2010-11-21, 03:08
Medlem
sv1nt0s avatar
inte ens detta skulle locka mig till den sämsta radiokanalen i Sverige, att den ens finns är ett jävla under. Värdelösa programledare, tonvis med samma skitreklam men musiken är fan värst, vill man tröttna på en ny låt så är det bara lyssna på RixFM EN dag. Fan så jag spyr galla på folk som accepterar denna skitkanal. SPYSPYSPY!!!!

har inget med något att göra men fick lov att ta ut lite aggressioner, tack för mig hej
2010-11-21, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sociopat
Ingen bryr sig.

OnT: Känns lite som att de snor hela orgasmskrik idén från Howard Stern..

Hela "Gerts värld" programmet är kopierat från Howard Stern. Vi kan säga att Gert är en wannabe.
2010-11-22, 16:45
Medlem
Har träffat henne några gånger och hennes pojkvän många gånger, jobbar med samma sak
Visste om att hon vart med i en porrtidning och lite så men vart lite chockad när jag en dag slog på filmen "Förbjudna Fantasier" och såg honom också.

Äh blir till å lyssna å se vad de har för sig.
2010-11-22, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sp4x
Har träffat henne några gånger och hennes pojkvän många gånger, jobbar med samma sak
Visste om att hon vart med i en porrtidning och lite så men vart lite chockad när jag en dag slog på filmen "Förbjudna Fantasier" och såg honom också.

Äh blir till å lyssna å se vad de har för sig.

runka till dina kompisar..
Senast redigerad av aREDone 2010-11-22 kl. 18:00.
2010-11-23, 11:31
Medlem
imorgon. hoppas dom gör det.
2010-11-23, 12:03
Medlem
Kurt1s avatar
Trevligt för Gert som får stå där och kolla, sämre för oss andra.
2010-11-23, 13:17
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sv1nt0
inte ens detta skulle locka mig till den sämsta radiokanalen i Sverige, att den ens finns är ett jävla under. Värdelösa programledare, tonvis med samma skitreklam men musiken är fan värst, vill man tröttna på en ny låt så är det bara lyssna på RixFM EN dag. Fan så jag spyr galla på folk som accepterar denna skitkanal. SPYSPYSPY!!!!

har inget med något att göra men fick lov att ta ut lite aggressioner, tack för mig hej

Indeed. Deras affärsidé verkar gå ut på att ju fler programledare, dess bättre. Vafan, fyra pers som sitter och gafflar med varandra om oväsentligheter blir liksom inte så jäkla roligt. Visst, säkert skitkul för de i studion, men att man vill lyssna på det övergår mitt förstånd.
2010-11-23, 14:51
Medlem
volvo 240s avatar
ätt snygg tjej, hon borde göra ordentlig porr. Så man slipper alla svenska och ryska totalskabb som medverkar i svensk porr. Lite mer info om henne vore kul, typ ålder och ursprungsland.

Men som sagt, en hink med fisk
2010-11-23, 15:32
Medlem
Fy helvete vilket sunk, hora och en lortig indier på det. Skulle jag fått regera skulle horor som hon inte längre leva.
2010-11-23, 15:54
Medlem
Jafan89s avatar
vilken bra idé!

Eller så kollar jag istället på porr och har lite skönt medans man runkar, eller om jag verkligen känner att jag måste höra några knulla, så kan jag lika gärna göra det på en efterfest

edit: eller så kan jag göra det extremt kontroversiella och ragga upp en tjej, och sedan spänna på henne själv.

Bara där 3 alternativ som är bättre än att lyssna på radio medans några knullar.
Senast redigerad av Jafan89 2010-11-23 kl. 15:56.
2010-11-23, 16:34
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
vilken bra idé!

Eller så kollar jag istället på porr och har lite skönt medans man runkar, eller om jag verkligen känner att jag måste höra några knulla, så kan jag lika gärna göra det på en efterfest

edit: eller så kan jag göra det extremt kontroversiella och ragga upp en tjej, och sedan spänna på henne själv.

Bara där 3 alternativ som är bättre än att lyssna på radio medans några knullar.
Fast alternativet där du själv får ligga är ju tyvärr bara önsketänkande Annars känns det som att det borde ha varit ditt första val.
2010-11-23, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
vilken bra idé!

Eller så kollar jag istället på porr (1) och har lite skönt medans man runkar, eller om jag verkligen känner att jag måste höra några knulla, så kan jag lika gärna göra det på en efterfest (2)

edit: eller så kan jag göra det extremt kontroversiella och ragga upp en tjej, och sedan spänna på henne själv. (3)

1 - Kul att kolla på porr.. det är ju ändå ganska annorlunda att kunna sitta i bilen och lyssna på några som ligger med varann.

2 - Vem skulle vilja festa med dig?

3 - Ja, jo det händer ju säkert.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in