2011-10-23, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CWG
Varpå min gissning blir att nästa chefredaktör blir någon utomstående. Typ Söderman eller Micke här ovan.

Det tror jag knappast. Om NI har någon som helst självbevarelsedrift så väljer de inte någon av dessa två fetlagda, brottsbelastade nazister till chefredaktör utan någon lite mer, ska vi säga, populistisk...

Citat:
Ursprungligen postat av CWG
Något jag har funderat på är om tidningen inte borde satsa mer på rent ideologiska porträtt. Det finns så många nationalistiska förebilder som är okända för den breda massan av unga nationalister. Exempelvis [...] Adolf Hitler osv.

Mmhm, jag skulle nog inte kalla Hitler för "okänd"... Snarare ökänd. Men visst. Tryck gärna ett gillande personporträtt på Hitler. Det lär ju inte öka NI:s chanser att växa, vilket är bra för oss som ogillar tidningen...
Citera
2011-10-24, 12:05
Medlem
RelicDeluxes avatar
Nu har Vavra iaf gått ut med en kommentar till varför han slutat....

Inga överraskningar där inte.

hmm...nu tog dom bort artikeln...kommer säkert upp snart igen.
Citera
2011-10-24, 12:06
Medlem
RelicDeluxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RelicDeluxe

http://www.nationellidag.se/visa/default.asp?dokID=1671
Citera
2011-10-24, 14:51
Medlem
Artikeln är åter igen, borttagen.

Vad var det som stod i den?
Citera
2011-10-24, 15:55
Medlem
RelicDeluxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ramlosan
Artikeln är åter igen, borttagen.

Vad var det som stod i den?

http://www.nationellidag.se/visa/default.asp?dokID=1672

funkar nu...
Citera
2011-10-24, 16:18
Medlem
RelicDeluxes avatar
Finns vissa tvivel hos Vavra ang Sanna Hill,...

"Det bästa beviset på att arbetet varit framgångsrikt vore om redaktionen kunde stå på egna ben utan sin grundare. Det finns idag en bred samlad kompetens i tidningen och om Sanna Hill växer in i rollen som chefredaktör kan det betyda att jag kan gå vidare till nya uppgifter." Saxat ur nationellidag.se
Citera
2011-10-24, 18:50
Medlem
Citat:

Troligt att det är han då?
ryktet går....
Citera
2011-10-24, 19:06
Medlem
Citat:
Finns vissa tvivel hos Vavra ang Sanna Hill,...

"Det bästa beviset på att arbetet varit framgångsrikt vore om redaktionen kunde stå på egna ben utan sin grundare. Det finns idag en bred samlad kompetens i tidningen och om Sanna Hill växer in i rollen som chefredaktör kan det betyda att jag kan gå vidare till nya uppgifter." Saxat ur nationellidag.se

Givetvis har man vissa tvivel för sin efterträdare, speciellt om denne nu ska bli chefredaktör. Jag tror detta gäller för alla, eller iallafall de flesta.
Jag tror att Sanna blir en bra chefredaktör, om hon har motiveringen för det (vilket jag också tror).
Jag såg dock Sanna som någon som var ute på "fältet" och rapporterade, inte någon som satt bakom ett skrivbord. Men, men..Tji fick jag!
Citera
2011-10-24, 19:30
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
Troligt att det är han då?
ryktet går....
Inte? Jag talade med Vavra igår och då var det iaf han.

/Micke
Citera
2011-10-24, 21:00
Medlem
I och med att Vávra Suk själv på tidningens webbsida klargjort varför han lämnat posten som chefredaktör är saken utagerad vad mig anbelangar.
Citera
2011-10-25, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lepus
I och med att Vávra Suk själv på tidningens webbsida klargjort varför han lämnat posten som chefredaktör är saken utagerad vad mig anbelangar.
Där är du för snabb. Du bör kanske fundera på varför "Vavras" avskedsartikel kom först efter ditt påminnande om att det är brukligt med en sådan? Mycket talar istället för att saken verkligen inte bör vara utagerad, för någon (förutom för dem som är inblandade i kriminaliteten, så klart). Kom ihåg att vi har att göra med grovt kriminella psykopater och neonazister här. Att underteckna en avskedsartikel i Vavras namn skulle inte vara ett dugg konstigt för dessa individer. Informationen kommer att komma ut så småningom, den saken är klar. Men som sagt, för Sverigevänner bör ingenting vara "utagerat", än på länge...
Senast redigerad av IvanLendl 2011-10-25 kl. 17:05.
Citera
2011-10-25, 17:24
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Där är du för snabb. Du bör kanske fundera på varför "Vavras" avskedsartikel kom först efter ditt påminnande om att det är brukligt med en sådan? Mycket talar istället för att saken verkligen inte bör vara utagerad, för någon (förutom för dem som är inblandade i kriminaliteten, så klart). Kom ihåg att vi har att göra med grovt kriminella psykopater och neonazister här. Att underteckna en avskedsartikel i Vavras namn skulle inte vara ett dugg konstigt för dessa individer. Informationen kommer att komma ut så småningom, den saken är klar. Men som sagt, för Sverigevänner bör ingenting vara "utagerat", än på länge...

Jag hoppas du är ironisk..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in