Citat:
Ursprungligen postat av Banquo
Om man väljer att satsa på presstöd bör rimligtvis fokus ligga på att få ut en bra papperstidning en gång i veckan och inte på att uppdatera en hemsida så ofta som möjligt.
Fokus borde rimligen vara att använda presstödet för att driva en nyhetssida som lockar många läsare som sedan kan teckna prenumeration på papperstidningen som sedan ger ännu pengar till att driva nyhetssidan som lockar ännu mer läsare ... osv ... Inte att nöja sig med veckotidningen som bara ett fåtal läser.
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Tvärtom, när syftet blir ekonomiskt så för man inte en seriös politik, så fort man gör det till sitt levebröd så övergår det till hyckleri och egensinne.
Men det är bra nu att ni gått ut med detta skriftligt, det kan vara användbart i debatten.
Är inget fel på att tjäna pengar på sitt politiska arbete. Det är snarare än förutsättning för att kunna göra det seriöst som heltidssysselsättning. Vänstern är starka för att staten öser pengar över dem.
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Watson
Hey, Fucktard! Yeah, you! Look at this!
http://alternamedia.se/?page_id=2
Men din sektmupp ... är du sarkastisk eller? Håll dig i bakgrunden när vuxna pratar. Jag orkar inte ens börja förklara varför detta inte duger så jag nöjer mig med en

riktad till dig och Nya Tider.