Flashback bygger pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2010-11-20, 11:30
Medlem
Ibland kan jag inte förstå människor, som nu när vissa tycker att denna tjej är snygg. Kolla denna bilden och glöm inte förstora upp den.

http://hd.se/multimedia/dynamic/0048..._3_488475d.jpg

Ser ni en snygg tjej? Det gör inte jag, och jag vill inte tänka mig hur hon ser ut utan smink

Förövrigt så bekräftar tandsmycket och piercingen hennes WT -egenskaper, dessutom tror jag att hon har anlag för att vara en varulv om man tar en titt på hennes ögonbryn.
Senast redigerad av Separoth 2010-11-20 kl. 11:40.
2010-11-20, 11:53
Medlem
R.B.Scotts avatar
Så fort det dyker upp en tråd om någon person så ska det spys galla över denna på alla möjliga sätt, hur fan orkar ni? Tråden ligger i kändisskvaller, då ska det väl diskuteras skvaller om henne, inte vad en massa jävla snorungar tycker är sk WT. Enligt vissa är färgat hår ett tecken på WT, således är alltså omkring 96% av sveriges kvinnliga befolkning WT. För fan, vakna.
2010-11-20, 12:42
Medlem
Hejsan1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.B.Scott
Så fort det dyker upp en tråd om någon person så ska det spys galla över denna på alla möjliga sätt, hur fan orkar ni? Tråden ligger i kändisskvaller, då ska det väl diskuteras skvaller om henne, inte vad en massa jävla snorungar tycker är sk WT. Enligt vissa är färgat hår ett tecken på WT, således är alltså omkring 96% av sveriges kvinnliga befolkning WT. För fan, vakna.

Här är lite skvaller: hon är ful som ett troll (se bild i inlägget över ditt), hon har inte alla indianer i kanoten (se stavning, meningsbyggnad och allmänt innehåll på hennes blogg) och du är tråkig som inte vill joina in i ringen som står och skrattar och pekar på henne.
2010-11-20, 12:55
Medlem
hur uttråkad får man vara egentligen när man kallar en brutta wt äckel på ett anonymt forum?
Känns enligt mig att man har sjunkit förjävla lågt i livet då
orka bry sig förfan...
försvarar inte henne men känns konstigt att så många bryr sig..
2010-11-20, 13:04
Medlem
R.B.Scotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan1
Här är lite skvaller: hon är ful som ett troll (se bild i inlägget över ditt), hon har inte alla indianer i kanoten (se stavning, meningsbyggnad och allmänt innehåll på hennes blogg) och du är tråkig som inte vill joina in i ringen som står och skrattar och pekar på henne.

Då vinner jag gärna Vm i tråkig alla dagar i veckan om motsatsen är att bete sig som en förtryckande,patetisk och sorglig människa som du. Väx upp.
2010-11-20, 13:22
Medlem
lite ot kanske

men jag har fått bilden att Alexander är en jävla fitta och det verkar ju stämma som någon säger, på tok för självgod utan anledning, visst han har vunnit skytteligan i allsvenskan, men det känns ju som att han kommer gå exakt samma väg som Patrik Ingelsten.
han verkar ju tro att han har framtiden gjord nu.

on: ja hans fru verkar vara otroligt WT, arbetslös 2 barns mor som ser otroligt sliten ut, blev väldigt förvånad när jag läste att hon var 22, och hennes jävla tandsmycken, piercingar och tatueringar, bara WT har sådan otroligt dålig smak, och tycker du att det är snyggt är du garanterat WT.
2010-11-20, 13:57
Medlem
-jOE!s avatar
Det här är ingen kändis. Vill ni diskutera bloggerskor får ni göra det i den stora tråden. /mod

https://www.flashback.org/t603996
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in