Citat:
Lika dåligt som när dömda afa-aktivister kastar skit på granskande journalister?
Ursprungligen postat av infogiver
Du fattar inte, eller så vägrar du fatta.
Det är skit samma vem som påpekar att det är Berner som skrivit artikeln, det kan vara Researchgruppen, Nationell eller CNN. Jag vet att nassar skiter i att det är Berner och säkert inte ser något fel i att han skrivit artikeln. Utifrån sätt så kan jag ju tala om för dig att det ser jävligt dåligt ut.
Det är skit samma vem som påpekar att det är Berner som skrivit artikeln, det kan vara Researchgruppen, Nationell eller CNN. Jag vet att nassar skiter i att det är Berner och säkert inte ser något fel i att han skrivit artikeln. Utifrån sätt så kan jag ju tala om för dig att det ser jävligt dåligt ut.
Citat:
Precis och på samma sätt förminskas inte scoopet om Wallner pga journalistens eventuella brott. Även om jag håller med dig att det finns en stor ironi i det hela. Av samma typ som när dömda AFA-iter granskar folk.
Sen att det skulle vara så att "politiska kriminella våldsverkare" påpekar att det är Berner spelar ingen roll, det blir inte mindre sant.
Citat:
Saken var väl den att han trodde det då eftersom flickvännen påstod det men att idag är han tveksam till den uppgiften. Flickvännen gick väl även till polisen med sina påståenden om mordoffret? Åtminstone har Berner hederlighet nog att säga som det är efteråt. Han hade ju kunnat vidhålla påståendet men väljer att säga något som snarare är till fördel för offret.
Nu ska vi inte kasta sten i glashus, nassar har suttit på flashback och påstått i åratal att Berner mördat en man som förgripit sig sexuellt på en kvinna, när han själv sitter i tidningen och säger:
Citat:
Det finns några inlägg som talar om att Wallner i självförsvar huggit ner ett galet nazistiskt skinhead som flög på honom. Idag vet vi att så inte var fallet och att massmedia förvrängde och tystade ner och av detta fanns just inga spår utom ett fåtal spekulativa inlägg på Flashback. Jag vill kalla det för ett stort avslöjande och journalisten Berger som skrev den är värd en eloge. En nyhet är en nyhet tills den publiceras.
Sen är kan man ju i princip inte kalla Berners artikel för ett avslöjande, finns flera trådar om fallet här på flashback.
Senast redigerad av lnterpol 2012-02-24 kl. 17:56.
Senast redigerad av lnterpol 2012-02-24 kl. 17:56.