2022-01-04, 10:20
Medlem
razizovs avatar
Ja, men det är ändå Amazzzzzzing

Helt klart en föredetting numera, vem orkar med deras faktiskt trista och innehållslösa liv.

Han väl väl intressant när han kuskade runt och åkte skidor. Hans bilbyggen är ju bara bajs, husen är så själlösa och trista. Vem vill se hans byggen, som han illa kvickt säljer när de är klara.

Familjen hanses med svärfar är ju bara pinsamt.

Hur går det med tomten i Saltis? Blir det något eller är det fortfarande lettiska byggare?
Citera
2022-01-04, 11:52
Medlem
Vilket totalt själslöst liv de lever, allt handlar om nya bostäder, nya möbler, nya kläder och nya bilar.
Finns inte en bok i närheten, tycker synd om barnen, inte en enda pedagogisk leksak, inte en barnbok,
istället diverse eldrivna fordon.
Citera
2022-03-24, 15:45
Medlem
CharlieWaffless avatar
Riktigt fint att se Jon försöka sig på en bakåtvolt på plastgräsmattan i Cypern .
Citera
2022-03-29, 23:09
Medlem
Var den betalda resan till Jeddah spiken i kistan? Både Jon och Janni är kraftigt kritiserade på Instagram, med all rätt med tanke på att de anordnade en insamling till Ukraina häromveckan och nu helt plötsligt gör reklam för Saudi.
Sen försöka rättfärdiga det genom att hävda att turismen verkligen leder till förändring, wow.
Citera
2022-03-30, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grothes
Var den betalda resan till Jeddah spiken i kistan? Både Jon och Janni är kraftigt kritiserade på Instagram, med all rätt med tanke på att de anordnade en insamling till Ukraina häromveckan och nu helt plötsligt gör reklam för Saudi.
Sen försöka rättfärdiga det genom att hävda att turismen verkligen leder till förändring, wow.
Money makes the world go round.
Citera
2022-03-30, 11:03
Citat:
Ursprungligen postat av Grothes
Undrar detsamma. Jag har följt Jon sedan 2010, då vi båda har figurerat inom samma bransch. Han har varit otroligt trevlig de gånger jag träffat honom.

Efter de gjort reklam för Saudi försvann dock mycket av den respekt jag hade för honom. Lite fingerkänsla lär man ha angående vilka man samarbetar med.

Om han så gärna ville se F1 fanns det fler länder än Saudi att välja på..

Sedan kan jag inte riktigt förstå hur man kan trivas att bo på Cypern året runt. Lappsjuka deluxe.
Citera
2022-03-31, 12:33
Medlem
Il.Malizias avatar
Känns på något sätt väldigt talande när han ska köra en bil genom Europa till Cypern och först i Turkiet inser att färja till norra Cypern går till ett annat land som inte har så bra relationer med där han bor; södra Cypern.
Att inte kollat upp detta innan, att efter ett halvår eller så inte känna till skillnaden på norra och södra Cypern... Det känns väldigt mycket svenska influenserkändisar.

Som nån sa; inte en bok i närheten. Nej, det märks.

https://www.youtube.com/watch?v=ZPDaHGL7gFM
Citera
2022-04-02, 13:28
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia
Känns på något sätt väldigt talande när han ska köra en bil genom Europa till Cypern och först i Turkiet inser att färja till norra Cypern går till ett annat land som inte har så bra relationer med där han bor; södra Cypern.
Att inte kollat upp detta innan, att efter ett halvår eller så inte känna till skillnaden på norra och södra Cypern... Det känns väldigt mycket svenska influenserkändisar.

Som nån sa; inte en bok i närheten. Nej, det märks.

https://www.youtube.com/watch?v=ZPDaHGL7gFM
Det är väl ett klassiskt fall av mer pengar än iq.
Citera
2022-04-02, 16:39
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Det är väl ett klassiskt fall av mer pengar än iq.
Haha, ja men det känns som något man skulle snappa upp efter ett halvår.
Som om de skulle flytta till Israel och han efter ett halvår säger "Vi tänkte åka till Gaza, men det är tydligen inte säkert där. Hur wierd?!"
Citera
2022-05-27, 08:40
Medlem
RoadToPerditions avatar
Älskar Jon. Varje gång jag känner mig misslyckad så kollar jag in hans Youtubekanal, och får ny energi när jag ser hur verkligt misslyckande i livet ser ut
Citera
2022-06-20, 21:13
Medlem
shbous avatar
Ingen jolle direkt som han/de har byggt. +100 knop

https://youtu.be/H07vcl9RwmI
Senast redigerad av shbou 2022-06-20 kl. 21:16.
Citera
2022-06-20, 22:49
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
Ingen jolle direkt som han/de har byggt. +100 knop

https://youtu.be/H07vcl9RwmI

frågan är hur mkt han själv har betalat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera