• 1
  • 2
2010-11-19, 15:51
Medlem
theDungs avatar
Nå, det saknas en tråd om Alexanders bloggande fru.
Med tanke på att hon varit granne med Dulee Johnson och att hon på sedvanligt WT-manér skaffade unge som tonåring så måste det finnas en del smaskigt. (Förutom den eviga frågan om hon tar den i tvåan.)

http://mygerndt.blogspot.com/
2010-11-19, 16:02
Medlem
Ronilles avatar
Fast kategoriseras hon som kändis???

Nåväl, det lilla jag läst i bloggen så verkar hon vara precis som nämnts, WT och ha en förkärlek att sätta sin make väldigt högt på en piedestal...

Angående skaffa barn tidigt, de är väl från Gotland? Då är det väl mer regel än undantag att man förökar sig tidigt. Något måste man ju göra på vinterhalvåret på ön...
2010-11-19, 16:10
Medlem
Pepsthecats avatar
Haha, en skvallertråd på Flashback är hon verkligen inte värd. En snällare människa får man leta efter.
2010-11-19, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsthecat
Haha, en skvallertråd på Flashback är hon verkligen inte värd. En snällare människa får man leta efter.

? Så vissa här som har trådar på FB är inte snälla människor?
2010-11-19, 16:20
Medlem
Diabates avatar
Haha, enligt rykten ska hon ha hookat med Adam Tensta under en blöt natt i Stockholm, fast som sagt, ENDAST RYKTEN.
2010-11-19, 16:28
Bannlyst
Citat:
Laget har ett system som innebär att dom får böta för precis allt. Komma för sent, bli tunnlad, kort, glömma nått ute efter träningen, börja i laget, prata i telefon, har ljud på mobilen i omklädningsrummet eller på frukosten. Är bara några av sakerna.
I måndags på träningen ringde Alexander mig tidigare än vanligt, jag hörde att han var inne och att de pratades bakom honom men tänkte inte mer på de. Efter 15 sekunder hör jag ett jävla liv, 24 svettiga killar skriker "Oooooooooooooooooooo" ja ni vet sånt där riktigt grabbskrik.

Idiot tänkte jag, han sa bara "fan, jag måste lägga på ringer snart". Jag slänger då iväg ett sms och frågar om han är så dum att ha ringer mig från omklädningsrummet när de ens inte får ha ljud på mobilen och påpekar även att dom pengarna kunde jag fått minst ett par skor för.

2010-11-19, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diabate
Haha, enligt rykten ska hon ha hookat med Adam Tensta under en blöt natt i Stockholm, fast som sagt, ENDAST RYKTEN.
Negerknull(WT), unga mamma(WT), bloggar(WT), färgat hår(WT), "sexiga" bilder(WT)*.

*My Gerndt är white trash.
2010-11-19, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engelbrektsplan
Negerknull(WT), unga mamma(WT), bloggar(WT), färgat hår(WT), "sexiga" bilder(WT)*.

*My Gerndt är white trash.
Du glömde: namn som slutar på Y (WT)

edit: nu har vi hjälp henne att få rekordmånga läsare. Undrar hur lång tid det tar innan hon fattar att vi kommer härifrån?
2010-11-19, 17:07
Medlem
.-.-.s avatar
Vilken kåting, hon är ju halvnaken på alla bilder som läggs ut på bloggen...
2010-11-19, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalamityJane
Du glömde: namn som slutar på Y (WT)

edit: nu har vi hjälp henne att få rekordmånga läsare. Undrar hur lång tid det tar innan hon fattar att vi kommer härifrån?

Hon verkar inte ha fattat än iallafall, frågan är om polletten någonsin trillar ner..

Citat:
Rekord!
Wihoo!
Jag har slått rekord på antal läsare på bloggen idag.
Tack alla ni som läser och uppskattar min blogg. Det är skit kul att ha så många läsare, även fast många kanske är fotbolls intresserade. Men vad gör de. Här skrivs ju allt mellan himmel och jord, massa skit och allvarliga saker.
Idag har de kommit snö här i Helsingborg, underbart!
Jag blev som ett litet barn och gick ut med mina älsklingar. Gjorde snöänglar, snögubbe och kastade snöbollar. Längtar till man kan ge sig ut i backen. Så härligt!
Alexander håller nu på och slänger på vinterdäcken.
Sen blir de Väla!
2010-11-19, 18:14
Medlem
hon var snygg iaf
2010-11-19, 18:15
Medlem
Jag har slått rekord på antal läsare på bloggen idag.
Tack alla ni som läser och uppskattar min blogg. Det är skit kul att ha så många läsare, även fast många kanske är fotbolls intresserade.

haha... slått rekord? det är skit kul.. inte skitkul?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in