Judar från mellanöstern som har kulturellt band med Europa...

Citat:
. Roughly one in 70 Ashkenazi Jews score above 145 compared to one in 700 white gentiles.
Rent förbluffade att de inte ser er som boskap och förintar er pga av vad ni gjort mot dessa. De visar empati och förlåtelse. Till skillnad från den barbariska vita mannen som skövlat folk inte visat känslor alls. Ni är världsmästare på folkmord. Judar och asiater ska inte ha handelsutbyte med er. De skall fokusera på göra er vistelse kort här på jorden.
Citera
2010-11-22, 15:56
Medlem
KTMUSERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mujahid
Svara på min fråga nazist.

Det vore en tragisk händelse om någon dog p.g.a. att en svensk Doktor felmedicinerat, helt klart. Vad du inte riktigt fattar är att om inte dina kollegor utomeuropéerna varit här så hade vi aldrig haft ett dödsfall där en människa dör just p.g.a. av en utomeuropeisk "Doktor", varje dödsfall som är orsakat av en sådan är ett för mycket, annars hade den personen förmodligen inte dött.
Citera
2010-11-22, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sunderling
Den enda sanningen är att rasister inte är lika smarta i huvudet som vi normala människor.

Vad fan är det för fel om man påstår att en svart människa är mindre värd än vi vita.

Vilka smarta personer har vi sett som rasister?

Hur kommer det sig att det är en otroligt liten skara som är rasister och majoriteten tänker logiskt?

Vad har ni rasister för argument om varför ni just hatar de svarta?

Jag klassar inte alla SD-sympatisörer för rasister, många vill bara Sveriges bästa, men visst fan är de som röstar SD trögare i huvudet än vi normala människor.

Jag håller med. Rasism är lågbetonat. Faktum är att de största rasisterna är muslimer, vilka de facto hatar judar enbart pga etniska skäl. Rättare sagt enbart av rasbiologiska skäl.

Dessa ska ut ur landet, liksom nazister. Du får nog klyva en och annan myt för att verkligen bekanta dig med det faktum att nazismen och islam står varandra ganska nära. Men man behöver lite kunskap för att se detta, och en vuxen människas intelligens.
Citera
2010-11-22, 15:58
Medlem
KTMUSERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amadeus
Det spelar stor roll om de är från Somalia eller Tyskland. Nu behövs det nog lite geografilektion här.

Tyskland = i-land med traditioner och åsikter som vi har mycket gemensamt med. Kommer de till Sverige för att arbeta så lär de sig svenska, de är arbetsamma och de begår sällan brott. Vi kan förvänta oss att de är en tillgång för Sverige generellt.

Somalia = En av de värsta länderna på planeten. Större delen av befolkningen är analfabeter, det är notoriskt få som arbetar oavsett om de kommer till Storbritannien, Nederländerna eller Sverige. I Storbritannien som lyckats "bäst" där 40% av männen har jobb och 9,6% av kvinnorna.

Därför är risken stor att de kommer sitta på bidrag otroligt mycket längre än en tysk.
Vi går minus på dessa människor, och då räknar vi inte ens med att de är mycket mer benägna att begå våldshandlingar som gör Sverige till ett otrevligare land att leva i.

Din PK-het gör att du blir blind. Får jag be dig tänka lite på den fakta jag här presenterat?

Att du gör dig allt det besväret för det trollet? Han har fånat sig här sedan urminnes tider, han gillar bara uppmärksamheten, han vägrar se det för vad det är...
Citera
2010-11-22, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KTMUSER
Att du gör dig allt det besväret för det trollet? Han har fånat sig här sedan urminnes tider, han gillar bara uppmärksamheten, han vägrar se det för vad det är...

Jo du har nog rätt. Får ta o ge upp honom. Ett fall bortom räddning.
Citera
2010-11-22, 16:02
Medlem
okok1s avatar
Tycker du har ett konstigt påstående. "Alla idioter är människor" - hade varit bättre. För det är sanningen.
DU är en av oss!
Citera
2010-11-22, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mujahid
Ni är världsmästare på folkmord. Judar och asiater ska inte ha handelsutbyte med er. De skall fokusera på göra er vistelse kort här på jorden.
Ja, men vad trevligt. Då vet vi var du står.
Du önskar kort och gott alla vita människor ond bråd död.
De människor som öppnat upp sina länder för dig och din släkt när ni tvingats fly från era primitiva klanstrider vill du se förintade.

Fortsätt med dina lustiga apkonster för all del. Du gör ju inte direkt reklam för invandrare om man säger så.
Senast redigerad av Straybullet 2010-11-22 kl. 16:17.
Citera
2010-11-22, 16:10
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Jag försöker inte vara elak Orzion, men du låter helt hjärntvättad.
Hur kommer det sig?
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Så med andra ord är varenda jävel i hela världen välkommen till Sverige oavsett om dessa är intresserade av att arbeta och bidra eller inte?
Ja.
Citat:
Det spelar stor roll om de är från Somalia eller Tyskland. Nu behövs det nog lite geografilektion här.Tyskland = i-land med traditioner och åsikter som vi har mycket gemensamt med. Kommer de till Sverige för att arbeta så lär de sig svenska, de är arbetsamma och de begår sällan brott. Vi kan förvänta oss att de är en tillgång för Sverige generellt.
Somalia = En av de värsta länderna på planeten. Större delen av befolkningen är analfabeter, det är notoriskt få som arbetar oavsett om de kommer till Storbritannien, Nederländerna eller Sverige. I Storbritannien som lyckats "bäst" där 40% av männen har jobb och 9,6% av kvinnorna.
Därför är risken stor att de kommer sitta på bidrag otroligt mycket längre än en tysk.
Vi går minus på dessa människor, och då räknar vi inte ens med att de är mycket mer benägna att begå våldshandlingar som gör Sverige till ett otrevligare land att leva i.

Din PK-het gör att du blir blind. Får jag be dig tänka lite på den fakta jag här presenterat?
Problemet är att du behandlar människor i grupperingar vilket är en aning ”idiotiskt”. Alla människor är individer och bör ses som just individer. De bör därför också behandlas som individer och inget ting annat.
Citera
2010-11-22, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sunderling
Den enda sanningen är att rasister inte är lika smarta i huvudet som vi normala människor.

Vad fan är det för fel om man påstår att en svart människa är mindre värd än vi vita.

Vilka smarta personer har vi sett som rasister?

Hur kommer det sig att det är en otroligt liten skara som är rasister och majoriteten tänker logiskt?

Vad har ni rasister för argument om varför ni just hatar de svarta?

Jag klassar inte alla SD-sympatisörer för rasister, många vill bara Sveriges bästa, men visst fan är de som röstar SD trögare i huvudet än vi normala människor.
Adolf Hitler satt vid makten i 12 år. Även om alla inte anser att han var intelligent måste man åtminstone erkänna att han var en produktiv och handfast ledare.

Jag tror inte att rasister överlag är ointelligenta. Jag tror de fungerar som de flesta extremister: man sållar bland informationen tills man hittar det som överensstämmer med ens egna åsikter. Titta bara på Flashback-nassarna som hänvisar till Youtubeklipp eller siffror. De har inte en aning om att det finns A, B, C och D-kurser i statistik vid våra svenska universitet. De tror att de vet bättre eftersom deras syrra blev våldtagen av en iranier.

Man kan göra det mesta logiskt om man vinklar det rätt. Se till den senaste trenden där man påstår att invandrare bör stanna hemma eftersom det är de som har råd att fly som har råd att bygga upp landet de flyr från. Det låter logiskt, eller hur? Men är det en legitim orsak att stänga våra gränser? De som har råd att fly är ofta de mest välutbildade. Eftersom de är välutbildade vet de även bättre än Svensson-Åkesson när man ska fly och när man ska fäktas. Deras vilja att fly är mer legitim än "vår" vilja att stänga gränserna.

Ett annat "logiskt" Flashbackargument mot invandring är den bristande utvecklingen i stora delar av världen. Eftersom negerländerna (ett vanligt uttryck) inte har mobiltelefoner, rymdfärjor och internet är de ointelligenta busar. Det är logik enligt en nazist, men inte det minsta logiskt hos mig.

Och SD's statistik över våldtäktsanmälningar där invandrare tydligen är överrepresenterade var väl ganska intelligent, eftersom det krävs en jäkla massa intellektuella ansträngningar att sammanställa sådana dokument. Tänk om samma energi lades på att undersöka hur ofta myndigheterna misstror en människa för att hon är alban. Man kan väl kalla framtagandet av "faktan" för intelligent medan bristen på kritiskt granskande är ytterst ointelligent.

Men den främsta anledningen till att nassarna framstår som ointelligenta är nog trots allt deras ålder. De kan inte vara gamla, de stackarna, som sitter och hänvisar till Doktor X avhandling som blev refuserad men som ändå borde tas på allvar eftersom den är kritisk till invandring.
Citera
2010-11-22, 16:14
Medlem
Crow31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloW912
Jag känner otaliga SD-sympatisörer och SD-röstare och även politiker och dom är bra mycket mer skarpa än vad tex den vanliga gråsossepappan är.

För att svara på din fråga så är SDs partiledare Jimmy Åkesson en mycket skärpt man, jämför man honom med tex mona muslim så är jimmy en rymdfärja medans mona sahlin är ett av dom misslyckade försöken till att göra flygmaskiner under 16-1700 talet

Så du medger att Jimmie Åkesson är rasist? Inte många SD-sympatisörer som gör det... Jag som avskyr rasister och rasism kan understryka att SD INTE är rasister, men deras väljare är.
Citera
2010-11-22, 16:14
Medlem
heiss avatar
HAHA denna tråden är ju bara underbar! Stackars TS och de anti-rasister som blir fullkomligt krossade av sanningen. Senare efter lite oneliners och lång tystnad av TS tycker han inte Flashback är rätt forum för denna diskussionen. Nä, du får nog gå och söka sympati hos familjeliv och facebook istället.
Synd att inte fler ser och läser alla dessa trådar och vågar förmedla detta ut i samhället...
Citera
2010-11-22, 16:17
Medlem
Crow31s avatar
Sen måste man hålla med TS. Ifall man på allvar påstår att vissa människor är mindre värda än andra, så är man inte värst skarp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in